בקי
ואוו עורכת דין פליליסטית שלא נזדקק לשירותיה נכון אני צודקת ?????

אהבה במרחק של 18 שעות טיסה פרק ב'

בקי 26/11/2011 579 צפיות אין תגובות
ואוו עורכת דין פליליסטית שלא נזדקק לשירותיה נכון אני צודקת ?????

לאחר כשעה של טיסה הניחה רונית את האוזניות וביקשה לגשת לשירותים. השכן שלצידה יובל היה ישן והיא השתדלה שלא להעירו. רונית הצליחה שלא להעירו ומיהרה לשירותים.

בדרכה חזרה ראתה את הדיילת כשהיא כבר מכינה עגלת הגשה עם כריכים ועוד . "מאמי הלוא כבר אכלנו ושתינו ומה קורה שוב סעודות" "כן זה לא סעודה זה פשוט נשנוש " "אוקיי תודה והיא שבה למושבה.

היא נכנסה למקומה בשקט גמור ולשמחתה השכן המשיך לישון שנת ישרים.

לא עברו מספר דקות והדיילת הגיעה עם העגלה כשעליה כריכים מכל המינים ושתייה קרה או חמה בהתאם לרצונו של כל נוסע ונוסע.

יובל התעורר משקשוק הכוסות ורונית הביטה לעברו, הוא היה ממש גבר מאד מאד נאה.

"היי רונית", "היי יובל ישנת שינה נעימה נכון?" "ממש נכון, אני פשוט עליתי למטוס מאד עייף והשעה הזו שישנתי עזרה לי מאד".

"מה קורה פה שוב אוכל"? "זה מה ששאלתי את הדיילת אך היא ענתה לי שאין זה אוכל אלא נישנוש" "אוקי עם זה נישנוש אז בואי ננשנש"

שניהם נהנו מאד מהנשנוש ויובל אף ביקש עוד ספל של אספרסו .

"ולמי אתה טוס לניו – יורק , שאלה רונית" "אני מתגורר בניו – יורק ובאתי לארץ לבקר את הורי ואחי"?

"ואוו אז אתה דרך קבע שוהה בניו יורק "? "האמת היא שכן וכבר 5 שנים וחצי אני גר שם ועוד בחברת הייטק גדולה , את ודאי יודעת שלעיתים החיים מושכים אותך למקומות רחוקים וזה בדיוק מה שקרה לי"

"יופי העקר שאתה נהנה זה כבר מצויין."

"לומר לך בגלוי אני מאד מתגעגע לארץ אך התפקיד הבכיר בחברת ההיטק משקיטה לי את הגעגועים ואני טס כמה פעמים בשנה לבקר את משפחתי והארץ שלי."

"לומר לך את האמת לאמיתה לא נראה לי שהייתי מסוגלת להיות כה רחוקה ממשפחתי אך הנה עובדה כי אחותי נישאת לרופא בניו יורק וכבר גרה שם למעלה מ- 4 שנים ונראה לי כי תישאר לצמיתות. וכמוך גם היא עושה – ניו יורק ישראל כמה פעמים בשנה יש ברשותה את הנוסע המתמיד ויגיע היום וכבר לא תצטרך לשלם בעבור הטיסה צחקה רונית.

"ומה איתך רונית מה מעשייך בארץ ? היכן את עובדת והיכן את גרה?" "ובכן אני עורכת דין ויש לי משרד משלי עם עוד כמה עורכי דין מהשורה הראשונה והמשרד שלנו עוסק בפלילים"

"ואוו את מסוכנת חחחחחחחח איך גברת יפהפייה שכמוך מייצגת את העולם התחתון"? "ראשית תודה על הקומפלימנט אך הייצוג של אנשי העולם התחתון כהגדרתך אינו קשור ביופי , אני נהנית מתפקידי ולעיתים די קרובות צולחת דרכי או נכון יותר צולחת דרכו של אותו אדם אשר אני או חברי למשרד מייצגים".

"והיכן את מתגוררת והיכן משרדך נמצא"? אני לשמחתי הרבה מתגוררת בתל אביב וגם משרדי נמצא בתל אביב ואתה יודע מה אומרים על תל אביב : עיר ללא הפסקה"

"ואוו אני מת על תל אביב רק לטייל לאורכה ולרוחבה ולצפות בבתי הקפה ההומים אדם, האנשים שתמיד חיוך על פניהם, פשוט גורם לי לשמחה רבה "

"יובל כל מלה שלך סלע חחחחחחח תבוא לבקר אותנו לעיתים קרובות יותר"

המשך ייבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך