I.L.B
בבקשה סוואגריות!!
תגיבו!!
ההגבות שלכן נותנות לי את החשק להמשיךךך!
:'(
♥ LOVE YA ♥

אהבה וצרות אחרות המשך 2

I.L.B 07/11/2012 1094 צפיות 7 תגובות
בבקשה סוואגריות!!
תגיבו!!
ההגבות שלכן נותנות לי את החשק להמשיךךך!
:'(
♥ LOVE YA ♥

"היי.." שקד ונועם עמדו אל מולי בהיסוס "אהבתי את הג'ינס.." נועם חייכה אל הבעתי האדישה "בוקר טוב? בוקר טוב? החיים שלי נהרסו! ובוקר טוב את אומרת לי?"
"אבל לא אמרנו בוקר טוב.."
"אבל גם אם הייתן אומרות..זה לא בוקר טוב!"
"ליה..הוא לא יהיה המפקד שלך! אני אמרתי שיש סיכוי..חוץ מזה הוא בחייל האוויר.." נועם חייכה אליי וצחקה "את צודקת..אני בכלל יהיה בברזיל.." חייכתי והתקדמנו אל אולם האירועים "ברזיל? את יודעת שצבא עושים בישראל.." נועם אמרה בזמן שנכנסנו אל המטבח "מותר לי לחלום!" אמרתי בטון תוקף מעט "anyway..לאן את מתגייסת בכלל? " שקד שאלה ולבשה את הסינר "לצה"ל " אמרתי ועשיתי קוקו "לא נכון!" נועם אמרה בציניות "נו.." היא המשיכה לאחר כמה שניות "טוב נו..לצבא הגנה לישראל.." חייכתי אליהן יצאתי אל הדלפק "טוב אם את לא רוצה לומר לנו.." שקד צחקה בקול ונועם אחריה "מה מצחיק?" שאלתי ובאתי להסתובב "היי" חייכתי אל הבוס שלי,דניאל, "איחרת" הוא הסתכל עליי ברצינות "ובצדק" אמרתי לו ונשענתי כמה שיכולתי לדלפק "בואי נשאיר את זוג האוהבים בהכחשה לבד.." נועם משכה את שקד והלכה מן המקום "מה התירוץ שלך הפעם?" דניאל שאל והתקרב אליי כשהוא מניח את ידיו כדי שלא אוכל לברוח לו..מה שעשיתי כמעט כל פעם שהוא דיבר איתי "ש..אני..אתה מבין..הלכתי לתומי ברחוב..ופתאום..לא,לפתע..נפלה…אישה זקנה ו..אני הרי כמובן רציתי לעזור לה..ובלי ששמתי לב..נפלה חללית!" לבשתי הבעה המומה ולאחר מכן התייאשתי "אני יעבוד שעה נוספת" אמרתי בדיכאוניות "סדרי את הכוסות ותנגבי אותן..את אמורה להיות ברמנית באולם אירועים לא בסחנה" דניאל אמר בשוויצריות ויכולתי לראות את החיוך הקטן הזה שלו "היי! גם לסחנה יש רגשות! נראה לי..מה זה סחנה?" צעקתי לו אך הוא התעלם והמשיך ללכת " את אמורה להיות ברמנית באולם אירועים לא בסחנה.." חיקיתי את דניאל בעודי מנגבת את הכוסות "היי היי" שקד התיישבה בתנופה על הבר "היי היי" ישבתי לידה כשאני מנגבת את הכוסות "אז השמועה אומרת שזה אירוע של עשירים.." שקד תפסה כוס והחלה לנגב גם "באמת? לא שמתי לב" אמרתי לה והסתכלתי על הנברשת הגדולה שהשתלשלה מהתקרה ונתלתה במיוחד לאירוע הזה,ולסידורי השולחן שנראו כאילו ראש הממשלה מגיע להתארח ולמלצרים שהתלבשו בפאר "אני חשבתי שזה אירוע של הסחנה.."
"סחנה? מה זה?"
"לא יודעת..למדתי היום את המילה הזאת.."
"בכל מקרה..שמעתי שהזוג המלכותי יגיעו.."
"לא נכון! ביונסה וג'יי זי יגיעו! או מי גאד! לנשום ליה לנשום"
"גיחי גיחי..דור ועמית.."
"ייאק מה הם קשורים?"
"זה האירוע של ההורים של עמית וההורים של דור חברים קרובים שלהם"
"ייאק מה הם קשורים?"
"ליה.."
"אוף אין לי כוח אליהם..הם כאלה שוויצרים"
"כן..אמרה זאת שהייתה מאוהבת בו והצליחה להשיג ממנו נשיקה..שהוא רצה! ולא רק זה..הוא לא הצליח להוציא אותך מהראש שלו..שנה שלמה!"
"ותודה לאל שהשנה נגמרה..אני לא רוצה לדעת איזה מחשבות היו לו!" אמרתי לשקד ושמתי את ידיי על החזה "מטומטמת" היא גיחכה ונתנה לי מכה על הכתף "יאללה רדי לפני שהנסיך ויליאם יגיע" צחקתי וירדתי מן הדלפק ** אז..דור..כן טוב דור נהיה חתיך יותר ויותר מיום ליום! ובואו לא נדבר על העובדה שהוא עומד להיות טייס! טייס! כאילו..איפה אתה חיי? טייסים זה כזה 2011.. Just saying…**


תגובות (7)

תממשייכייי!!

07/11/2012 21:51

תמשיכייי אייייייזה לאאאאאאט את כוותבת !
SO WHAT , I NEED THIS STORY !

07/11/2012 23:26

מסכימה עם כל מלה של דניאל ודנה תמשיכי דחוף ביותר ממני בקי ♥♥♥

08/11/2012 05:10

ת מ ש י כ י – מ ה ר !

08/11/2012 05:56

תמשיכי מ-ה-ר:)

08/11/2012 06:09

מדהים תמשיכי וגם את אהבה בסגנון ספרדי ומהרר

08/11/2012 09:19

תמשיכיי !!!!! הרגת אותי מצחוק:)

08/11/2012 14:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך