I.L.B
מספיק ארוך בשבילכן סוואגריות ??
חחחח מחכה לתגובות וזה..

♥ LOVE YA ♥

אהבה וצרות אחרות המשך 8

I.L.B 25/11/2012 1306 צפיות 4 תגובות
מספיק ארוך בשבילכן סוואגריות ??
חחחח מחכה לתגובות וזה..

♥ LOVE YA ♥

"הולכת לאנשהו?" נתקלתי במישהו ושמעתי קול עבה שואל אותי עם נימת שעשוע..
"אלוהים אדירים חיל האוויר מסתבר שאין לכם שכל בחדר מטר על מטר שאתם קוראים לו חדר בקרה אבל המדע קורא לו מוח..לאן אני יכולה ללכת אם אני במגבת? קדימה שלוש ניחושים!" דיברתי בציניות וניסיתי לראות את האדם שעומד מולי "אז אני מנחש שאת ה-ליה כהן" הוא שילב את ידו בשעשוע מסתכל עליי "לא אתה טועה..אני ביונסה בכבודה ובעצמה בתחפושת של נערה נורמאלית מחיפה שההורים שלה החליטו להתעלל בה קשות וגרמו לה לעבור למושב..קדימה עוד שתי ניחושים!" חייכתי בציניות וכשהרגשתי את ידו מחזיקה בידי חיוכי נעלם "מה אתה עושה?" שאלתי אותו העפתי את ידו מידי "היי! יופי! עוד אחד מתעלם ממני! כל הכבוד ליה! החופרת הרשמית!" צעקתי לו מהדקת את המגבת שלגופי **רגע..מגבת? אוי לא..בבקשה שלא דיברתי איתו כשהמגבת הייתה עליי..פאק..-,-** חשבתי לעצמי והלכתי הליכה מהירה לכיוון חדרי הבנות "איפה היית?!" הדר לחשה לי בחדר החשוך "סיפור ארוך.." מלמלתי לה והוצאתי פיג'מה מהתיק "מה זאת אומרת סיפור ארוך?" הדר שאלה כשיצאתי מן השירותים כשפיג'מה קצרצרה לגופי "סיפור-עלילה, אגדה, מעשייה, פרשה, קורות, הרפתקה, פרוזה; הרצאת עלילה, תיאור מעשה..ארוך-בעל אורך רב, מוארך, גבוה, שהמרחק בין קצותיו גדול, מתמשך, נמשך..עכשיו הכל ברור?" שאלתי אותה בחיוך "מטרידה.." היא מלמלה ושנינו הלכנו לכיוון מיטותינו "אוי את לא קולטת מי היה כאן.." הדר נזכרה במשהו והחלה לצחקק בהתרגשות "אל תגיד לי..כריס בראון? לא..אממ ג'סטין ביבר? פאק לא אממ..אל תגלי לי! פיקאצ'ו!" צחקתי בקולניות ושמעתי קולות השתקה מצד הבנות שאיתנו "אל.תששו אותי! קאפיש? קאפיש" צעקתי לכולן והחזרתי את מבטי אל הדר "אוקיי(?) אקיצר..אחד החיילים החלומיים! אני אומרת לך! גאד השלמות!" הדר שכבה על מיטתה וחייכה חיוך ענקי "כן..כן..לילה..טוב.." מלמלתי לה תוך כדי שעיניי נעצמות "לילה טוב" היא קראה לכולם ושוב קולות ההשתקה נשמעו "מה אמרתי לגבי ה-ששש?" שאלתי אותן "שתסתמי כבר! גאד!" דנה צעקה ונשמעו קולות גיחוכים מצד הבנות האחרות "אאוץ'!" צעקתי להן ושמתי את ראשי על הכרית ומאותו רגע..בסיפור הזה כבר אין רק את דור ואותי..

Train-50 ways to say goodbye))
She dried up in the desert Drowned in a hot tub" "
"ליה סתמי!"
"לא רוצה ולא רוצה"
"ליה..רק קמנו..אני מתחננת!"
"הדר..אוי הדר..איך אני אגיד לך את זה..ובכן.."
"פשוט תגידי את מה שאת רוצה להגיד!"
"זאת תהיה בעיה.."
"למה?"
"כי שחכתי מה רציתי לומר.."
"גאון.."
"מה קרה?" שאלתי בחיוך את הדר שסימנה לי בראשה להסתכל אחורנית "מה?" שאלתי וסובבתי את ראשי "או.מי.פאקינג.." התחלתי לומר בהלם כשהדר המשיכה אותי "גאד.." היא חייכה וצחקקה בהתרגשות "מי זה המלאך הזה ולמה הוא נמצא בעולם האכזר הזה?" שאלתי אותה כשאני בוהה בו עם פה פתוח "אוקיי ליה..את בוהה בו.." היא מלמלה "ליה.." היא חזרה על שמי אך המשכתי לבהות בו בדרכי שלי **שזה כולל..מלמולים לא ברורים למדע,אי שליטה בידיים\רגליים ו..אה! איך שחכתי? יש מצב שאני נוטה..לפעמים..לצעוק את מה שאני מרגישה..** "גאד איזה חתיך!" צעקתי "ליה!" הדר לחשה לי בכעס כשכל הבסיס נעצר והסתכל עליי "ליה!" היא צבטה אותי ביד ואני התעוררתי מהבהייה שלי "מה הדר? מה? לך יש את זיו! די להתקמצן וכן לשתף!" צעקתי ושמתי את ידי על פי מהר "כלבה..אבל הקרמה יותר" היא סיננה עם חצי חיוך על פניה "היי" שמעתי קול גברי מחוספס "היי" החזרתי לו ונשארתי עם גבי אליו "אז..את הסיבה שכל הבסיס בוהה בנו במבטים מטרידים?" הוא שאל וחיכה לתשובתי "היי! לפחות אלה לא מבטי שנאה.." הסתובבתי אליו וחייכתי את החיוך הכי כובש שלי "תום.." הוא חייך והושיט את ידו בנימוס "ליה.." חייכתי גם ולחצתי את ידו "וואו! שם מיוחד.." הוא שם את ידיו בכיסים "תודה! גם תום זה שם יפה..זה קיצור של משהו?" שאלתי אותו בזמן שכל הבסיס חזר לשגרה "כן..תומאס" הוא צחק והמשיך "אמא שלי הייתה בסטלה של האפידורל" הוא גיחך "יואו זה התירוץ שלי גם!" השיחה התחילה להתגלגל עד שהמטרד החליט לקטוע אותה "ליה.." דור נדחף לשיחה ועמד ביננו "את מאחרת למסדר.." הוא חייך ושילב את ידיו "אממ אז נתראה?" תום שאל וקרץ לי "כן בטח" חייכתי אליו ודור הסתכל עליו "שם.." הוא קרא "תום,המפקד!" תום הצדיע כמו חייל טוב וחלומי וחתיך ומושלם ומדהים ו..אוקיי ליה הבנו..לחזור לסיפור! "תום..אתה לא מאחר לאיזשהו מסדר אולי?" דור שאל וחיכה שילך "כן אדוני" הוא חייך בנימוס ורץ אל עבר הרחבה שבה הוא אמור להיות "ביי יפיפייה.." הוא לחש לי באוזן ונישק את לחיי "ביי.." צחקקתי בטיפשות ושמתי את ידיי על מקום הנשיקה "את עדיין פה?" דור שאל בקוצר רוח "סליחה?" שאלתי אותו לא מבינה "הרחבה ליה..מסדר,צבא,הסיבה שבאת לחייל האוויר" דור צעק בכעס והצביע על הרחבה הגדולה "אוקיי המפקד!" צעקתי בכעס ורצתי אל עבר הרחבה "יותר מהר יותר מהר!" הוא צעק מאחוריי "קדימה ליה! מה את בחורה?" הוא שאל בכעס "לא..אני ליידי בוי בתחפושת!" אמרתי לו ועצרתי "הרשתי לך להפסיק לרוץ?" הוא שאל בשחצנות "סליחה?" שאלתי לא מאמינה "ליה..את הגעת לצבא..אם את רוצה להמשיך להיות ילדה מפונקת וצינית היציאה משם..ההחלטה בידך.." דור קירב את פניו אליי ונשם בכבדות "תרגיע את הנשימות שלך..זה לא שאני אצמיד אותך לקיר ואפשיט אותך בחושניות..הרי יש לך מספיק חיילות שיעשו לך את זה לא?" שאלתי אותו וחייכתי חיוך קטן בזמן שהלכתי משם "ליה.." דור קרא לי אך התעלמתי "ליה!" הוא צעק ואני נעצרתי במקום "מה דור? יש לנו מסדר לא?" שאלתי אותו והמשכתי ללכת "מה זה היה עכשיו? יש לך מספיק בנות שיעשו את זה?" דור תפס בידי בחוזקה "דור אתה מכאיב לי" אמרתי לו בכעס מרוסן "תעני לי" הוא צעק "אתה רוצה שאני אגיש תלונה? המפקד הרביץ לחיילת שלו כי היא היחידה שלא נכנסה למיטה שלו!" צעקתי לו וקירבתי את פניי אל שלו גם "מה קרה? קיבלת את האמת בפרצוף וקפאת?" שאלתי אותו ובאחת הוא עזב את ידי "את רצינית עכשיו? את זאת שמתחרמנת על בנים מולי! ואני לא בסדר? אני לפחות המשכתי הלאה ולא משחק במשחקי אגו מטומטמים" הוא עמד מולי והסתכל לי בעיניים "אה ולשחק בבנות זה עדיף יותר? אתה לא תצליח לחבל לי במערכת יחסים הזאת!" צעקתי לו ובפעם הראשונה בחיי הייתה לי ההזדמנות לומר לו כל מה שאני חושבת עליו "מערכת יחסים? עוד לא נפגשתם!" הוא צעק לי ועמד שם מפקפק בכל דבריי "את האמת דור..כבר קבענו דייט.." חייכתי לו במטרה להסוות את השק הגס הזה ובאתי ללכת "את מעדיפה את ההומו הזה על פניי?" הוא שאל והתקדם אליי "הומו?! הוא האחרון שאתה יכול לקרוא לו הומו! הוא הגבר הכי אמיתי שהכרתי בחיים! ואת האמת דור..הוא יותר גבר ממך.." הסתכלתי עליו והסתובבתי ללכת "במה הוא יותר גבר ממני? הא?" דור עצר אותי ושם את ידיו על ירכיי והחזיק אותי קרוב אליו "הוא לא מחזיק לבחורה את היד עד שהיא מרגישה כאילו היא עומדת לצאת לה מהמקום..הוא לא מוציא את העצבים שלו עליה..הוא לא משחק בה ומתייחס אליה כאל פרויקט..בזה הוא גבר דור,הוא מתחשב והוא מכבד..שתי מילים שלא ידעת על קיומן עד עכשיו" סובבתי את מבטי ויישרתי אותו לאחר מכן "מה שאני יודע הכי טוב עלייך..זה שאת שקרנית גרועה..אני מניאק ואת אוהבת את זה..את רואה אותי עם עמית ואת מקנאה.." הוא החל להגביר את קולו והתרחק ממני "אנחנו לא יכולים לנהל את השיחה הזאת עכשיו..אני חיילת ואתה מפקד! בוא נרסן את עצמנו!" אמרתי לו מנסה להרגיע את עצמי "את לא קולטת שאני לא שם על זה!" הוא זרק את תג המפקד על הרצפה והתקרב אליי "למה את עושה לי את זה?" הוא שאל ושם את ידיו על פניי "הא? מה את כבר לא אוהבת אותי?" הוא שאל וליטף את שערי "זה לא משנה מה אני מרגישה כלפייך..אתה מפקד ואני חיילת..ואני לא בנויה לסיפור אהבה אסורה.." הסתכלתי עליו בקרירות והורדתי את ידיו מפניי "ליה.." הוא קרא לי והרמתי את פניי "אני אגיש בקשה להחליף לך מפקד..אם זה מה שאת רוצה.." הוא הסתכל עליי בפעם האחרונה והלך לכיוון הרחבה "אוי אלוהים.." מלמלתי והסתכלתי על התג שלו,התג הכל כך מכובד שהוא לא הרוויח אותו שוכב שם כולו מלוכלך "כל הכבוד..עכשיו אני צריכה להחזיר לך את זה.." מלמלתי לעצמי ושמתי את התג בכיס האחורי..


תגובות (4)

תמשיכייייי במהיירוות , כוול כך אווהבת את הסיפור הזה :P

26/11/2012 07:08

וואוווו תמשיכייי איזה פרקק מושלםם!!!
וכלכך אהבתי את זה שרשמת כריסס בראוןןןן!!!!!

26/11/2012 08:51

אני מטורפתתת על הסיפור הזהההה!

26/11/2012 14:49

איזה חמוד דורררררר!

27/11/2012 02:34
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך