בקי
בעוד 5 ימים החתונה, רונית תופיעה במלוא יופייה כשהיא לבושה בשיא האופנה כאן בניו יורק ♥♥♥

אהבה במרחק של 18 שעות טיסה פרק ט'

בקי 28/11/2011 501 צפיות 2 תגובות
בעוד 5 ימים החתונה, רונית תופיעה במלוא יופייה כשהיא לבושה בשיא האופנה כאן בניו יורק ♥♥♥

כנראה שחלף זמן רב מדי מאז מאז שעדי אחותו של יובל שלחה אותם לגלגל המעצבים והתפלאה מדוע לא חזרו אליה. יתכן שהם פשוט שילמו והלכו? לא ולא – אין זה מאפיין את יובל, היא הלכה לשם לוודא מה באמת קורה ושנייה קודם לכן יצא יובל מתא המדידה וחייך אל אחותו "עדי פשוט לא ידענו במה לבחור הכל מהמם ממש מדהים.

טרם הספיקה עדי לענות לו יצאה רונית מהתא והיא יפהפייה חצאית מיני קצרצרה אשר הבליטה את רגליה הארוכות וחולצה מדהימה כמו בולרו קצר , היא פשוט הייתה מדהימה.

"ואוו אמרו יובל ועדי את מהממת, זה לא פלא שלקח לכם המון להחליט במה לבחור וקרצה קריצה לעבר אחיה, אוקיי חברים תמשיכו לבחור כדי שגיסתי לעתיד חחחחח תהיה הכי הכי מודרנית כאן בניו יורק.

"רק רגע עדי ביקשה רונית, אני הייתי רוצה שתמליצי לי על בגד שיתאים לחתונתה של אחותי בעוד כ- 5 ימים לערך" "הביטי השיבה עדי לחתונה את צריכה ללבוש משהו מאד אלגנטי כדי שתארי בשיא האופנה אך מאחר ולא תלבשי בגד זה ליום יום ואפילו לא לאירועים אזי אני אקח אותך כעת לבגדים היותר מתאימים לאירועים ואת תלבשי אותו לחתונתה של אחותך וליום המחרת תחזירי אותו לכאן"

"ואוו עדי אני פשוט אסירת תודה לך את ממש ממש מקסימה."תודה מתוקה". שלושתם הלכו לכיוון אחר בחנות ושם הראתה לה עדי את התלבושת שלדעתה תהלום הן את גיזרתה והן המעמד הרשמי שהיא מוזמנת אליו.

אחת המוכרות קראו לעדי שיש לה טלפון מחו"ל והיא אמרה לרונית הנה זה הגלגל שאני מתכוונת אליו תבחרי ותמדדי משהו ותואילי לגשת אלי כשאת לבושה בתלבושת.

רונית ויובל חייכו במבט מלא אהבה אחד אל השנייה ויובל אמר "אחותי כמעט תפסה אותנו בקלקלתנו , סתם חמדתי לצון, היא מתה שתהיה לי בת זוג , לדעתה אני יותר מדי עסוק בעבודה ואין לי זמן להנות מהחיים"

רונית החלה לגלגל את הגלגל של התלבושות לערב לאירועים מיוחדים ומיד שמה עין לשמלת מקסי שחורה עם שרוול מבד דק ושקוף וכן שסע ענק בצדה של השמלה כך שעם כל פסיעה היא תחשוף את רגלה החטובה.

היא נכנסה למדוד בתא המדידה ולשם שינוי הפעם לבדה ויצאה ממנו אשה שונה לחלוטין, אשה יפהפייה עם יופי מדהים והיא הרימה את שיערה כאילו תסרוקת יותר מיוחדת לערב," בואי מתוקה חיבק אותה יובל ושניהם הלכו למשרדה של עדי.

עדי הייתה בשיחת טלפון ומיד כשסיימה הביטה לעבר רונית ורק חייכה אליה: "מדהים רונית מדהים".

המשך יבוא


תגובות (2)

מדהים :) ואין יותר מילים להביע את הרומן הדהים הזה :)

28/11/2011 09:14

ערב טוב מירי אין לי מלים להביע את תודתי אלייך ♥♥♥♥♥♥ באהבה בקי ♥♥♥

28/11/2011 12:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך