בקי
אני פשוט אוהבת את יובל ומה איתכם ????? ♥♥♥

אהבה במרחק של 18 שעות טיסה פרק י"ג

בקי 29/11/2011 547 צפיות אין תגובות
אני פשוט אוהבת את יובל ומה איתכם ????? ♥♥♥

את הפייה הטובה שלנו העיר הטלפון כשהשעה הייתה קרוב לצהריים. "הלו" ענתה רונית,

" היי מתוקה הערתי אותך"?"נכון אך אני שמחה לשמוע את קולך וטוב שהערת אותי אני רואה שהשעה כבר 13.00 הגיעה זמן לקום מה דעתך יובלי ?"

"אמנם אני בחופשה אך לכל דבר יש גבול"

"תהני מהחופשה גברתי העורכת דין היפהפייה" "אתה רואה במו עיניך שאני אכן נהנית מאד מאד"

"אני בא לאסוף אותך הערב ב-20.00 מתאים לך"?

"מאד מאד מתאים לי אני כבר מצפה להיפגש עמך שוב ושוב." "אני שמח יפה שלי, והפעם את תחליטי לאן בא לך ללכת ולבלות יחד אתי" "יובלי עצם זה שאנחנו ביחד המקום שאליו ניסע אינו כלל רלוונטי "

"ואוו אני מסמיק חחחחח" אז תתכונני הערב ב-20.00 , תהיי יפה בשבילי , ביי מתוקה שלי, אוהב אותך" והטלפון דמם.

רונית קמה מיד מהמיטה ויצאה לעבר הסלון ושם על השולחן מצאה פתק מטלי "בקר מקסים ליפה בבנות יצאנו זיו ואני לקניות וסידורים נשוב קרוב לוודאי מאוחר אל תדאגי לנו, באהבה טלי."

רונית שבה לחדרה ונכנסה להתקלח . לאחר שסיימה החליטה למדוד את השמלה המיועדת לחתונה, "ואוו חייכה לעבר המראה הענקית שהייתה בחדר שלה, היא פשוט הייתה מושלמת. היא ניסתה גם להרים את שיערה אך החליטה שהכי טוב זה להישאר טבעית. רונית אהבה את מה שראתה במראה, היא עשתה 2 פסיעות ורגלה החטובה נראתה היטב.

היא נכנסה למטבח והכינה לעצמה שתייה וארוחת בקר קלה, והחליטה לצאת לטייל ברחובות ניו יורק אשר היו הומים בני אדם.

במהלך הטיול שלה צץ רעיון במוחה: היא רוצה לקנות משהו למזכרת עבור יובל. מאחר ולא הכירה את משרדו שבחברת ההייטק שבניהולו המזכרת חייבת להיות משהו אישי עבורו. היא ראתה אשה צעירה עם תינוקת מתוקה ורונית שאלה אותה היכן יש חנות לממכר מזכרות ומתנות לגברים. האשה חשבה לשנייה וכן היא זכרה שיש חנות ענקית רק למזכרות ומתנות לגברים והיא הסבירה לה בדיוק איך להגיע. רונית הודתה לה מאד וליטפה את החמודה אשר בעגלה שלא הפסיקה לחייך אליה עם שתי גומות החן שבפניה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך