בקי
מבולבלת מסוחררת ומקווה שלא תיסחף היא תשמור אמונים לבעלה אהובה אך היכן הוא????????????

אהבה מאחורי הסורגים

בקי 09/08/2011 676 צפיות 4 תגובות
מבולבלת מסוחררת ומקווה שלא תיסחף היא תשמור אמונים לבעלה אהובה אך היכן הוא????????????

פרק י"ב

יורי סגר את שפורפרת הטלפון וקרוב לוודאי התור אחריו ארוך מאד כי כל אחד רוצה לדבר עם יקיריו. אמי חשה את עצמה רעננה כאילו בקר וחשבה מה כדאי לה לעשות כדי להנות אפילו שהיא לבד??

היא אצה רצה לנעליים שקנתה היום בשוק ונעלה את כל הזוגות שלמזלה היו לה מאד מאד נוחות. היא החליטה להשאר עם נעלי התכלת לרגליה ומיהרה לשלוף את החליפה החדשה שקנתה ואותה לבשה כעת וכן "התגנדרה עם העגילים הענקיים שעשו אותה במלוא יופייה וכל מה שהתגלה בפניה במראה : היא יפהפייה "כן אני יפהפייה" "והיופי שלי לא מנוצל" ??? "מה הכוונה חשבה" ??? "אני רוצה שמישהו יצמד אלי ויורי לא כאן "!!!! "ואולי מישהו אחר"??????????? "חלילה אני אשמור אמונים ליורי".

אמי עשתה נסיונות עם השער שלה כדי לראות מה מתאים לפניה : "האם לחפוף ולהשאירו מלוא החופן תלתלים הגולשים על כתפיה או שמא לעשות צמה? או לאסוף אותו עם סיכת ראש גדולה שגם צבעה במקרה הוא תכלת"?????? היא ניסתה גם את נעלי העקב שקנתה והם נתנו לה את ה"טאצ" הסופי ופשוט "אני ליידי" "אני יפהפייה" אני חשה שעלומי עפים מתחת לאפי אך זה כנראה גורלי"????

אמי צלצלה לחנה בתקווה שהיא לא ישנה? הלו ענתה בלחש רותי "היי רותי מקווה שלא הערתי אותך"? "לא אמילייה אני עושה שיעורי בית אך אמא ישנה מזה זמן רב " את רוצה משהו שאולי אוכל לעזור לך"? לא מאמי תודה רבה פשוט לא שמתי לב לשעה המאוחרת" סליחה רותי ושיהיה לך ערב נפלא" "תודה רבה אמיליה."

הטלפון צלצל ומעבר לקו היה שלומי. "היי אמי את ישנה:" "עכשיו כבר לא כי אני מדברת איתך? "
מה שלומך ? "מצוין תודה" ואתה?" אני בסדר"…." יופי אז עוד כמה ימים נתראה במסיבה" "כן נכון אני כבר מחכה למסיבת הבר מצווה של אחייני המתוק".

"את רוצה להפגש אתי מתישהו "?? "לשם מה"?? "לשוחח מעט" "הנה אנחנו משוחחים" ואגב איך איתרת את מספר הטלפון שלי? ? "כי הוא חסוי " "גנבתי מהפנקס של אמא" "וואו גנבת ממאמי שלי"????? "כן"" טוב שלומי השעה כבר מאוחרת ואני עייפה אז מאחלת לך ליל מנוחה וחלומות פז" והיא ניתקה את השיחה.

ליבה פעם פעימות כואבות פעימות שהראש מתנגד ללב אך עד מתי תצליח להתנגד לגבר הזה שגונב לא רק את מס' הטלפון אלא גם את הלב "והגניבה של הלב כואבת ומשתוללת בתוכה " היא ביטאה את שמו בלי להרגיש "שלומי שלומי " הלוואי והיית לידי !!!! :"אך תודה לעיל שאתה אינך לידי"

המשך יבוא


תגובות (4)

וואו אני עכשיו בטוחה ששלומי מאוהב בה ! תמשיכי =)

09/08/2011 19:14

ערב טוב מירי היקרה!!!!!

יש למה לצפות , וכפי שאמרתי לך, ספר זה מוקדש לך באהבה ממני!!

תודה על התגובות המקסימות שלך .

כל טוב בברכה בקי

09/08/2011 21:39

פרק נחמד,יפה תמשיכי :) :) :)

10/08/2011 19:41

היי עמית החביבה

חופן תודות שולחת לך על התגובה הנאה ששלחת אלי.

תודה בקי

10/08/2011 21:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך