בקי
היי לכולם התחלתי ברומן חדש אשר מקווה שישא חן בעיניכם ♥♥♥

אהבה במרחק של 18 שעות טיסה פרק א'

בקי 26/11/2011 555 צפיות 8 תגובות
היי לכולם התחלתי ברומן חדש אשר מקווה שישא חן בעיניכם ♥♥♥

רונית עלתה למטוס אל על בישראל כשיעדה הוא להגיע לניו-יורק, לחתונת אחותה האהובה עם אמריקאי רופא במקצועו. לאחר שהתמקמה במושבה הנוח הכריזה הדיילת כי כל הנוסעים מתבקשים להתחבר לחגורות הבטיחות מאחר והמטוס עומד להמריא בעוד דקות ספורות, רונית התחברה לחגורת הבטיחות והתפלאה כי המושב לידה היה ריק.

לאחר דקות ספורות קברניט המטוס קידם את כל הנוסעים בברכת ברוכים הבאים ותודה כי בחרתם לטוס עם אל נתיבי אויר לישראל. אנחנו נגיע לנמל התעופה יתרו אשר בלונדון בעוד כ-4 שעות ושם נעשה הפסקה של שעה לערך ואולי קצת יותר ולאחר מכן נמשיך לניו-יורק כששעות הטיסה תהיינה בערך 14. אנא התחברו לחגורות הבטיחות ויוצאים לדרך.

רונית כאמור הייתה כבר מחוברת לחגורת הבטיחות ובדקה ה- 90 הגיע נוסע אשר תפס את מקומו לידה. הוא חייך אליה והציג את עצמו : "שמי יובל וכבר חששתי שלא אצליח להגיע לטיסה זו." "שמי רונית" השיבה לו והמטוס נסק לדרכו.

רונית התחברה לאוזניות של המ.פ. המשוכלל שברשותה ועצמה את עיניה מתענגת על השירים שהיא אוהבת ושומעת אותן חדשות לבקרים.

הדיילת הגיע למושב של יובל ורונית והיא הציע להם שתייה חמה ועוגות טעימות לפי דעתה חחחח. רונית ביקשה קפה הפוך עם חלב וגם עוגה אחת והיא צחקה צחוק מצלצל ונעים לאוזן:"כל כך החמאת לעוגות אז אני חייבת לטעום".

יובל שכנה למושב המטוס ביקש אספרסו חזק ו ו-2 עוגות חייך לעבר הדיילת החמודה.

רונית לגמה להנאתה את הקפה הטעים ואכן כן העוגה הייתה טרייה ומאד מאד טעימה. היא העיפה מבט לעבר יובל וראתה שגם הוא נהנה מהשתייה והעוגה.

לאחר שסיימו את הארוחה הקלה פנה יובל אל רונית " " אל מי את טסה בניו-יורק אם יורשה לי לשאול"? "מאחר ושאלתה אזי אענה לך:" אחותי מתחתנת בעוד שבוע ימים עם רופא יהודי-אמריקאי ואני ביקשתי חופשה מעבודתי למשך שבועיים כי רציתי להיות במחיצתה באירוע כה חשוב ונפלא שהיא תחווה"

"ואוו איזה יופי חתונות זה דבר נהדר, אני מאחל לאחותך המון מזל טוב ולך בילוי נעים בניו-יורק המהממת".

"תודה השיבה לו ושבה והתחברה אל האוזניות שלה.

המשך יבוא


תגובות (8)

מקסים כרגיל את לא צריכה לישאול עם הוא מוצא חן בעינינו כי את כבר בשבלי סופרת מין השורה הראשונה :) תמשיכי

26/11/2011 08:45

תודה רבה רבה מירי המתוקה מאחלת לך שבוע נפלא שבוע של ענג ואהבה וכל אשר תעשי הלוואי ותצליחי באהבה בקי ♥♥♥♥♥

26/11/2011 09:08

רוצה המשך!!!

הכל מדהים ומרתק , מקווה להמשך!!!

באהבה רומי שרוצה המשך!!!

נ.ב. אמרתי שאני רוצה המשך?

26/11/2011 09:23

ממש מקסים!! התחלה ממש מעניינת..תמשיכי מהרר!! :)

26/11/2011 10:39

רומי מתוקהשלי
האם את רוצה המשך חחחחחחחחחחח הכל ברוח של חוש הומור, המשך יש אצל המעכת מקווה שתפרסם בהקדם האפשרי, תודה על התגובה המחממת את הלב בערב כה קריר, שבוע טוב באהבה בקי ♥♥

26/11/2011 13:28

היי ספיר המתוקה תודה רבה ♥♥ קווה שההמשך לא יבייש את ההתחלה שבוע טוב באהבה בקי ♥♥♥

26/11/2011 13:29

ערב טוב רותם ספיר ורומי – אני הגבתי מיד על המלים החמות שכולכן כתבת לגבי הרומן החדש שלי אך לצערי המערכת לא אישרה את התגובות לעת עתה ואיתכן הסליחה מקווה שהיא תואיל לאשר מהר ככל שאפשר מכל מקום המון תודה רבה ♥♥♥♥♥ בקי ♥♥♥

27/11/2011 10:39

אהבתי מאוד:) את מעלה את ההמשך?

27/11/2011 12:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך