בקי
שלומי ואמי ? אמי ושלומי? ומה עם יורי ? למה נקדים את המאוחר למוקדם ניתן לרומן להתקדם לפי הקצב שלו

אהבה מאחורי הסורגים

בקי 11/08/2011 561 צפיות אין תגובות
שלומי ואמי ? אמי ושלומי? ומה עם יורי ? למה נקדים את המאוחר למוקדם ניתן לרומן להתקדם לפי הקצב שלו

פרק י"ח

התזמורת סיימה לנגן את שני הטנגואים המהממים , ופתאום חשו אמי וחנה משהו "חשמל באויר" המנחה המיומן מאד מאד ביקש מהאורחים היקרים טיפת שקט. משפחת אבוקסיס היקרה ובראשה כמובן הגב' חנה אם המשפחה האצילה והסבתא המאושרת מנכדה רועי, אני מבקש להודיע לכם הודעה מאד משמחת.

לקצב "כל העולם כולו גשר צר מאד" קהל נכבד נקבל כולנו את אורח הכבוד במסיבה מיוחדת זו ואני מתכבד לבקש משי אבוקסיס להכנס ולכבד את כולנו בנוכחותו. חנה החלה לבכות ולהתרגש ושי גבר מרשים כמעט כמו אחיו שלומי , לבוש בהידור רב נכנס וישר "רץ" לאמו אשר חיבק אותה והרים אותה בזרועותיו אמא'לה אני אוהב אותך , גם אני נשמה שלי, גם אני חיים שלי", לאחר שההתרגשות הראשונית פגה מעט הוא פנה לאמי ושאל אותה ? ידעת נכון?,

" ידעתי אך הבטחתי לשמור על הסודיות ותאמין לי זה לא היה קל כי חששו שאולי הבקשה לא תענה בחיוב. אמי אני חייב למסור לך משהו מיורי אהובך, הוא ניגש אליה ונישק לה על שני לחייה "זו בקשה שקיבלתי אותה בשמחה". רגע רגע קפץ שלומי , רגע שי תגיד לי בבקשה יורי לא ביקש גם ממני למסור לה משהו בשמו ?, לצערי וממש לצערי הוא אמר לי שהיא תזהר ממך חחחחחחחחחחח, עבדתי עליך אח שלי הגבר שבגברים"

לאולם השמחות נכנסו 3 אנשים לא מוכרים לבושים בבגדים אזרחיים והם ישבו באחד השולחנות מול שולחן המשפחה "מעין תצפית לעבר שי.

במהלך האירוע החלו המלצרים להביא מכל טוב הארץ , בשרים , יינות, שמפנייה, תוספות, כבדים, סלטים למיניהם ורק התרוקנה ולו צלחת אחת מיום הובאה במקומה אחת מלאה.המנחה ביקש לתת ללסתות מנוחה חחחח כי הדלקת הנירות מתחילה זה עתה. רועי היגש ליד הנירות לקח את המיקרופון בידו והזמין בראש ובראשונה את הסבתא חנה להדליק את הנר הראשון, היא צעדה לעבר הנרות בהתרגשות רבה הדליקה את הנר הראשון וכמובן נישקה לרועי ולהוריו שעמדו סביבו וההתרגשות רק הלכה וגברה. לנר השני הזמין רועי את הדוד שי ומחיאות כפיים סוערות התקבל שי והדליק את הנר כשרועי והוריו נישקו אותו בהמון חום ואהבה. את הנר השלישי הוזמנה האחות החדשה לבית אבוקסיס וזו כמובן הדודה אמילייה ! מה אני היא התרגשה ,

"שלומי קם וחיבק אותה לעבר הנרות פן "תתעלף". היא הדליקה את הנר השלישי ובירכה את רועי "עלה והצלח" נער חמד!!! דוד שלומי אל תעשה את הדרך פעמיים כי אני מזמין אותך להדליק את הנר הרביעי. הגבר המטרף הדליק את הנר וגם הוא בירך את רועי שימשיך להיות כזה מקסים – גבר מדהים. לנר החמישי הזמין רועי את דודה רותי ואותה ליווה להדלקת הנר אחיה שי כשהוא מחבק את אחותו ולוחש לה "אני אוהב אותך ולעולם אוהבך" לנר השישי הזמין רועי את החברה החמודה הג'ינגי'ת ושוב עם סומק בלחיים הדליקה את הנר ונישקה לרועי. את הנר השביעי הדליק לבקשת רועי חבר טוב של אבא לעבודה פרופסור שרוני , הוא בירך את רועי ואיחל לו בהצלחה בהמשך. להדלקת הנר השמיני הוזמן בן כיתתו של רועי גילי וגם הוא התרגש מאד ואיחל לחברו רק טוב, לנר השמיני התשיעי והעשירי הוזמנו בזו הלשון: "אני מתכבד להזמין את החברים הטובים של דוד שי ואשמח אם כולכם תעלו בבקשה לבמה וכל אחד מכם ידליק נר וזה לכבוד לי. שלושת השוטרים נידהמו מהמחווה אך כמובן עלו לבמה הדליקו את הנרות ולאחר שבירכו את רועי , לחצו את ידיהם של ההורים המאושרים וירדו לעבר שולחנם.

את הנר האחד עשר הזמין רועי את מחנך הכיתה ד"ר ירושלמי בבקשה :"ד"ר ירושלמי הסמיק לכבוד שניתן לו ע"י התלמיד המצטיין שלו ולאחר שהדליק אמר בחוש ההומור המפותח מאד מאד שלו : "רועי שלא תחשוב ולו לשנייה שתצליח לעבוד עלי כדי להעלות את הציון שלך חחחחחחחח כל האורחים מחאו כפיים. את הנר השנים עשר הזמין רועי את אחותו המתוקה תמי והיא הכינה משהו בכתב: רועי אחי אני גאה להיות אחותך הקטנה, אתה מודל לחיקוי אתה אהוב עלי אני אוהבת אותך מאד מאד מאד "רועי נישק לה וביקש שלא תרד מהבמה. את הנר השלוש עשר אני מתכבד לבקש מהורי היקרים שיואילו בטובם לדליק את הנר השלוש עשר יחד עמדי ועם תמי ומאחל לשלושתכם אהובי לעדי עד בריאות אשר והמון המון אהבה"!!! מחיאות הכפיים נשמעו עד מעבר למלון.

ואחד לשנה הבאה את הנר לשנה הבאה ה-14 למנין הנרות מבקש מדודי שי שלומי אמי ורותי יחד עם סבתי חנה כי כולם יכבדו אותי בנר כמו שנאמר "ואחד לשנה הבאה". כל "הכבודה" צעדה לעבר הבמה וכולם ביחד החזיקו את הנר האחרון שרועי ביקש מהם להדליקו. הצלמים הנציחו כמובן את כל התכנית כאילו נכתבה מראש" אך היא הייתה ספונטנית לחלוטין.

כשתם טקס הדלקת הנרות התזמורת המנחה הודיע גבירותי ורבותי "מוסיקה לריקודים כולכם מוזמנים לרחבת הריקודים. שלומי קם וכשהחיוך המאד אישי שלו על פניו ניגש לאמי ובלי שום מלה הקים אותה ופסע לצידה לעבר רחבת הריקודים. הריקוד הראשון היה כמובן " איך לא" טנגו "נשיקת האש" שלומי הצמיד את אמי לחזהו וגילה שאף היא רקדנית מעולה כך ששניהם רקדו בקצב אחיד עם תשוקה אדירה אחד כלפי השנייה.

"אמי "אל תברחי ממני" לא אעשה לך שום דבר נגד רצונך – תסמכי עלי. הזוג חולל רקוד סלאו וחלק מהאורחים התקבצו בין הרחבה ופשוט נהנו לראות את שני האנשים הצעירים הללו הכל כך יפים ואלגנטיים רוקדים כה יפה כה חושני. הריקוד הבא היה וואלס ידוע והוא שאל רוצה ? היא גמגמה כן והוולס שהם רקדו לא בייש זוג רקדנים מקצועיים..

מנחה הערב ביקש מכל האורחים להצטרף לזוג הרקדנים המשגע "כל הכבוד למשפחת אבוקסיס והרקוד הבא היה שוב טנגו כשהפסנתרן בקולו המחוספס משהו שר את השיר "3 מטבעות ברומא" שלומי שוב הצמיד אותה אל ליבו ואמר לה: אני אוהב אותך אמי שלי ואני בטוח שגם את אותי" הזמר המשיך להרקיד את הזוגות על פני הרחבה ושי ניגש לאמו נישק לה ארוכות על לחייה ואמר לה :מאמי לבטח תהיי מחר עייפה אל תבואי נתראה בשבוע הבא ,

ארבעת הגברים יצאו ממלון שירתון הכל כך מכובד מחגיגת הבר מצווה האלגנטית ושמו פעמיהם אל בית הכלא כששי ביקש מהם להודות למנהל על התשורה שנתן לו להתראות בערב כה מיוחד עם אמו וכל בני משפחתו.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך