בקי
אוקיי הגבר יפה התואר ממתין לה בחוץ, אלוהים כיצד אתמודד???? נחיה ונראה!!!

אהבה מאחורי הסורגים

בקי 12/08/2011 748 צפיות 6 תגובות
אוקיי הגבר יפה התואר ממתין לה בחוץ, אלוהים כיצד אתמודד???? נחיה ונראה!!!

פרק כ'

אמי הגיעה ,לאחר נסיעה ארוכה, לבית הכלא לבקר את יורי בעלה.ברדתה מהאוטובס ראתה את המכונית החדשה של שלומי. ליבה פרפר בתוכה, "מה יהיה" למה הוא לא עוזר לי לשכח אותו"? אלוהים איך אסתכל לעיני יורי בעלי"?

שלומי ראה אותה וטרם נכנסה בשער הענק לאחר בדיקה קפדנית בין חפציה הוא רץ לקראתה ואמר לה , אמי קחי את הזמן, אמתין לך בצאתך, "אני אוהב אותך" ומיד שב למכוניתו. אמי נכנסה לבית הכלא וראשה לא אצל האיש שאותו היא עומדת לבקר לא ולא, ראשה אי שם "בין הקשת וענן" אי שם באהבה שרק גוברת וגוברת . היא תיארה לעצמה שפניה סמוקות , ומה הפלא"? לכן החליטה לשבת מס' שניות על הספסל בחצר בטרם תיכנס לאולם האורחים ויורי יגיע בשמחה. כהרגלו וזה אומר כמה אוהב הוא אותה.

השומר ראה אותה ומיד קרא ליורי שיצא לעבר רעייתו. תודה, הודתה לו אמי, יורי כשכולו חיוכים הגיע והתיישב בצד השני של האשנב ומיד הרים את הטלפון ו, גם היא כמובן , והוא אמר לה דבר ראשון, "איזו אשה יפהפייה יש לי, תסתכלי על עצמך" אני כל כך אוהב אותך אמיליה שלי, "יורי גם אני אוהבת אותך הכי בעולם" מאמין לך מתוקה שלי, את תראי הזמן ירוץ וכל יום שחולף אני מברך, אוטוטו אחייה לצד אשתי שאפילו ירח דבש לא מימשנו יחדיו.

יורי אמר לאמי בעצב ,כי השומר לא יוכל להתיר להם להיות דקונת קצרצרה בתא , מאחר ולדעתו עלו עליו, והוא עכשיו תחת מעקב. תודה לו על הפעם ההיא שהתיר לנו, וכמובן ,שלא יעז לעשות זאת פעם נוספת לא איתנו ולא עם אחרים. "ידעתי שתקבלי הכל ברוח טובה, זו האשה שלי. אמי סיפרה ליורי על המסיבה המדהימ,שהיה לה הכבוד והעונג להתארח, ממש חגיגה אצילית. כן אמיליה , שמעתי מ- שי שהיה מאד מאד יפה והוא הוסיף כי יש לו משפחה ברוכה והוא מודה לאל כל יום כל שעה.

"אמיליה הוא עוד הוסיף שהיית מהממת ורקדנית מקצוענית"? למה אני לא יודע ,שאת רקדנית מקצוענית"? יורי תפסיק לדבר שטויות חחחח, מה פתאום מקצועית , סך הכל רקדתי כמה ריקודים זה הכל מה שהיה.

אמיליה אני שמח שאת בילית ורקדת את אשה צעירה והגורל הרע בא לבקר אותנו ביום הכי יפה בחיינו ונעקרתי ממך כשהלב שפועם בתוכך הוא הלב שלי.

יורי בוא נעבור לדברים יותר שמחים. בשבוע הבא ביום שני יש לי את התור שקבעתי אצל הגניקולוג, מקווה שהכל בסדר, וכמובן אספר לו את כל הסיפור שלנו, שאנו רוצים להרות, ושיתייחס לכל התאריכים "אתה מבין נכון ? ואז נוכל לדעת מתי תבקש את חדר ההתיחדות, אוקיי , ודאי מאמי שלי, ותקשיבי, את יכולה וחייבת לצאת לבלות ולהנות מהחיים אך דבר אחד אנא אל תשכחי, שמרי לי אימונים!!.

יורי , אינך צריך לבקש זאת, זה ברור ומובן , תהיה רגוע וכמו שאתה אומר כל יום שחולף מקרב אותנו ל"ביחד" לגור תחת קורת גג אחת , זה מה שיקרה בע"ה מהר ככל שיתאפשר. השומר ביקש לסיים את הביקור ואמי השאירה אצל יורי את הסל שהביאה לו "דברים טובים כפי שהוא אוהב, ומעבר לזכוכית המשוריינת שלחו אחד לשנייה נשיקות "ו-סה טו" זה הכל עד לפעם הבאה יורי חזר לתוך הכלא ואמילייה מיהרה לזאת החוצה אל החופש, אל …………….. האהבה.?

המשך יבוא


תגובות (6)

ווואו אני מתה עליך ! את כותבת מדהים ואני באמת לא מבינה איך יצא טוב מכל הסיפור הזה חחח אבל אני בטוחה שבסוף את תסדרי הכל =)

בברכת שבת שלום חמה
מירי =)

12/08/2011 15:06

שבת ברוכה לך מירי ולכל בני משפחתך

בברכה חמה בקי

12/08/2011 15:20

סיפור יפה מאוד בקי!!!!!!
אשמח עם תגיבי גם על הסיפורים שלי
וסתם שתדעי….אני בן תשע וחצי

12/08/2011 16:10

היי מיטל וסטפן-פארטי

תודה רבה לשתיכן חמודות שלי על התגובות הכל כך חמות, זה באמת נותן חשק להמשיך , להמשיך ולא להרפות !!!!

מאחלת לשתיכן ולכל משפחתכן שבת ברוכה ורק טוב

ממני בקי

12/08/2011 17:59

סטפן-פארטי
וואו פישלתי בגדול סליחה שכתבתי במין נקבה מצטערת מאד מאד
אתה סולח לי חמוד שלי ???

בקי

12/08/2011 18:02

למיטל החביבה לפי בקשתך הנני שולחת לך מס' שורות עם חרוזים להנאתך!!! בסיום "אהבה מעבר לסורגים" אכתוב סיפור ארוך כשכולו "חרוזים"- ואקדיש לך אותו

למייטל המתוקה

ניצרי בנשמתך פרח
מלבלב
ושילפיהו כשלעיתים קצת עצוב
על ה ל ב !!!!

באהבה בקי

12/08/2011 18:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך