בקי
איזו מקריות מדהימה נפלאה ♥♥♥

אהבה במרחק של 18 שעות טיסה פרק ו'

בקי 27/11/2011 507 צפיות אין תגובות
איזו מקריות מדהימה נפלאה ♥♥♥

המטוס נחת בנמל התעופה ע"ש "קנדי" והנוסעים החלו יורדים וכמובן מודים מאד מאד לדיילת המתוקה שעבדה לבד ושירתה את כל הנוסעים וגם את הקברניט חחחח על הצד הטוב ביותר.

"יובל אני מקווה שאחותי ממתינה לי האם אפשר להסיע אותך לאן שהוא"? תודה מתוקה אך המכונית שלי חונה בחניית שדה התעופה כך שאני בסדר" "אוקי" היא לחצה את ידו לפרידה והוא העיז ונישק לה קלות על שפתיה, "את לא כועסת נכון חמודה"? "הייתי כועסת לו לא הייתי מנשק לי", חווינו יחדיו 18 שעות טיסה וגם שי יפהפה קיבלתי ממך וכמובן רשמנו את הכתובות ומספרי הסולולרי אז כל הדברים הללו לא אומרים דרשיני, הוא הסיט אותה מעט אחורה לתוך המטוס פנימה ואחז את ראשה המתולתל ונישק אותה כמו שמנשקים אהובה.

"ואוו יובל" . שניהם חזרו לסוף התור והמתינו לרדת.

יובל לחץ את ידה ושם פעמיו לעבר מכוניתו. לשמחתה של רונית אחותה המתינה לה ושתיהן נפלו זו בזרועות זו, "ואוו אמרה אחותה טלי , את נראית כל כך מאושרת, כנראה שהטיסה התנהלה כרגיל נכון מאמי", כן טלי הכל התנהל בסדר גמור . שתיהן נשארו מחובקות ועשו דרכן למגרש החנייה.

"מה שלום ארוסך ד"ר לוין?" "בסדר גמור, ממתין בקוצר רוח לחתונה וכשנגיע הביתה אראה לך איזו טבעת מהממת קיבלתי ממנו ורק אתמול הוא קנה לי צמיד ועגילים תואמים משהו מדהים "

תוך כדי הליכת האחיות לעבר המכונית כמעט התנגשו עם עובר אורח ולאחר שרונית אמרה סליחה, מי אם לא יובל הוא זה שנתקל בשתיהן.

"טלי אני רוצה להכיר לך את הגבר המקסים שביליתי איתו קרוב ל- 18 שעות וגם זכיתי לקבל מתנה מהממת ממנו". טלי הושיטה את ידה לעבר יובל ואמרה שמחתי להכירך, נראה לי שבזכותך אחותי כה מתמוגגת"

רונית הסמיקה כהרגלה במצבים כאלה והשכילה לעשות טלי היא הזמינה את יובל לחתונתה שתתקיים בעוד שבוע ימים ולאחר מכן מוזמנים כל האורחים לאולם שמחות יפהפה ושם החגיגה תמשך עד עלות השחר.

"נכון שתבוא מלמלה רונית"? "ברור" .

טלי מסרה את הכתובת של בית הכנסת שם הם יתחתנו כדת משה וישראל, ו"בסיומה תבוא איתנו ותהנה ללא שום ספק".

יובל הודה לטלי מאד מאד וחיבק את רונית לחיקו. ,אני כבר מתגעגע אלייך מתוקה שלי ומיהר לעזוב את שתי האחיות המקסימות

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך