בקי
נראה מה יקרה בהמשך שווה להמתין ♥♥♥

אהבה במרחק של 18 שעות טיסה פרק ג'

בקי 26/11/2011 500 צפיות אין תגובות
נראה מה יקרה בהמשך שווה להמתין ♥♥♥

פרק ג'

שני הצעירים המשיכו לשוחח בינם לבין עצמם ומדי פעם צחקו בקול רם למשמע משהו מצחיק אחד מהשנייה. את ה – אמ.פ. רונית החזירה לתיקה האישי ונהנתה כאמור לשוחח אם השכן הנחמד מאד מאד.

לא להאמין קולו של הקברניט נשמע שוב והוא מודיע כי הנחיתה ללונדון בנתב"ג יתרו מתקרבת בעוד כמה דקות, מבקש להתחבר לחגורות הבטיחות וכמו כן במרחק של כמה מטרים בודדים ממקום הנחיתה יש בית קפה שמיועד לנוסעים ואני ממליץ על טוסט עם סלט צחק הטייס.

כמו כן הוא הוסיף ניפגש ליד המטוס בעוד שעה ומחצה ועד אז "תעשו חיים".

המטוס נחת ורונית לקחה את תיקה האישי וכן את מעילה כי קור כלבים בעונה זו בלונדון, יובל גם הוא הצטייד במעיל העור השחור הארוך שלו שלמרחקים ריח של עור משובח חשו הקרובים אליו וביניהם כמובן רונית.

הם היו הין היורדים האחרונים והדיילת איחלה להם כל טוב והוסיפה ניפגש שוב כאן.

רונית ויובל צעדו לעבר בית הקפה שהטייס המליץ ויובל אמר כי בית הקפה הזה כנראה חדש מאחר ולפני 4 חדשים לא היה כלל בית קפה אלא כעין קיוסק קטן אשר מכר רק שתייה קרה.

"אוקי אמרה זה כנראה הוקם למעני" "ללא ספק השיב לה בחיוך".

כל הנוסעים הלכו לאותו בית קפה ואכן הוא היה חדש , נעים מאד עם שולחנות וכסאות בצבע תכלת ובפינה היו גם מזכרות שאפשר היה לקנות.

יובל ביקש מרונית שתתפוס מקום באחד השולחנות ותמורת השירות הזה הוא ישמח להזמין בשבילה : "מה את רוצה"? אני אשמע בקולו של הטייס ומבקשת כי תזמין עבורי טוסט ודייאט קולה. "קיבלת חייך לעברה" ועמד בתור.

היא ממש חשה כלפיו חיבה מסויימת אך למודת ניסיוו היא כך שהיא מקבלת

רונית תהתה האם הוא פנוי או שיש לה חברה ואולי אפילו אשה ומשפחה, היא החליטה לתפוס מרחק ממנו לבל תתאכזב מחדש.

"10 דולר עבור מחשבותייך חייך אליה יובל", הוא הביא מגש והזמנתה של רונית כמובן עליו ולעצמו הזמין רק כוס קפה וזהו.

"תודה יובל כמה מגיע לך"? רונית אנא עיזבי אותך מקטנוניות בפעם הבאה אם יצא לנו להיפגש אזמין אותך למסעדה ואוכל ואשתה הכל הכל על חשבונך," "סיכמנו" ברור.

"יובל שאלה אותה תוך נגיסות מהטוסט הסופר טעים כמה קפה אתה שותה ביום? תאמיני לי אני מכור לקפה פעם הייתי מכור גם לסיגריות כידוע לך הקפה חבר מאד מאד טוב של הסיגריות , לשמחתי ניגמלתי מהעישון לחלוטין וכשאהיה יותר פנוי אנסה להיגמל גם מהקפה.

שניהם המשיכו לשוחח והשעה וחצי חלפה כהרף עין, כל הנוסעים החלו לפנות את בית ההקפה וכמובן שגם הם קמו והתקדמו לעבר המטוס.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך