בקי
נוחתים בניו יורק ולמעשה כל אחד מכאן יפנה למקום אחר ומה יהיה בעתיד ???? נחיה ונראה

אהבה במרחק של – 18 שעות טיסה פרק ה'

בקי 27/11/2011 474 צפיות אין תגובות
נוחתים בניו יורק ולמעשה כל אחד מכאן יפנה למקום אחר ומה יהיה בעתיד ???? נחיה ונראה

הנוסעים ניסו להירדם וכך גם גיבורינו הראשיים הלוא הם רונית ויובל, ניסו לעשות ראשית לכל סדר במחשבות ולעכל את מה שקורה להם, וכן גם לנמנם ביקשו כדי לאגור כוחות בהגיעם לניו יורק שכולה סואנת במהלך 24 שעות ביממה, צריכים כדי לשהות בה להיות רגועים ונינוחים, אחרת יש בעייה ומי כמו יובל יודע מהי ניו יורק.

הטיסה התנהלה בסדר גמור והשעות חלפו להם כשניו יורק מתחילה להיות קרובה יותר ויותר.

לאחר כ- 8 שעות טיסה, הדליקה הדיילת את האור במטוס והחלה לעשות סבב בין הנוסעים לוודא אם הם זקוקים למשהו וכן לבשר להם שאוטוטו תגיש ארוחת בקר כשהניחוח של אמריקה יורגש בתוכה.

רונית התעוררה ושמחה מאד כי הצליחה להירדם מה שלא כל כך הצליח יובל היושב לצידה.

"היי יובל חייכה אליו רונית הצלחת להירדם"? "היה לי משהו חשוב יותר לעשות"! "ואפשר לדעת מה יותר חשוב מלאגור כוחות ולנסות לישון"?

"להתבונן בך, בחיוך שלא סר ממך ולו לשנייה, את פשוט יפהפייה גם כשאת ישנה וגם כשאת ערה"!!

"ואוו יובל עוד רגע יעלה הסומק על פני ויסגיר את רחשי ליבי, אז אנא בוא לא נהיה כל כך נירגשים ונזרום כי יעדים עומדים בפנינו".

"את צודקת רונית, אני מאחל לך שיהיה לך מלוא הטנא נחת, אהבה וכל אשר תרצי בנישואיה של אחותך לבח"ל" "תודה רבה האמן לי אעשה את כל המאמצים להנות מהביקור שלי בניו יורק בכלל וכמובן מנישואיה של אחותי בפרט".

הדיילת החלה לעבור בין הנוסעים עם ארוחת בקר ממש אמריקאית, חביתות טעימות, פאנקייקים , מיץ טרי וכמובן קפה אלא מה?

רונית הלכה לשטוף את פניה לצחצח את השיניים ושבה מוכנה ומזומנה לטורף את הארוחה. מבטו של יובל לא סר ולו לשנייה מפניה.

במהלך ארוחת הבקר כשעוד שעה פלוס מינוס נותרה עד הנחיתה שאל אותה יובל: "האם תרצי לשמור על קשר אתי גבירתי העורכת דין עם הרגשות למרות היותך עו"ד פליליסטית"?

"ודאי מה זאת אומרת, אשמח לשמור על קשר איתך וזה הזמן לרשום את הכתובות, המיילים, מספרי הטלפון הסולולרי ואת זאת אני מבקשת שאתה תרשום, הנה היא שלפה מתיקה פנקס טלפונים והושיטה אותו ליובל והוא החל במלוא המרץ לרשום את כל האפשרויות שבהן תוכל רונית לאתר אותו רק באם תרצה. היא העיפה מבט בשורות הרבות שהוא ממלא וחייכה : "אתה המדור לחיפוש קרובים?" ח ח ח ושם משפחתך לב אהבתי את השם יובל.

לאחר מכן עדכן גם בפנקס הטלפון שלו את כל המידע על רונית ותחושת הקלה הייתה על פניו, יש מידע רק צריך לרצות כדי לייצור קשר וזאת יוכיח העתיד.

שניהם סיימו את ארוחת הבקר וקולו של קברניט המטוס בקע מתאו: בקר טוב לכולכם נוסעים יקרים, בעוד זמן קצר מאד אנו נוחתים בנמל התעופה "קנדי" ומאחל לכולכם שהות נעימה וכל מה שאתם מבקשים לסדר, להינות, לטייל בכל אלה תצלח דרככם. תודה שנסעתם באל על נתיבי אויר לישראל ומקווה שגם תשובו איתנו, תמיד לשרותכם. בטרם סיים ביקש את דלית הדיילת שתואיל להיכנס לתאו.

"יובל חייך כנראה שהוא באמת אוהב אותה, מה דעתך רונית?" הלוא אני אמרתי לך חחח אל תגנוב לי את הבכורה ואומר לך עוד משהו – החיים ללא אהבה אין להם שום ערך – האהבה היא הבונה האהבה היא המשרישה את היופי את ההתרגשויות וכל מה שיפה עמוק בתוך הנשמה".

"אמת" ענה לה יובל, אז תיצרי איתי קשר "? ברור!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך