קרדיט לידיד טוב שלי שהשאיל לי את המפשט:
אני איש של אהבה ושלום.....עושה אהבה ואומר שלום...


מי שלא הבין הפרק מננקודת המבט של הבן של מנהל הלובר אז תהנו...
טה-טה

אהבה במרדף פרק 2

11/06/2012 570 צפיות 3 תגובות
קרדיט לידיד טוב שלי שהשאיל לי את המפשט:
אני איש של אהבה ושלום.....עושה אהבה ואומר שלום...


מי שלא הבין הפרק מננקודת המבט של הבן של מנהל הלובר אז תהנו...
טה-טה

נכנסתי למועדון רועש במיוחד וראיתי את החברים שלי יושבים על הבר ולוגמים וויסקי בעוד שכמה בנות נמרחות אליהם.
נגשתי אליהם ואמרתי "מה קורה חבר'ה?" ואריק אמר לי "הכול מעולה סם" חיוך מבסוט עלה על פניו.
"אז מה השלל הפעם?" שאלתי והבטתי בבנות השיכורות וגיימס השיב לי "כמו שאתה רואה בחרנו לנו כמה בנות אבל לך שמרנו את ארין" והצביע על אישה הם שיער מחומצן וגוף חטוב שנירא כי עבר מלא ניתוחים וכמובן ליבוש חושפני,נגשתי עלייה והתחלתי לדבר איתה.
"היי" היא אמרה בפלרטטניות והשבתי לה "היי " והבטתי בעיניה החומות ואמרתי "בואי נקצר את התהליך ונלך אליך הביתה?" והיא חייכה ואמרה "כן" ותוך כמה שניות יצאנו וסימנתי לחברים שלי ויצאתי מין המועדון שידי מונחות על כתפיי של ארין.
עצרנו מונית וארין אמרה "ללורז 12 בבקשה" והנהג נסע,כל הנסיעה אני וארין התמזמזנו בעוד הנהג מנסה כמה שיותר לא להביט בנו.
שהגענו שילמתי לנהג ואני וארין יצאנו מין המונית ואלינו לדירתה הלא כל כך מפוארת.
שנכנסנו ישר התחלנו להתנשק בלהיטות בעודי מוריד את חולצתה והיא מורידה את חולצתי
נכנסו למיטה..
______
קמתי בבוקר,סובל מהנגאובר וגיליתי את עצמי ערום שרק סדין דק מחסה חצי מגופי ונערה זרה לידי.
קמתי מין המיטה והתלבשתי במהירות,לאחר מכן הלכתי למטבחון הקטן שהיה והכנתי לי קפה כאשר הטלפון צלצל ועיתי כדי לא להעיר את …..אוי אני לא זוכר את שמה….
"הלו" עניתי בישנוניות ולירוי,הנהג שלי ענה "אדוני איפה אתה?,הטיסה ללונדון יוצאת בעוד שעה"
"הסתכלתי לבחוץ כדי לקלוט את שם הרחוב ואמרתי "לורז….12" והוא אמר "אני בדרך אדוני"
בזמן שחיכיתי ללירוי כתבתי פתק "לא זוכר את שמך אבל תביני אני איש של אהבה ושלום…
עושה אהבה ואומר שלום ממני סם" חייכתי במשפט האחרון שבדיוק שמעתי את הצופר של המכונית,הנחתי את הפתק על השידה ויצאתי במהירות ובשקט.
לירוי חיכה בחוץ ופתח לי את הדלת ואמר "הטיסה מחכה לך סמואל" ואמרתי "סורי הייתי מאוד עסוק" וחיוך עלה על פני.
התחלנו לנסוע לכיוון שדה התעופה כאשר לירוי אמר "אדוני הם אפשר לשאול מה היה השם של הקורבן שלך הפעם?" ועניתי בחיוך "א…..לא…אנה..ליאן? בקיצור לא זוכר"
לירוי הביט בי ואמר "זה קת לא נעוט לשכב הם בחורה שאתה לא זוכר את שמה" ואמרתי "הייתי שיכור" והוא חייך השיב "זה לא תרוץ,סמואל" ושתק למשך כל הנסיעה.
שהגענו ראיתי את אימי החורגת ואבי מחכים למטוס ויושבים בנחת על כיסאות העור
שלפתע אנה,אמי החורגת הבחינה בי ואמרה "איפה הייתה?" ואמרתי "פרקתי עצבים" ואבי ואנה הביטו בי בכעס שלפתע שמעו "המטוס ללונדון,נסיעת עסקים מתבקשים לבוא לשער 3"
הלכנו כולם למטוס והבטתי בכל האנשים שנוסעים מצרפת ללונדון כמונו.
עלינו למטוס ונכנסתי לתא הפרטי שלי ונרדמתי….שהתעוררתי כבר הגענו ללונדון…
"כמה ישנתי" אמרתי לעצמי וחגרתי חגורה וכך כל אנשים שבמטוס.
נחתנו ושסיימו לבדוק אותנו הם יש נשק וכל מיני דברים כאלה הלכנו להביא את המזוודות שלמזלי המשרתת ארזה לי וניגשנו ללימוזינה שחיכתה,אני לשחורה ואבי ואנה ללבנה כי יש להם פגישה וכל זה…
נכנסתי ללימוזינה ונסענו למלון המפואר שבו אני מתארח.
נכנסתי וסקרתי במבטי את המלון שבלי לשים לב נתקלתי ב….


תגובות (3)

חח יובל ? יעני זה שבסיפור הוא ביצ׳ בוי ?! XD

11/06/2012 11:23

כן הוא היה ביצ בוי

11/06/2012 11:28

ממש יפה תמשיכי

11/06/2012 11:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך