בקי
אהבה חברים שלי ♥♥♥♥♥♥

אהבה במרחק של 18 שעות טיסה פרק ח'

בקי 28/11/2011 541 צפיות אין תגובות
אהבה חברים שלי ♥♥♥♥♥♥

רונית נכנסה לחדר האמבטיה מילאה את האמבט ומיהרה להכנס פנימה כשהיא מתענגת כל דקה על הכיף שהיא בניו יורק לכבוד החתונה של אחותה וכן שהיא פגשה את יובל , היא פשוט מאד מאוהבת היא פשוט אוהבת את האיש המקסים הזה.

כעבר מחצית השעה רונית התלבשה כשכל דבר אשר תשים עליה הוא מהמם כי ניחנה בגיזרה חטובה ונשית.

רונית יצאה מחדרה והראשון שצפה בה היה זיו ארוסה של אחותה "ואוו איזו שאפה את מדהימה". "חן חן" הסמיקה רונית, טלי מיהרה לגשת ולברר מי השאפה שארוסה כה המום ממנה וכמובן כמוהו גם היא החמיאה מאד מאד לרונית. "מאמי את פשוט בחורה יפהפייה" רונית נישקה לטלי וכן לזיו והודתה להם על הפינוק שהיא תמיד חווה כאן בניו יורק 18 שעות טיסה מישראל.

לפני שירדה לפגוש את יובל מיהרה אחותה ונתנה לה זו עגילים גדולים וביקשה שתענוד אותן , "זה מחמיא לשיערך הארוך והשופע" היא כמובן ענדה אותן וירדה למטה.

יובל כבר המתין לה ומיד פתח את הדלת שלצידו והיא נכנסה למכונית.

הוא התפעל מיופייה ואמר שעכשיו היא שונה עכשיו היא פשוט מלכת יופי, טרם החל את נסיעתו חיבק אותה חזק חזק ושפתיו חיפשו את שפתיה אשר היו כמהות לנשיקה עם המון המון אהבה.

הוא התניע את האוטו ויצאו לדרך. "מה דעתך יפה שלי שאני מאוהב בך עד מעל לראש"? "כייף" "אז תעברי לגור בניו יורק " ? "אתה חייב לחזור ארצה". יובל לא השיב והמשיך בנהיגה.

כעבר כשעה לערך עצר המאוהב את ריכבו ליד קניון ענק ומואר כשהמון אנשים נמצאים בתוכו.

"יובל למה לנו הקניון"? "חכי ותראי" חייך אליה. שלובי זרועו נכנסו פנימה ויובל פסע איתה בערך למחצית הקניון ושם נכנס לחנות ענקית של בגדי נשים והכל של מעצבים.

מיד ניגשה אליו כנראה בעלת החנות ונישקה ליובל על לחיו. "נעים לי מאד חייכה שמי עדי ואני אחותו של יובל" "ואוו הסוף מצא חן בעיני חייכה רונית כבר חשבתי שהוא רוצה להפגיש אותי עם חברתו"? "אם חשבת כך רונית אזי אינך מכירה את אחי , ישר כמו סרגל בפירוש מקסים "

"תודה עדי גם דעתי כדעתך למרות שאת מכירה אותו יומיים יותר ממני חחחחחחח. עדי הובילה את שניהם לעבר משרדה ומיד ביקשה שיכינו 3 כוסות קפה עם חלב וכמה עוגיות. "רונית אמרה עדי יובל ביקש ממני בטלפון שהוא רוצה להעניק לך סט שלם של בגדי מעצבים ולפי מה שאני רואה זו לא תהיה כלל בעייה, את ניחנת בגוף חטוב ומושלם.

לאחר שתיית הקפה הובילה עדי את שניהם לגלגל שהיה מלא בבגדים של מעצבים מהשורה הראשונה. "אני חוזרת לעיסוקי ולאחר שבחרתם תואילו לגשת אלי.

ואוו יובל אבל יש לי המון המון בגדים תאמין לי, אני בטוח שאת דוברת אמת לאמיתה אך אני רוצה לקנות לך בגדים מזכרת מהבילוי הראשון שאנו חווים כעת. שניהם סובבו את הגלגל ושמו את ידם על אותה חצאית , ראית איזה טעם אחיד יש לנו,

לאחר מכן המשיכו לחפש וחולצה גם אותה בחרו שניהם. "בואי נכנס לתא המדידה שמח יובל, "מה זה אומר ניכנס"? "בדיוק כמו שזה נשמע ניכנס" ואכן ידע הגבר למה הוא התכוון שניהם נכנסו לתא המדידה וחסל סדר מעצבים חסל סדר בגדים יפהפיים הנשיקות והחיבוקים הם ששלטו הם פשוט רצו עוד ועוד ועוד ועוד.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך