בקי
מעניין מה ירצה לומר האלוף ירושלמי לטוראית חן מזה שבועיים ימים - נחיה ונראה

אהבה בין הגלים פרק שביעי 1

בקי 09/10/2011 568 צפיות 2 תגובות
מעניין מה ירצה לומר האלוף ירושלמי לטוראית חן מזה שבועיים ימים - נחיה ונראה

מים, ונראה כיצד יתנהלו העניינים לגבי דידי אינני פוסלת ,כמובן באם אתאים למערכת לעשות קורס קצינים" חן התיק האישי שלך מראה שאת מסוגלת ולדעתי המערכת תשמח לשלוח אותך לקורס קצינים.

חן המשיכה בסידור המיטה שלה לאחר שיונית עזבה את החדר והרהרה בינה לבין עצמה "כמה יונית מקסימה" פשוט היא אדם עם "נוכחות" משהו שיש לה וזו גדולתה. לאחר שסידרה את מיטתה הלכה להתקלח וחשה פשוט בן אדם חדש אפילו ממתינה בקוצר רוח לטירונות, לים, לגלים הגועשים, וכל המשתמע מכך. העייפות כנראה גברה עליה והיא נכנסה למיטה הנקייה עם "הניחוח של הבית" ושקעה בשינה עמוקה. לפתע חשה שמישהו מנסה להעיר אותה ואכן זו הייתה פזית: מה קורה חן למה את ישנה בואי לארוחת ערב, "לארוחת ערב"? "כן" ישנת בלי סוף בואי קומי ואמתין לך בחוץ.

חן קמה מיד לבשה את המדים , תודה לאל שהיו לה 2 זוגות כי הזוג הראשון זקוקלכביסה ממש לכביסה, ומיהרה לצאת כשפזית המתינה לה ושתיהן הלכו לחדר האוכל. הארוחה הייתה מאד טעימה, פרוסות לחם טעים עם ריבה, ביצים, גבינות ושתייה חמה וקרה. יורם ניגש אל חן והחמיא לה על המראה המלבב והשינוי לטובה כמובן מאז הצהרים לעכשיו. "הוא צחק ואמר לה הכל בגלל נייד אחד ח ח ח" תודה יורם הנייד הזה כל כך יקר לי ובכלל היחס של כולם כלפי מרעיד את לבי ואני אסירת תודה לכולכם.

לחדר האוכל נכנס איש לא צעיר בבגדים אזרחיים. יונית ניגשה אליו ויורם אחריה : "ערב טוב אדוני האלוף מה שלומך ? " "תודה לכולם אני מרגיש הרבה יותר טוב והרופאים הזהירו אותי שלא אעיז לשוב לבסיס אלא לאחר שאסיים את הגימלים"

"אלוף ירושלמי אנא תשמע בקול הרופא, האירוע שארע לך כאן בבסיס לפני שבועיים היה לא קל בלשון המעטה ועכשיו אתה נראה מעולה, אך כנראה שעליך להמשיך לנוח.

האלוף ירושלמי היום התכבדנו בחיילת נוספת שכל כולה בקשה אחת לשרת בחיל הים. חן הסמיקה מאד והאלוף ביקש ממנה שתיגש אליו לאחר הארוחה. ברצון רב האלוף ירושלמי.

הוא יצא מחדר האוכל ויונית הרגיעה את חן : "למה הסמקת האיש הזה הוא צפיחית שכולה דבש הוא אדם שיש לך חשק רק לומר לו תודה תודה תודה. את תכירי אותו במהלך השירות, וכולנו שמחים שהוא חזר לעצמו."


תגובות (2)

יופי של עלילה בקי, כל הכבוד !
כמעט הגעת ל – 600 סיפורים ! רק עוד קצת ! 600 זה בהחלט מספר מרשים.
איך הגעת ל – 600 במהירות שכזו? את בטח מאוד אוהבת לכתוב :)

10/10/2011 14:24

"בינגו שחר" אני אוהבת מאד מאד מאד מאד לכתוב וכל כך נעימה לי התגובה שלך ♥♥♥ תודה רבה מעמק לבי חג סוכות שמח באהבה בקי♥♥♥♥♥

10/10/2011 15:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך