בקי
מקווה שנהנתם מרומן יחסית לא ארוך אקח אתנחתא קצרה ואשוב לכתוב רומן חדש, גיבורים חדשים אך קרוב לודאיי שתמיד זה יהיה רומן מלא אהבה כי לגבי כפי שאמרתי לא פעם אחת היא סם החיים תחיו ותהנו ככל יכולתכם כי לצער כולנו ש.ח. בחיים ובאהבה אין - יום שעובר איננו חוזר ☺☺☺☺☺☺

אהבה במרחק של 18 שעות טיסה פרק י"ט ואחרון = ה ח ת ו נ ה

בקי 01/12/2011 471 צפיות 2 תגובות
מקווה שנהנתם מרומן יחסית לא ארוך אקח אתנחתא קצרה ואשוב לכתוב רומן חדש, גיבורים חדשים אך קרוב לודאיי שתמיד זה יהיה רומן מלא אהבה כי לגבי כפי שאמרתי לא פעם אחת היא סם החיים תחיו ותהנו ככל יכולתכם כי לצער כולנו ש.ח. בחיים ובאהבה אין - יום שעובר איננו חוזר ☺☺☺☺☺☺

♥♥♥♥ ה ח ת ו נ ה ♥♥♥♥♥

יום החתונה הגיע והשמחה והמתח וההתרגשות היו בשיאם. טלי זהרה ביופייה האצילי ללא שום איפור בפניה שהיו כקריסטל עדין ומשובח, הכלה הייתה פשוט מהממת ביופייה. זיו גם הוא היה גבר כל כך נאה כל כך מרשים כך שהזוג הצעיר מבחינת התאמה פיזית חיצונית היו נפלאים.

רונית לבשה את השמלה שהשאילה לה עדי אחותו של יובל והיא הייתה כל כך אלגנטית כשגופה החטוב מתנשא לגובה די מרשים ועוד עם עקבים כשבן זוגה מתאים לה ככפפה על היד שניהם היו מרשימים ונהדרים.

כל האורחים ציפו לזוג הצעיר והפמליה שהביאו עמם ובבית הכנסת היהודי אשר בניו יורק שם השיא אותם החזן הטנור שערך את החתונה כאילו זו אופרה מושקעת ומדהימה.

כשהסתיים הטקס לקול מחיאות הכפיים הסוערות יצאו החתן והכלה הראשונים מבית הכנסת ונכנסו ממש לבנין הסמוך שם באולם רחב ידיים עם שולחנות עמוסים מכל טוב אמריקה ותזמורת מקדמת את החתן והכלה במרש החתונה המרגש , ולאחריהם נכנסו כל המוזמנים וכולם נהנו משעות ארוכות של מוסיקה לריקודים , עם משקאות קלים וגם חריפים כל אחד לפי טעמו והפליאה לעשות רונית לאחר מס' שעות כשהיא ביקשה את רשות הדיבור ועלתה על הבמה לצידה של התזמורת.

האורחים שמרו על השקט ורונית אמרה כך: לאחותי אהובתי לגיסי המהמם אני מברכת אתכם בברכה שפורצת מעמק לבי כי תהיו מאושרים, כי תרוו המון נחת, כי תנעימו את החיים אחד לשנייה ובע"ה בעוד שנה נשמח להגיע למסיבה לרגל הכנסתו של הרך הנולד וכל האורחים מחאו כפיים ללא סוף ולאחר שנרגעו חזרה ואמרה לבריתו של אברהם אבינו ואם זו תהיה תינוקת אזי בבריתה של שרה אמנו ומחיאות הכפיים היו עצומות.

אם כבר בנאומים אני עוסקת אני חייבת להביע את תודתי העמוקה לגבר אשר שבה את לבי וגנב את נשמתי וכל זאת במהלך של פחות משבועיים, גבר מקסים גבר שלהתאהב בו אין זה קשה כלל וכלל , אני לצערי הרב חייבת בעוד שבוע להיפרד מאהוב לבי יובל מור, וכאן המחיאות כפיים סערו במלוא העצמה, אני חוזרת ארצה שם ביתי שם עבודתי ושם אני רוצה לגור במהלך כל חיי, אינני יכולה לבקש מיובל להעתיק את כל אשר צבר בשתי ידיו להעתיק ולחזור הביתה, ולכן האהבה שלנו אולי תהיה מעניינת הרבה יותר כי אנו נמשיך לאהוב נאהב במרחק של 18 שעות טיסה.

תודה יובלי חיים שלי על כל הפינוק שזכיתי לקבל ממך אני מאד מאד אוהבת אותך וכאן האורחים קמו על רגליהם ולא הפסיקו א מחיאות הכפיים הסוערות. לסיום אני רוצה להודות לעדי אחותו המדהימה של יובלי אשר קיבלה אותי כמו את אחותה וכמובן להודות לה כי הגיעה לחתונה של אחותי להשתתתף בשמחתה ולצערי הגבר שלה נבצר ממנו להגיע ולפתע כאילו משום מקום ניצב איש כהה עור בלשון המעטה המתנשא לגובה של 1.98 שחקן כדור סל ידוע ומוערך בניו יורק וקבלת הפנים הייתה כאילו וברק אובמה מגיע להתארח.

עדי מיד קמה ממקומה ורצה לעבר אהובה והוא בשתי ידיו בקלות הרים אותה ונישק לשפתיה החושניות.

התזמורת שבה לנגן וכמובן כל שרשרת ריקודים נפתחת בטנגו מרגש בטנגו חושני וכולם הגיעו לרחבת הריקודים ונהנו מאד מאד . לאחר שרשרת של מוסיקה לריקודים ביקש הכנר הראשי את האורחים לרגע להפסיק לדבר כי יש לו הודעה: כולם כמובן שתקו ועל הבמה עלה מי אם לא יובל מור ובחיוכו המדהים פתח ואמר: ראשית כל מזל טוב לזוג הצעיר והיפהפה שלנו.

ועכשיו מגיע הדובדבן שבקצפת: יש מישהי באולם שעונה לשם רונית?" רונית חשה שעוד מעט היא מתעלפת : "בואי בקשה רוניתי ועמדי לידי, רונית פילסה את דרכה בין כל האורחים ועלתה לבמה לצד יובלי אשר חיבק אותה חזק, שולף מכיסו קופסא קטנטנה פותח אותה לתדהמת האורחים ולהיסטרייה שתקפה את רונית ושואל אותה בשיא התמימות : האם תינשאי לי"? הדממה שררה עד שהתזמורת התעשתה והחלה לנגן נעימות רקע קלילות ורונית צרחה בקולי קולות "כן כן כן כן" אבל היכן נגור????? זו רק בעיה דמוגרפית אהובתי, נסדיר אותה על הצד הטוב ביותר.

שניהם ירדו מהבמה כשרונית עונדת על אצבעה טבעת יהלומים אשר ערכה מתבטא בהמון המון המון כסף. הוא חיבק אותה צמוד אליו נישק על שיפתותיה ומלמל אני לא יכול לוותר עליך מאמי שלי אני אוהב אותך כמו שלא אהבתי מעולם ועם ההבטחה החגיגית שלך שאת המתנה היקרה ביותר תעניקי לאחד וליחיד אני אהיה זה שאזכה לקבלה ולהתהדר בה עד שנהיה זקנים ומלא מלא נכדים יסתובבו קצת בישראל קצת בניו יורק זה ממש אבל ממש לא חשוב.

קוראי היקרים העדפתי להביא את הרומן שלי לסופו כשהוא בשיא. כידוע הכי יפה ואצילי זה לפרוש בשיא אומר רק כך כי כעבר שבוע ימים של אהבה מתמשכת ומענגת הן של הזוג הטרי הנשוי והן של הזוג הצעיר המאורס שבה רונית ארצה וכפי שהבטיח כבר מראש יובל שהוא יגיע לארץ לאחר כחדש ימים, הוא אכן הגיע ארצה וקבעו להינשא בארץ לאחר שטלי וזיו אישרו כי יגיעו כמובן לארץ.

רונית ויובל נישאו בבית הכנסת הגדול אשר בתל אביב לעיני כמה אורחים בודדים כי הם לא רצו לעשות חתונה גדולה וכמובן שעדי ובן זוגה לא נעדרו מהטקס וליל הכלולות אשר ארע במלון שירתון אשר לאורך רח' הירקון עטור המלונות – זה היה ליל כלולות כמו של פעם, ליל כלולות מיוחד במינו עם המון אהבה בעדינות שיא והזוג הצעיר לא יצא מהחדר במהלך יומיים תמימים כשהם רק אוהבים אוהבים וממשיכים לאהוב.

מזל טוב טלי וזיו מזל טוב רונית ויובל = נעמתם לי מאד אהבתי אתכם כאילו אתם חלק ממשפחתי תודה בקי♥♥♥♥♥


תגובות (2)

מה זאת אומרת אנחתא את לא תיכתבי עוד רומנים יפים ומרגשים בזמן הקרוב ? אני לא יודעת איך אני יסתדר אני כבר מחורה לרומנים שלך ! תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי עוד 1000000000 אלף פעם אני יכולה לבקש מימך שתמשיכי לכתוב בקרוב מאוד מאוד מאוד עוד רומנים מדהימים זה לא מילה לעומתם :)

בתקווה שתמשכי ממש ממש בקרוב
מירי :)

03/12/2011 11:06

מאמי שלי מירי המתוקה.
רומן חדש בדרך נאפה על אש קטנה ויצא מיד מהתנור !♥♥♥♥♥, את מקסימה ומאחלת לך שבוע מדהים, שבוע שכל אשר תעשי תצלח דרכך אמן ואמן♥♥♥♥♥♥ באהבה ענקית בקי ,
מקווה שהמערכת תאשר את התגובה שלי אלייך בהקדם האפשרי – בבקשה למערכת הנכבדה תודה מראש בקי♥♥

03/12/2011 12:35
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך