בקי
איזה קטע יפה יובל כבר רוצה להתראות איתה מדהים ♥♥♥

אהבה במרחק של 18 שעות טיסה פרק ז'

בקי 27/11/2011 586 צפיות 2 תגובות
איזה קטע יפה יובל כבר רוצה להתראות איתה מדהים ♥♥♥

ברשותכם אני רוצה להציג את הנפשות הפועלות ברומן זה כדי שיהיה קל יותר לאותם קוראים אשר מצטרפים כעת לקריאתו.

רונית – עו"ד פליליסטית שטסה לניו יורק לחתונת אחותה טלי
יובל – איש הייטק מתגורר בניו יורק אשר טס יחד עם רונית באותה טיסה ושניהם התאהבו ממש כך
טלי – כשהיא יחד עם רונית צועדות לעבר מגרש החניה בשדה התעופה קנדי פוגשת את יובל ומזמינה אותו לחתונה עם ד"ר לוין אשר תיערך בעוד שבוע ימים בדיוק, הוא מבטיח להגיע ושמח מאד כי הוזמן
*********

שתי האחיות הגיעו לרכב שהמתין להן במגרש החנייה וישר נסעו לביתה של טלי. טלי התגוררה בדירת פאר, מרוהטת בטוב טעם ורונית שבה ונישקה לאחותה כמה שהיא אוהבת אותה. טלי הכינה שתייה וכמה כריכים ולפתע הופיע גם החתן המיועד הלוא הוא ד"ר לוין.

רונית קמה לקראתו והוא נישק לה עם המון רגש ושמח מאד כי הגיעה לכאן להשתתף בחתונה.

שלושתם שוחחו ביניהם תוך כדי אכילה ושתייה שהגישה טלי. כעבר שעה, הבחינה טלי כי רונית ממש עייפה והציעה לה כי תכנס למיטה כדי לאגור שעות שינה וכל העייפות תיעלם לחלוטין.

רונית אכן הודתה שהיא ממש עייפה ונפרדה מאחותה ובין זוגה וישר נכנסה לחדר שלה – כן טלי הכינה חדר מיוחד לרונית והיה מרוהט בטוב טעם. החדר היה כעין יחידת דיור נפרדת כשחדר אמבטיה וחדר שירותים נמצאו בו והכל היה מוכן ומזומן לאורחת, מגבות נקיות, חלוק רחצה ועל המיטה הייתה פיג'מה חדשה וחלוק חדש עדיין ארוזים . רונית לבשה מיד את הפיג'ימה וישר קפצה למיטה הנוחה.

היא ניעורה משנתה ובהתחלה לא הבינה היכן היא נמצאת ומה קורה איתה אך מהר מאד התעשתה ושמחה שהיא בניו יורק אצל אחותה טלי. היא לבשה את החלוק היפהפה שהכינה לה אחותה ויצאה מהחדר. טלי ישבה במטבח וקראה ספר וד"ר לוין גם הוא ישב במטבח והדפיס במחשב הנייד שלו תעודות שחרור לאותם מטופלים שהוא אמור לשחרר.

"ואוו ברוכה הבאה חייכה טלי לעבר אחותה ישנת שינה די ארוכה מתוקה שלי", "מה זאת אומרת שאלה רונית"? "זאת אומרת שישנת למעלה מיממה ברצף, הייתי נכנסת אלייך מדי פעם לוודא שאת בחיים חחחחחחח אך ידעתי שכך תתאוששי ואכן טוב שישנת.

"אז מה אתם רוצים לומר לי שעכשיו כבר מחר"? "לא רק מחר אלא מחר אחה"צ" "אז בזבזתי זמן רב כל מהשבוע שלפני החתונה", "אפרופו חתונה אמרה טלי, טלפן יובל ורצה לשוחח עמך אך כששמע שאת ישנה ביקש לא להעירך ואם תרצי לשוחח עמו ישמח כי תתקשרי". "כן ודאי שאני רוצה", "אוקי אז בואי הנה הטלפון הנייד שלנו קחי התמקמי במקום נוח ודברי אתו"

"תודה טלי ואנא תואילי להכין לי משהו לאכול ולשתות" "בשמחה אחותי היקרה " "טלי אז עכשיו זה לילה " "עכשיו השעה 17.00 ביום שלמחרת הגיעך לכאן".

היא חייגה ליובל והוא שמח מאד לשמוע את קולה, "יובל לא ישנת כלל מאז שנחתנו?" "לא מתוקה, הייתי חייב לחזור לחברה כי היו לי המון הזמנות וסידורים" "אתה יודע מאז שהגעתי לכאן רק לפני כמה דקות התעוררתי, אני יודע טלי צחקה על חשבונך חחחח"

"תגידי רונית את רוצה שאבוא לאסוף אותך עוד שעה לערך ונצא קצת בחוצות ניו יורק ?" "לא רק רוצה מתה שתבוא, התגעגעתי אלייך." "כשאהיה למטה אצלצל אלייך ותרדי אוקיי?" "ברור".

המשך יבוא


תגובות (2)

מדהים מדהים מדהים תמשכי :)

28/11/2011 06:36

היי מירי המתוקה ♥♥♥♥♥ תודה רבה רבה ♥♥ באהבה בקי ♥☻☺♥☻☺

28/11/2011 07:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך