בקי
מרגש תודו שכן ???????

אהבה מאחורי הסורגים

בקי 13/08/2011 577 צפיות אין תגובות
מרגש תודו שכן ???????

פרק כ"ה

לאחר שהייה די ארוכה של אמי ושלומי אצל חנה, ולאחר שעכלו את כל החדשות הללו, שממש היו קשות, נפרדו שניהם ממאמי והיה ברוך מעבר לכל ספק, כי הם לא יפרדו איש איש לביתו ,אין כבר סיבה לסודיות שטפחה להם ב מ ו ם על הפנים. כשכבר היו למטה שמעו את חנה קוראת להם: שלומי כפרה עליך בוא ילד טוב של אמא , הכנתי לכם שקית עם כל מיני דברים טובים בוא עלה בבקשה. תודה מאמי הודתה לה אמי מהרחוב. תשמרי על עצמך בינתי שלי המתוקה.

שלומי ירד מאמו עם שקית מלאה "פינוקים" ממעשה ידיה להתפאר. אמי ,"יש לנו כאן נינושים לכל השנה.חחחח. שניהם התקדמו עד לויצמן מס. 20 והוא באופן אוטומטי נכנס יחד עם אמי לחדר המדרגות , ושניהם עלו יחדיו. לדירה של אמי. היא פתחה את הדלת ובעוד המפתח עדיין על הדלת "חיבקה את אהוב ליבה ולחשה : אני מתה עליך, אני אוהבת אותך, יותר מכל דבר אחר בעולם..

שלומי הוציא את המפתח מהדלת ולאחר שסגר אותה הרים את אמי בזרועותיו ולחש לה ,גם אני מתוקה שלי, מת עלייך, מאז שנכנסת לחיי, אני לא רואה כלום אלא רק אותך, אני לא מרוכז בעבודה, אני רוצה לחבק אותך, כל הימים , כל החדשים, כל השנים. שלומי נשמה שלי אתה יודע ? כבר שכחתי איך יורי נראה, אני אמנם מרחמת עליו אך הרווחתי 8 שנים להתענג איתך ולחדול לנסיעה למקום המדכא – בית הסוהר ויחד עם זאת יש לציין שהוא ג'נטלמן, ומשחרר אותי ממנו, נכון את צודקת השיב לה שלומי.

אמי יש לי שאלה אלייך , האם תנשאי לי?" ודאי, ודאי, ודאי ,כבר עכשיו אני רוצה שנתחתן ,כבר עכשיו . אמי אנחנו נרים "מופע ענק ביום נישואינו והאורחים שיתארחו ביומינו הגדול לא ישכחו במהרה את החתונה של אמי ושלומי.

אמי בואי שבי לידי אני רוצה לומר לך משהו חשוב. קרוב לוודאי שאינך מודעת לכל ההסכמים כאלה ואחרים, שנוהגים לעשות זוגות בטרם נישאים, "מה אתה רוצה לומר לי", אני רוצה לומר לך בפשטות כזה דבר. "הדירה שלך כאן היכן שאנו נמצאים בה תשאר על שמך ותוכלי להשכיר אותהכראות עייניך, הדירה שגר אני בה והיה לי הכבוד לארח אותה (בואי תני לי נשיקה אני מתרגש – הנשיקה הנשיקה כמה כייפית היא כששני אוהבים מתנשקים ובפרט כשאלה אמי ושלומי) , אני ממשיך חחחח הדירה הזו תירשם מחדש בטאבו כשאת ואני הם הבעלים.העסק המשגשג שלי , כמובן תבואי להתרשם בעצמך מאחר ואין לי שותפים (היו בעבר אך זה הסתיים) ,גם בו אוסיף את שמך. בענין לכל הפקדונות החסכונות, ביטוח חיים (שאותך כמובן אבטח) וכל מה שיש לי – עכשיו הוא שייך לך ולי באותה מידה!.

סליחה שלומי זה לא הוגן , אתה טרחת ובנית אימפרייה בעצמך ובלי שום עזרה, אני בשום אופן לא מוכנה להיות רשומה בכל ההישגים שהגעת אליהם. גם בקשר לדירה שלך מאמי היא תמשיך להיות רשומה רק על שמך ואולי כשאלד את בננו או בתנו ההבכורה תעניק לי מתנה ותרשום אותי באחד מחשבונות הבנק שלך אך לעת עתה הכל ישאר כמות שהוא.

וכעת בואי יפה שלי בואי אלי , בואי לחדר הקטנטן והכל כך מתוק שלך ובקשתך, המיוחדת והמדהימה, תתממש ואל דאגה אהיה הכי עדין בעולם.. אמי הסמיקה מאד ,הגיפה את התריס שבחדר, וציפתה לאהוב לבה , זה שבחיים לא חלמה כי תהיה לאשתו החוקית.

התריס הוגף הוילון הוסת ובחשכה שנוצרה בחדר, שם שני הגיבורים שלנו שם ברמלה העיר, ויצמן הרחוב 20 מיספר הבית שם בחדר קטנטנן ואינטימי שם הגישה אמי לאהוב ליבה את האוצר ששמרה רק לאהוב ליבה ,וזה שלומי, הגבר שהיה כל כך עדין ומקסים הגבר שכה הודה לגברת היפהפייה שלצידו , שהוא המאושר שבמאושרים ברגע אינטימי זה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך