אקי סיפור חדש ומקווה שתאהבו ורק שתדעו שאהבה הפעם תבוא בקצב איטי....
והודעה אחרת שאני מפסיקה את נערה מקסיקנית לכמה שבועות

אהבה במרדף פרק 1

09/06/2012 782 צפיות 8 תגובות
אקי סיפור חדש ומקווה שתאהבו ורק שתדעו שאהבה הפעם תבוא בקצב איטי....
והודעה אחרת שאני מפסיקה את נערה מקסיקנית לכמה שבועות

נכנסתי למועדון רועש וכל מבטי הבנים סקרו את לבושי.
לבשתי חולצת עור שחורה הם מלא חוטים וקשירות,שורט ג'ינס בהיר ונעלי עקב שחורות.
נגשתי לבר והנחתי בזהירות את המזוודה הכסופה שבאה איתי וחיכיתי לאיש הקשר שלי.
הזמנתי לי שוט של וויסקי שלפתע איש הם שיער שחור ועיניים חומות-צהובות סימן לי לבוא אחריו לחדר הפרטי במועדון.
הרמתי את המזוודה ולקחתי את המשקה ביד אחד וניגשתי לחדר הוי אי פי,שנכנסתי לחדר ראיתי אותו יושב על הספה האדומה מעור כשרגליו מפוסקות חלקית וידיו על המשענת.
"הבאת את הכסף?" אמר האיש וסקר את גופי,השבתי לו "כן כל המיליון פה עכשיו את המידע על היהלומים" והוא הנהן ומסר לידי מזוודה הם מסמכים ואני הבאתי לו את המזוודה הם הסכום הסמלי.
לאחר שהמזוודה הם המסמכים בידי על היהלומים ששווים כחמישים מיליון דולר נגשתי לדלת הכניסה בחדר כאשר הוא שלך את ידו ואחז בידי בחוזקה,הוא קרב אותי אליו ואמר "אולי נכייף קצת?" והשבתי לו "טוב".
התחלנו להתנשק בלהיטות והוא השכיב אותי על הספה ורכן מעלי,שלחתי יד לכיס המכנס שלי והוצאתי משם מזרק הם חומר מרדים והזרקתי לו במהירות,הוא נרדם ישר והעפתי אותו מעלי ואמרתי "אתה חושב שתוכל לשקר אלי,יש עוד מידע עלייך",התחלתי לערוך חיפוש על גופו ומצאתי את המעטפה ונגשתי למזוודה שהוא הגיש לי ממקודם ופתחתי אותה.
בפנים היו חצי מין המסמכים המורים ליעל היהלומים,הוא ניסה לגרום לי לתת לו מיליון שקל על חצי מידע.
הכנסתי במהירות את החצי מידע השני למזוודה ויצאתי למועדון.
נגשתי לבר ושתיתי כוס וויסקי שנייה ושילמתי,לאחר ששילמתי נסעתי במכונית הספורט האדומה שלי לביתי.
אני גרה בפאנטואז המשקיף לים,נכנסתי למעלית וראיתי את הבת של השכנה בת החמש עשרה מתמזמזת הם איש בן שבע עשרה,חשבתי לעצמי שהייתי יכולה להיות נערה רגילה אבל הכול ירד לטמיון בגלל המוות של אבי שהוריש לי את עסק הגנבות וכמובן כנופיה.
שהגעתי לקומה אמרתי "להתראות" לבת של השכנה שלא שמה לב לקיומי כי הייתה עסוקה בלבדוק את הגרון של הנער והלכתי לכיוון דלת ביתי.
שהגעתי ראיתי שני שקיות מתנה ופתק מוצמד לכל אחת,הרמתי אותם ונכנסתי לביתי הגדול והיוקרתי.
הרמתי את השקית וקראתי את הפתק "אליס,מזל טוב ליום ההולדת השמונה עשרה שלך מרוזה השכנה"
הוצאתי את המתנה וראיתי שזה שמלת ערב קצרה וצמודה בצבע שחור הם מחשוף קטן בגב.
לאחר מכן הרמתי את המתנה השנייה וקראתי את הפתק "לאליס אני אוהבת אותך ממני לילי הקטנה"
לילי הייתה בת חמש והבת של רוזה השכנה,הם היחידים שקיבלו אותה לבניין.
לאחר מכן היא הרימה את המתנה מין השקית שהביאה לה לילי וראתה ציור ילדותי שמצויר בו שני בנות מחזיקות ידיים אחת בת חמש הם שיער חום ועיניים ירוקות ואחת בת השמונה עשרה הם עיניים אפורות ושיער בלונדיני ארוך,דמעות ירדו מעיניי,אף פעם לא הביאו לי מתנה ליום ההולדת חוץ מאבי.
לאחר מכן הנחתי את המתנות על שולחן העץ האלון שלי ונכנסתי למקלחת,התקלחתי ולאחר מכן הורדתי את שרידי העיפרון השחור מעיניי והבאהבה בטתי במראה,מה שראיתי היה נערה הם גוף חטוב שכל גבר אוהב ועיניים אפורות ושיער בלונדי ולבסוף פנים חלקות ומעט שזופות שזיכה אותי בתשומת הלב של הבנים.
אני לא יכחיש שאני נערה די יפה אבל לפעמים נמאס לי מעבודת הגנבות,תמיד רציתי לפתח מאפייה או להיות מורה למרות שאני לא רוצה ילדים מכוון הסיכון שבקח.
לאחר כמה מחשבות על חיי התלבשתי בפיג'מה שתי חלקים בגוון כחול והלכתי לחדר הנסתר.
שהגעתי לספריית הספרים הביתית שלי משכתי את הספר "דמדומים" והספרייה התהפכה והפכה לדלת משוריינת אם סריקת קרנית,שמתי את עיניי מול המכשיר והוא סקר את עייני ופתח את הדלת
לחדר התכנונים והנשקים שלי,שנכנסתי בחנתי את כל הנשקים החדישים שתלויים על הקירות הלבנות וראיתי ארגזים סגורים שעדיין לא פרקתי,בתוכם היו שקים שהזמנתי.
הלכתי לשולחן התכנונים שלי והתחלתי לתכנן את המבצע "שוד היהלומים" שיתרחש בלונדון במלון "אמורה" בעוד שבוע…
אמרתי לעצמי "אליס עבודה קשה לפנייך…"


תגובות (8)

הם אהבתם אז תגיבו כי אני רוצה לדעת הם להמשיך…..

09/06/2012 12:42

כע ,אהבתי ♥

09/06/2012 14:47

נשמע מעניין..מחכה להמשך..

09/06/2012 15:17

הכתיבה שלך ממש טובה, מחכה להמשך!! D:

10/06/2012 09:54

אני יעלה מחר פרק

10/06/2012 10:54

אהבתי:)
מחכה להמשך;)

11/06/2012 08:35

אהבתי מאוד אבל יש לי הערה קטנה:
הסיפור קורה מאוד מהר. לפני שאני מספיקה להכיר את אליס ולדעת עליה משהו היא כבר עוברת לשלב אחר בסיפור.
היית יכול לפרט בהתחלה על המועדון, עם הפגישה עם האיש שניסה לרמות אותה וכאלה. ובכל פעם שמישהו מדבר, עדיף לפתוח שורה חדשה.

אני ממש מקווה שלא תיעלב ממני. כל ההערות שלי הם במטרה לעזור לך לשפר את הסיפור.
מחכה להמשך :)

23/06/2012 23:50

סיפור יפה

08/10/2012 06:24
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך