בקי
שלומי גבר גבר אוקיי נראה מה יהיה הלאה ???????????????

אהבה מאחורי הסורגים

בקי 08/08/2011 713 צפיות אין תגובות
שלומי גבר גבר אוקיי נראה מה יהיה הלאה ???????????????

פרק ח'

שתי הגברות יצאו מהחנות כשהן עמוסות בשקיות ובהרגשה עילאית. חנה שאלה ? למה מאמי את היית צריכה לשלם בשבילי זה מסתכם בהרבה כסף"??????"כי אני אוהבת אותך"!!!! "אחר כך אמרה חנה מעניין מה המוכרת המתוקה נתנה מתנה לבר המצווה"" לדעתי אמרה אמילייה לא כדאי לפתח והילד בסיום הערב כשיפתח את המתנות (נקווה שיהיו הרבה צ'קים חחחחחחחחחח) הוא יפתח גם את זו. האריזה כל כך מהודרת שחבל לנו לקלקל אותה" נכון מאמי את כרגיל צודקת"

אמיליה עצרה מונית ואמרה ויצמן 30. אני אעלה אלייך קצת בסדר ??????? אוי ואבוי לך אם לא היית עולה חחחחחחחחחחח. המונית הגיע ליעדה והפעם חנה הזדרזה ושילמה לנהג ואת העודף אמרה לו שישמור לעצמו. את רואה אמרה לה אמילייה גם בקדימה וגם עכשיו את שילמת אז יש "תיקו בינינו".

אמילייה לקחה את החבילות מידי חנה ולאט לאט עלו לקומה רביעית לדירה הבוהקת מנקיון. חנה פתחה את הדלת וקראה "רותי רותי את בבית" איש לא ענה. כנראה שהיא מתעכבת באוניברסיטה אמרה חנה.

מאמי בואי שבי ותנוחי ואני אכין לשתינו קפה בסדר?????? "בסדר גמור" היא הכינה את שתי הכוסות קפה וחנה אמרה לה במטבח מעל המקרר יש קופסא מלאה בעוגיות שימי מלוא החופן בצלחת ותביאי לכאן."……..

……אמילייה תוך כדי שהוציאה מהקופסא את העוגיות הכניסה כבר לפיה לא פחות מ-3 עוגיות (הרעב הציק לה). אמילייה אני חושבת שאת רעבה נכון ????? "כן" ! "אוקי תפתחי את המקרר ושם תמצאי עדשים עם אורז את בטח אוהבת ??????? מאד מאד. יופי אז תחממי לך מנה יפה במיקרוגל והקפה והעוגיות יחכו לאחר שתאכלי. ואת מאמי את רעבה???? לא ממש לא אני אשתה בכייף את הקפה מעשה ידייך להתפאר וזה שהבאתי את העוגיות גם מגיעה ברכה נכון ???????? שתהיי לי בריאה בינתי".

אמיליה חיממה לה מנה וחזרה למרפסת לאכול ליד חנה. תוך כדי האכילה פטפטו שתי הנשים ונפתחה הדלת!!!!!!! רותי קראה חנה ??? לא מאמי זה אני שלומי" שלומי מתוק שלי ברוך הבא בוא תן נשיקה לאמא ותכיר בחורה מקסימה שכבר אימצתי אותה למשפחת אבוקסיס" שלומי נכנס למרפסת והקרקע נשמטה תחת רגליה אמילייה. "גבר מושלם " נעים מאד אחותי חחחחחחחחחחח הוא לחץ את ידה ונישק לאמו. מה נשמע מאמי שאל את אימו "וואללה הכל בסדר" היום ביקרנו אמיליה ואני בבית הכלא את שי והיא ביקרה את בעלה שגם הוא כלוא שם ואחר כך יצאנו "לשופינג" חחחחחחחחח קיבלתי מתנה מבתי החדשה מדהימה כל מה שאלבש במוצאי שבת זו המתנה שלה".

אמילייה חשה שהסומק עלה לפניה ושלומי שאל ? "מתי תקני לי מתנה" חנה התערבה מה פתאום היא תקנה לך מתנה אם כבר אתה צריך לקנות לה מתנה היא הגברת נכון????????" האמת ענה שלומי היא ממש הגברת."

אמילייה המשיכה לאכול ושאלה את שלומי אם הוא רוצה קפה ועוגיות??????? לא אני רוצה "מג'דרה" מה שאת אוכלת !!!!!!!! היא מיהרה למטבח וחיממה לו במיקרו מנה נאה וחשבה אלוהים מה אני מטומטמת בסך הכל הבן של חנה "אמילייה תחזרי לשפיות מלמלמה לעצמה!!!!!!!!!! כשהיא כבר מוכנה לצאת מהמטבח עם הצלחת בידה הוא נכנס ובמלוא וגובהו לקח את הצלחת מידה ואיפשר לה לצאת ראשונה מהמטבח והוא יצא אחריה.

שני הצעירים אכלו את המאכל הטעים משהו משהו ואחר כך אמילייה שתתה את הקפה עם כמה עוגיות ואמרה לחנה שהיא הולכת הביתה ומחר בבקר היא תתקשר אליה? "טוב מאמי קחי לך את השקיות שלך ותודה ותודה על כל הפינוק שפינקת אותי היום" "מכל הלב מאמי" אמילייה יצאה מהמרפסת כשהיא אומרת לשלומי היה לי נעים להכיר אותך שלומי "תשמור על האמא שהיא "נכס צאן ברזל" שנינו נשמור עליה !!!!!!!!! בשמחה.

היא חזרה למרפסת נישקה לחנה ויצאה מהדירה לעבר ביתה!!!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך