בקי
התרגשות בלתי רגילה איזה כייף להתרגש כשכל כולה של ההתרגשות הינה חיובית ונפלאה ♥♥

אהבה מיוחדת במינה אל תשליכייני לעת זיקנה פרק ע"ו

בקי 28/02/2012 581 צפיות 2 תגובות
התרגשות בלתי רגילה איזה כייף להתרגש כשכל כולה של ההתרגשות הינה חיובית ונפלאה ♥♥

ההפתעה הענקית הותירה את כלם נדהמים, מופתעים, נהנים, אך כל אשר יאמר לא יתאר את מה שקרה לפני דקה במלון שירתון כשבן זוגה של יונית לאחר היכרות של שבועיים או טיפה יותר מציע לה נישואין – מזל טוב !

לאחר שנרגעו ולא הפסיקו לאחל לזוג הטרי המון בהצלחה וכו' הפתיע בן זוגה יוני את הנוכחים כאשר בישר כי יונית והוא יגורו בארץ – חסל סדר פריס.

"אבל החלה יונית לגמגם גברתי הפרופסור תם עידן פריס אנחנו נתחתן כאן בארץ ויש לי בית צמוד קרקע ואפילו תוספת קטנה ורוצה לומר עוד משהו חחח"

"יוני ביקש דניאל אנא אולי תשאיר כמה הפתעות לעוד מספר ימים חחחח"

"לא כי המשהו האחרון לערב זה כי סופי חמותי המהממת אני מבקש ממך כי תגורי איתנו, אני מאד אוהב אותך ולשמחה ולענג יהיה לי באם תיאותי לקבל את ההזמנה שלי.

כאמור יש לי בית צמוד קרקע בהמשך לגנה שלי מלאת שושנים, רקפות וכל פרח בעונתו הוא נמצאת יחידת דיור מושלמת כך שאם חמותי שמהיום והלאה אקרא לה אמא מוזמנת מעמק הלב נובעת הזמנתי זו לחיות לצידנו כמו שנאמר יחד !!! אך לחוד!!!!!!.

"אם בענייני דיור אנו אז גם לי יש בשורה לאהובתי עמנואל, אמר השופט רושר " גם לי יש כאן בארץ דירה מהממת ומבקש ממך כי תיאותי לעזוב את המוסד הגריאטרי ולעבור לגור בדירתי שללא ספק תמצא חן בעינייך."

"לבי אמרה לכל הסובבים אנא הפסיקו לרגש אותנו הזאטוטים שלי בועטים בי ללא רחמנות חחחחחחחח"

יונית קמה ממקומה ניגשה ללבי ולאחר שנישקה על לחייה ביקשה רשות להניח את ראשה בבטן של לבי והיא התפרצה בבכי שלא מן העולם הזה.

"יונית מיהר יוני אליה למה את בוכה"??

"אני בוכה מהתרגשות ומאהבה שלי ללבי ולדניאל" !!!!

"הוא חיבק אותה ולחש לה את גם רוצה תינוק או תינוקות"???

"מאד יוני אך אנא אחד אחד למה להגיע בצרורות".

כל החבורה פרצה בצחוק ואיחלה גם ליונית זאטוט זעטוטה לאלתר !!!!

לאחר כשעתיים מלאות הפתעות , בכי , צחוקים כמו שנאמר "הכל בכל מכל בא" התפזרו כל אחד למקום מגוריו ורק השופט רושר ועמנואל אהובתו נשארו במלון ואוטוטו יעלו לסוויטה המלכותית אפשר לקרוא לה כך שהעניקו להם לבי ודניאל לאות האהבה אשר רחשו להם וכן פסיק מכל מה שקיבלו מהזוג הנדיב הזה. לבי ודניאל הזמינו את יוני ויונית להתארח אצלם בכייף.

"תודה דניאל שלי חייכה אליו יונית אכן אני באמת רוצה להתארח בביתכם וזאת ניישם לאחר שאצא מהשוק מההלם שהעריף עלי יוני בכבודו ובעצמו.

לבי ודניאל הגיעו למכוניתם ולבי התלוננה כי היא מאד מאד עייפה.

"מאמי אני מבין אותך אולי ההתרגשות וכל מה שקורה בבטנך המתוקה כל אלה מעייפים אותך מאד ומעכשיו נאיט את הקצב ותנוחי כמה שיותר.

"תודה מתוק שלי אכן אני חייבת לנוח מעתה ואילך מאד מאד.

שניהם הגיעו הביתה ולבי מיד נשכבה על המיטה כשדניאל חלץ רק את נעליה והבין שלא כדאי להפשיט אותה כעת אלא רק לאחר המנוחה.

כעבר 5 דקות אולי אפילו פחות נרדמה לבי כשידה על ביטנה התפוחה זה אקט אמאי לגונן על גוזליה.

דניאל גם הוא נשכב לידה וליטף את שיערותיה הארוכות והמתולתלות כשהיא מתפלל שהכל יעבור בשלום.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים :) תמשיכי

28/02/2012 11:31

תודה אני ממשיכה ♥ בקי ♥

28/02/2012 11:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך