אהבה מאחורי הסורגים

בקי 18/08/2011 650 צפיות 2 תגובות

פרק ל"ט

אמי ושלומי, הזוג המאוהב, שאוטוטו מעמיד חופה וקידושין, נפרד אחד מהשנייה בבוקרו של יום חדש, הוא לעבודתו , כדי להרוויח כספים, והיא בחיפושים כיצד "לבזבז" אותם כספים.

היא ירדה מביתה והחליטה להסתובב לקנות לעצמה 2 זוגות נעלים שיתאימו לשמלות היפהפיות אותן הזמינה אתמול יחד עם מאמי. אמי נכנסה לחנות הראשונה שבחלון הראווה היה רק זוג נעלים אחד, כנראה, חייכה לעצמה "בעיר הסנובים " לא כל כך נדיבים חחחח ובחלון הראווה מציגים רק זו נעלים אחד ויחיד.

היא נכנסה פנימה ומוכרת צעירהקידמה אותה בבקר טוב עם חיוך רחב . אמי אמרה למוכרת החביבה שהיא מחפשת שני זוגות נעליים נוחות ואלגנטיות ליום נישואיה. המוכרת ברכה אותה ומיד הביאה כמה קופסאות עם נעליים , שלומר את האמת אחת , יפה יותר מהשנייה. אמי מדדה והחליטה על המקום לקנות את אחד הזוגות שהיה בצבע לבן עם עקב גבוה מאד ,ולמרבה הפלא, למרות העקב הגבוה ,היה מאד נוח מאד מאד.

היא, ביקשה מהמוכרת עוד זוג עם עקב נמוך יותר בצבע תכלת., היא חזרה שוב עם כמה קופסאות נעלים, שכולם בצבע תכלת."וואו התפלאה אמי", יש לכם באמת מבחר לא רגיל , "אז סליחה על השאלה למה בחלון הראווה יש רק זוג אחד ?" המוכרת לחשה לה: "כי זו עיר הסנובים", אמי צחקה יחד עם המוכרת וסיפרה לה שגם היא מכנה עיר זו "עיר הסנובים".

אמי מדדה את הזוג הנעלים השני והחליטה לקנות את אחד מהזוגות שהמוכרת הציגה בפניה. המחיר היה "בשמים" אך יש צ'קים ? "יש! יש כיסוי"? "יש"! אז מה הבעייה" המוכרת שמחה על הקנייה של אמי וכל אחד מהזוגות הכניסה לשקית יהפיפייה , רק בגלל השקיות היה שווה לקנות את הנעליים. היא נפרדה מהמוכרת בחיוך רחב ושוב התברכה על ידה בהמון מזל טוב.

וכעת, חשבה אמי" "היכן אוכל עוד לפזר צ'קים?" ישששששששש הרעיון שעלה בראשה היה להסתובב בחנות של בגדי גברים ולהתחיל לראות מה מוכרים בעיר ה……." לחתנים מהעשירון העליון" היא נכנסה לחנות הראשונה שנקרתה בדרכה וגם כאן התקבלה עם חיוך רחב, הפעם ע"י מוכר לא צעיר במיוחד אך לבוש ונראה יוצא מהכלל.

אמי פנתה למוכר, ואמרה לו, שהיא רוצה להתבונן , בחליפות המתאימות לחתנים ביום נישואיהם, אך יחד עם זה שאפשר ללבוש אותן גם באירועים אחרים ! הבנתי אותך גבירתי , אנא שבי וברשותך אוציא את המתלה שלדעתי משם "תבוא הישועה" חייך לעברה. הוא הוציא מהחדר הסמוך , מתלה שעליו היו תלויות כ- 5 -6 חליפות "מ ה מ מ ו ת" וואו" היא פשוט לא התאפקה וחוץ מ"וואו" לא הצליחה להוציא שום הגה מפיה. לאחר ש"הדיבור שב אליה" היא אמרה למוכר "אהיה כנה איתך, הייתי קונה מיד, את כל החליפות" "בקשה גבירתי, הן כולן למכירה"

תודה אדוני ובעוד כמה דקות אשוב עם בן זוגי ולא נצא מכאן עם ידיים ריקות" אמתין לכם בשמחה. אמי החליטה, שבמקום לטלפן היא חייבת להיות פנים אל פנים מול שלומי ולבקש ממנו, שיבוא לחנות היוקרתית, כדי לקנות 2 חליפות לעצמו. היא מיהרה להגיע למשרד ולמזלה שלומי היה לבד. כשראה אותה מיד קם ושאל: "קרה משהו" "כן" מה קרה ?, שלומי, למה אתה חושב שקרה משהו רע , "תנסה לחשוב רק חיובי" אוקיי, אז מה קרה", היא סיפרה לו בקיצור על החנות וביקשה ממנו שיצא מהמשרד באם אין לו פגישות קבועות מראש וכל הסיפור לא יקח יותר מחצי שעה.

תגידו אתם בעצמכם "מי יכול לסרב ליהפהפיה שכזו", הוא חיבק אותה ולאחר נשיקה ארוכה ארוכה , אמר לה בואי, הולכים. שניהם יצאו ממשרדו מחובקים ואוהבים. בחדר המזכירות ישבה אשה מבוגרת שהדפיסה במהירות שיא, שלומי פנה אליה גבירתי, כן אדון שלומי" , אני יוצא לחצי שעה ותואילי לקבל את השיחות בשבילי. בוודאי ! ואגב אני לא אדוני, אז גם אני לא גבירתי, אוקיי אז מה שמך הוא שאל אותה ?רבקה", יופי של שם. רבקה יש לי הכבוד להכיר לך את אשתי לעתיד. רבקה קמה ממקומה , חיבקה את אמי ולחשה לה "את מתחתנת עם קריסטל" תדעי לשמור עליו לבל יישרט וחלילה וחס לבל ישבר."תודה רבה רבקה.

שלומי ואמי יצאו משם ואמי שאלה אותו זו הפקידה ממנפאואר", היא כבר פעם שלישית , כ, וראית את קצב הדפסה "ממש מטאורית". עכשיו החברה גובה ממנה תשלום גדול , מאחר והיא היפנת ה אותה אלינו , אז יש מצב שאם היא תשלם איזו שהוא סכום לחברה, היא תוכל לעבוד אצלנו במשכורת, מבלי להפריש כלום למנפאואר. אז שלומי, כדאי לך מכמה טעמים : "האחד שהיא באמת זריזה מאד" והשני יותר חשוב שהיא לא "שאפה צעירה" שאולי היית הולך שבי אחריה", מספיק הלכתי שבי אחרייך, נראה לך שאעשה את אותה שגיאה פעם נוספת", אז טעית בגדול.

הם הגיעו לחנות ואמי ישר ביקשה מהמוכר את התלי עם החליפות. הוא חייך וכמובן מיהר להוציא אותו מאחורי הוילון המהודר. שלומי מה דעתך? יפהפיות. סליחה אמר המוכר "אני רוצה להציע לכם זוג מקסים שכזה , כי אקח מידות לחתן הצעיר ואתאים לו על הגוף את החליפה שהוא יבחר. "הוא יבחר שתי חליפות" אבל אמי אני מתחתן רק פעם אחת" אוקיי, אז תבחר שתי חליפות היא ממשיכה בשלה, אחת השחורה הזו המהממת והשנייה התכלת לא פחות נפלאה.

שלומי הרים את ידיו וביקש מהמוכר שיקח לו מידות. בבקשה רבה אדוני החתן" "אפרופו השיחה ביניכם" יש לי פתגם ידוע לאנשים מבוגרים כמוני "תאמר לי מי אשתך כדי שאומר מי אתה" נכון אמרה אמי פתגם שכבר אימצתי אותו"

המוכר לקח מידות ושלומי נישק לאמי וביקש את סליחתה כי עליו לשוב למשרד ביי מאמי ותתחדש".

אמי נשארה בחנות היקרה שביקרות" ושלפה צ'ק על החשבון , והמוכר הודה לה מאד וכמובן נתן לה קבלה, וכן הוסיף שהיא תתקשר בעוד 3 ימים, לברר באם אפשר לבוא למדידה. תודה אדוני והמשך יום נפלא שיהיה לך.

זהו חייכה לעצמה , חליפת חתן , מאחורינו, עכשיו צריך ללכת איתו אבל זה לא דחוף לנעליים חדשות ולפתע חשבה אולי בחנות הזו מוכרים גם נעלים וחולצות ?? היא חזרה לחנות ושאלה את המוכר לגבי יתר הפריטים והוא אמר לה: "מהחנות הזו יוצא החתן לבוש מכף רגל ועד ראש" , יופי, "תודה רבה" אדוני.

המשך יבוא


תגובות (2)

תמשכי את כותבת מדהים אני מאוד מאושרת שהם ביחד :)

18/08/2011 20:47

תודה מאמי אני מאד שמחה שאת נהנית מהרומן שלי ועוד מעט לצערי הרב כמו שכל הדברים היפים מסתיימים גם רומן זה יגיע לסיומו, אך למה להקדים את המאוחר למוקדם, בינתיים אנחנו ממשיכים ללוות את שניהם.

ערב טוב מירי וכל טוב ממני בידידות גדולה בקי

18/08/2011 22:05
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך