בקי
ואוו איזה יופי מתחילה האהבה לשרור בין השניים טוב למה לי להקדים את המאוחר למוקדם ♥♥

אהבה במרחק של 18 שעות טיסה פרק ד'

בקי 26/11/2011 510 צפיות אין תגובות
ואוו איזה יופי מתחילה האהבה לשרור בין השניים טוב למה לי להקדים את המאוחר למוקדם ♥♥

כל הנוסעים עלו על המטוס ולפניהם טיסה של למעלה מ-10 שעות עד הגעתם לניו-יורק. קולו של הקברניט בקע מתאו כשהוא מבקש לחגור את חגורות הבטיחות ומאחל לכולנו טיסה נעימה ושקטה.

רונית ויובל גם הם חגרו את חגורות הבטיחות והמטוס נסק לדרכו לניו יורק.

הדיילת עברה בין הנוסעים ונתנה לכל אחד שמיכה חמה וכרית ושאלה באם למישהו קר במיוחד תוכל לתת לו עוד שמיכה.

רונית ויובל הביטו אחד אל השנייה ושניהם חייכו חיוך יפה חיוך שאולי משהו נוצר ביניהם רק אולי?!!!
הדיילת לאחר שסיימה את חלוקת השמיכות והכריות, הכריזה ברמקול כי בעוד שעה לערך תוגש ארוחת ערב מלאה – יש למה לחכות צחקה והנוסעים ספונטנית מחאו לה כפיים.

יובל ביקש את סליחתה של רונית וקם ממקומו לעבר השירותים. הוא למעשה ניגש לדיילת וביקש ממנה משהו , היא חייכה אליו והנידה בראשה להסכמה.

הוא שב ותפס את מקומו ליד רונית כשבידו שקית קטנה. "רונית פנה אליה יובל אני קניתי לך משהו קטנטנן שיזכיר לך את הפגישה הראשונה בינינו ויתכן שתהיינה אחרות אך לעת עתה מדברים על הפגישה הזו ורוצה לנצור אותה בלב.

רונית התרגשה מאד ומאד ופניה הסמוקות גילו את סודה: אבל סליחה למה מגיעה לה מתנה יואב? אתה מעמיד אותי במצב לא נעים! רונית לא קניתי לך טבעת יהלום תירגעי בבקשה ואנא פתחי את השקית. ידיה של רונית רעדו כשהיא פתחו את השקית הקטנטנה ובתוכה נצצה טבעת יפהפייה אמנם לא מיהלום אך עם אבן מאד מיוחדת שמחליפה את הצבעים לפי צבע הבגד, טבעת מדהימה. "ואו יובל ואוו אתה מרגש אותי ברמות על, לא מבינה למה מגיע לי לקבל ממך מתנה בכלל וטבעת כזו מהממת בפרט??

"אני עכשיו בטוח שאת עורכת דין את צריכה נימוק משכנע או למען האמת את דורשת ראיות לכל דבר ועניין, ומה עם הרגש גבירתי העורכת דין הפליליסטית??"

"מר יובל הנכבד רק לחדד לך את האוזן אני רגישה בצורה ממכרת, המקצוע שלי לא יצליח בחיים לקחת את המתנה שנתברכתי בה והיא הרגש, אני נוצרת בתוכי המון רגעים של אהבה, של אירוע כזה או אחר וכן את הפגישה איתך גם היא כבר נצורה בתוכי אך הפתעת אותי מאד עם המתנה ואומר לך תודה ממש תודה רבה."

הדיילת הגיעה אל שניהם וכל אחד הזמין לפי מה שהיה על העגלה העמוסה של הדיילת. שניהם אכלו את ארוחת הערב כשהמבטים אחד לשנייה הופנו בגניבה כאילו בהסתר.

בסיום הארוחה כשהדיילת פינתה את כל הכלים שהיו כמובן חד פעמיים היא ניגשה לרמקול וכך אמרה: לעו"ד רונית סלע מוגש באהבה רבה מאלמוני השיר הידוע והכה מקסים של חוליו איגלסייס – קורזן – הלב להנאתך גבירתי ומקווה שגם יתר הנוסעים יהנו.

השיר של חוליו החל להתנגן בקולו הסקסי המצמרר ודמעות ממש דמעות זלגו מעיניה של רונית, יובל חיפש את ידה והחזיק אותה בידו שלו עד לסיומו של הטנגו האדיר והאלמוות הזה. לפי בקשה מיוחדת הכריזה הדיילת אחזור ואשמיע אותו שנית.

מרבית האורות במטוס כבו כדי שהנוסעים יוכלו לנמנמם וכשהשיר התחיל שוב להתנגן רחפו שפתיו של יובל על מיצחה של זו היושבת לצידו : הוא לחש לה באוזן "את אשה מקסימה ומקווה שאינך כועסת באם חציתי את הקווים.

השיר הסתיים והדיילת ביקשה לשאול אם מישהו מהנוסעים מבקש משהו ממנה ומאחר שאיש לא ענה, נכנסה הדיילת למטבח הקטן כדי להשליט בו סדר ולאחר מכן נכנסה לתא הטייסים כשאחד מהם קרוב לוודאי מנהל עימה רומן.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך