אהבה בלתי אפשרית-פרק 7

14/03/2017 724 צפיות תגובה אחת

-נקודת מבט קיידנס-
החלטתי שהיום אני אלך לבית ספר.
שון כבר הסביר לי על כל החברים שלי וצוות המורים מה שאומר שאני דיי אמורה להיות בסדר. לכתוב לא שכחתי,וגם לא את החומר לימוד,אז אני מקווה שילך לי דיי טוב…
אחרי שהתלבשתי והייתי כבר אחרי ארוחת בוקר טובה יצאתי לבית ספר תוך כדי שאני עוברת על תמונות בגלריה ומנסה לשחזר זיכרונות.
הגעתי לבית ספר והתנהגתי כרגיל. אמרתי שלום לכולם והכל עבר חלק.
כשחזרתי הביתה הייתי מותשת מוות,קשה להעמיד פנים שאתה בן אדם אחר ממה שאתה יודע על עצמך…
טום לא הגיע לבית ספר ואני דיי פוחדת שזה בגללי,אבל אני לא צריכה שיהיו לי עוד נקיפות מצפון כי יש לי כבר מספיק.
-נקודת מבט טום-
להתקשר או לא להתקשר,זאת השאלה.
ולא,לא להתקשר לקיידנס אלא אתמול באמצע הלילה מישהו התקשר אלי ואמר לי שהוא מכיר אותי ושאם אני רוצה לדעת עוד אני צריך להתקשר.
למי יש כוח? חשבתי והנחתי את הפלאפון על השידה בזמן שאני הולך לחפש לי משהו לאכול.
החיים חרא.
-נקודת מבט מייקל-
הוא לא מתקשר,הוא לא מתקשר!!!
סטיב יהרוג אותיי,אין לי כוח לזה!
מתי הילד הבן @#$^& הזה יתקשר?!!
למה הוא רוצה דווקא את הילד הזה? למה אני לא מספיק לו?לא מספיק הוא הרס לי את החיים עכשיו אני צריך להרוס לעוד מישהו והכל יהיה באשמתי??!!
אני יודע שזאת הייתה טעות להיכנס לעולם הפשע הזה אבל לא הייתה לי ברירה.
אני לא אצא מזה לעולם אבל לפחות אני יודע שאמא שלי תישאר בחיים וזה מה שחשוב לי!
עכשיו אני ימצא את המניאק הזה כי בלעדיו אמא שלי תמות אז או שאני יביא אותי חיי או שאני יביא אותו מת אבל לא אכפת לי אני ימצא אותו!!!


תגובות (1)

וואו , המשךךך

14/03/2017 19:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך