בקי
בהצלחה לחן המתוקה בטירונות ולא לשכח את הסבתא להיות איתה בקשר ♥♥♥♥♥

אהבה בין הגלים פרק תשיעי

בקי 10/10/2011 552 צפיות 2 תגובות
בהצלחה לחן המתוקה בטירונות ולא לשכח את הסבתא להיות איתה בקשר ♥♥♥♥♥

היומיים חלפו ביעף וחן כבר מוכנה ומזומנה וממתינה להסעה שתסיע אותה לטירונות של חיל הים. כולם נפרדו ממנה בהמון התרגשות ולמרות שרק ימים ספורים היא נמצאת ביניהם האחווה והמשפחתיות הם נר לרגליהם בבסיס זה..

ההסעה הגיעה וחן עלתה על הג'יפ כשפזית ממשיכה להניף את ידיה להת'. הנהג הציג את עצמו:" שמי בני ומשרת כבר שנתיים וחצי " "ואוו אז עוד חצי שנה אתה משוחרר" "לא אני חותם קבע, כיף לי לשרת בחיל הים," "יש לי חברים וחברות מדהימים וזה משהו כמו משפחה". "בני איזו דרגה יש לך" "אני סמל וכשאחתום קבע אקבל את הדרגה של רב סמל".

"לא ניסית להתקבל לקורס קצינים?" "ממש לא , אני אוהב את עבודתי בתור נהג של מפקד הבסיס שהוא איש מדהים ללא התנשאות פשוט חבר אמיתי וכל בקשה הוא מנסה להעתר לה ולעזור.

ומה איתך חן ? הנה אני נוסעת איתך לעשות טירונות , ומקווה שאעבור אותה בקלות ומחכה לרגע לחזור לבסיס שלי "כאילו אני נמצאת בו מימים ימימה. מה שלומו של המפקד שלכם האלוף ירושלמי ? עדיין בחופשת מחלה נכון? כן לפני יומיים הכרתי אותו וכולם איחלו לו רפואה שלמה ומהירה.

את יודעת הוא היה מאד מאד חולה אך לשמחתם של כולנו הוא יצא מזה, חן האיש הזה הוא ס/האלוהים מהמם תכירי אותו ולבטח גם את תתאהבי בו. אני כבר התאהבתי בו. הוא הזמין אותי לחדרו ואיחל לי המון בהצלחה.

בני וחן המשיכו בנסיעתם תוך כדי שיחה מעניינת שניהלו. לאחר כשעתיים לערך הגיעו ל"אי שם בארץ" מה כל הסודיות הזו שאלה חן" "תקבלי זאת כעובדה ותנסי לא לשאול איש " כנראה ויש סיבות חשובות מאד להשאיר מקום זה עלום.

חן יצאה מהג'יפ והודתה לבני והוא הדריך אותה היכן להכנס וישר לגשת לחדר הראשון בצד ימין ושם תתקבלי וכל שעליך לדעת ולעשות הם יכוונו אותך. בהצלחה חן תודה רבה רבה בני.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים תמשיכי :)

11/10/2011 02:11

יום טוב רותם החביבה
עם שיר שמחה בלב ♥♥ באהבה בקי

11/10/2011 02:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך