בקי
הראש אומר לא!!!!!!!!!!!הלב משתוקק לכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ימים יגידו

אהבה מאחורי הסורגים

בקי 12/08/2011 571 צפיות אין תגובות
הראש אומר לא!!!!!!!!!!!הלב משתוקק לכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ימים יגידו

כ"א

אמי יצאה מבית הכלא ישר לאוטו המפואר, לצידו של זה שאת חייה,במחי יד שינה, ואמי האשה הנאמה ,לבעלה, למרות היותו יושב בכלא כבר שנתיים , ועוד 8 נוספות הוא צריך לשבת ולמרות ההחלטה המשותפת , לנסות להרות, והיא לא יודעת כלל מה שנעשה, או אולי לומר יותר ברור: "היא יודעת היטב מה שנעשה איתה ולא יכולה, לא רוצה, לא מוכנה לוותר?.!

שלומי יצא מהאוטו חייך אליה את חיוך המיליון דולר שלו ,פתח את הדלת שלצידו ומיד נכנס גם הוא ונסע מהמקום הכל כך עצוב, לעבר ? רמלה ? . אמי השעינה את ראשה על כתפו החסונה של שלומי ,ואיש מהם לא פצה פה, ולא דיבר, מדי פעם העיף עליה שלומי מבט מלא אהבה, מלא ערגה, והיא חייכה.

לאחר כ-15 דקות של נסיעה שלומי שאל "לאן" , היא משכה בכתפיה, ולא הוציאה הגה מפיה. הגבר המשיך בנסיעה , הכל כך ארוכה , וחשב האם להסיעה הביתה?, האם לנסות להביאה אל ביתי? לא ! אסור לו לאבד את העשתונות הוא הבטיח וגם יקיים. כעבר כשעה עצר את האוטו ליד רח' ויצמן מס 20 ברמלה כשאמו ואחותו גרות "מרחק יריקה מכאן" ולומר את האמת , עדיף שלא יראו אותו בסביבה הזו.

אמי יקירתי הגעת הביתה, בואי מתוקה צאי מהאוטו ובלב כבד נפרד אני ממך עד לפעם הבאה. שלומי, אני מודה לך מכל הלב, כי "בזבזת" חצי יום בשבילי ונפרד ממני כג'נטלמן אמיתי – אין לי מלים, תודה חמוד שלי. חשבתי להזמינך למעלה לקפה אך עדיף "לא"! נכון? נכון אמי שלי אינני רוצה לגרום לך לעשות מעשה שתצטערי עליו כל חייך,

" אם וכאשר תרצי להזמין אותי או תרצי להתארח בביתי הצנוע אין זה אומר שנשכח את ההבטחות אחד לשנייה אך גם אפשרות זו תלוייה רק בך". אמי יצאה מהאוטו שלחה לגבר המטרף הזה נשיקה באויר ועלתה הביתה.ריקנות חשה בתוכה, ריקנות ואפילו לישון שהיא כה זקוקה לאחר אמש שלא נרדמה ולו לדקה גם לכך לא היה לה רצון כלל.

הטלפון צלצל וחנה הייתה בקו.היי מאמי שמחה אמי, מה שלומך? ישתבח האל – וברכה לשואל – וואו איזה יופי את מברכת מאמי שלי, אמיליה לא נסעת ליורי? ודאי שנסעתי אך איך חזרת כל כך מוקדם? מי אמר שחזרתי כבר? ואוו נשמה שלי את עדיין בדרכים, נכון מאד, הצלחת לישון בלילה מאמי? ממש מעט מאד וחשבתי הבקר לצלצל אלייך שניסע יחד לבקר את יורי ושי אך בסוף ויתרתי כי אני עייפה מאד..טוב עשית שלא נסעת מאמי שלי "תשמרי את הזכרון של אמש בתוך ליבך ובשבוע הבא בלי נדר ניסע שתינו, נכון ? כן כן נכון רק שנהיה בריאים. טוב אמילייה תשמרי על עצמך ונדבר יותר מאוחר העקר תשובי הביתה ותנסי לישון. "נכון את צודקת "

"רגע מאמי את יודעת ש-שי סיפר ליורי על המסיבה המפוארת וגם שאני רקדנית מקצוענית חחחחח ושהייתי יפהפייה, הכל נכון אמי שלי הכל נכון!!! ביי מאמי ואולי ניפגש בלפנות ערב?" "בשמחה"

לא הספיקה לסגור את הטלפון ושוב נשמע צלצול

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך