בקי
ניו יורק מייק ושלומית ממצים את האהבה ביניהם שהיא קצרה וחסרת עתיד אך למי איכפת העתיד העקר כאן ועכשיו לבלות וילהנות ???. כנראה שזה העולם המודרני ♥

אהבה ממבט ראשון פרק י"ב

בקי 25/02/2012 550 צפיות תגובה אחת
ניו יורק מייק ושלומית ממצים את האהבה ביניהם שהיא קצרה וחסרת עתיד אך למי איכפת העתיד העקר כאן ועכשיו לבלות וילהנות ???. כנראה שזה העולם המודרני ♥

לאחר כמחצית השעה לערך עצרה המכונית היוקרתית במגרש חנייה לא גדול ששם חנו מכוניות יוקרתיות לא פחות מזו של שלומית.

שלומית יצאה מהרכב ומייק יצא בעקבותיה.

"הנה עכשיו הגענו לנחלה ולרווחה , אל תהיה לחוץ תשתחרר תהיה רגוע סה"כ הגעת לנפוש כאן וכמובן נסע לראות אתרים נפלאים שכל תייר חייב לראותם.

שניהם נכנסו לבנין מאד מאד מפואר והמעלית לקחה את שניהם לקומה שנייה כשהלובי היה מלא עציצים חיים תמונות תלויות על הקירות משהו שלא מן העולם הזה.

שלומית פתחה את הדלת ואפשרה למייק להיכנס ראשון לדירתה. אפלולית שררה בדירה והמארחת הסיטה את הוילונות הכבדים בצבע זהב מדהים וכל האור חדר פנימה.

"ואוו חייך מייק :"הייתי אומר שאינך נזקקת לעזרה סוציאלית יפה שלי"

"לא ממש לא" הוא חיבק אותה חזק ושפתיו תרו אחרי שפתיה שכה אהב לנשקן.

"מייק אני כל כך התגעגעתי אלייך אתה אהבתי היחידה אתה עשית משהו בתוך לבי אשר הפיח חיים ורוצה לחיות ליהנות ולבלות".

"גם אני התאהבתי בך גברת אצילה שכמותך אך זו אהבה אסורה אולי בגינה כפי שאומרים מים גנובים ימתקו אולי שזו אהבה מאחורי הקלעים אולי , היא הניחה את אצבע על פיו וסחבה אותו אחריה לעבר המטבח כדי להכין משהו לאכול ולשתות.

"מייק אני רוצה לבלות את הימים הבודדים שתוכל להקדיש לי ולא לעשות אנליזה למה ומדוע ואיך ואם בכלל התאהבנו, הנושא סגור, שנינו אנשים בוגרים וכך בחרנו להתנהג האם זו אהבה אסורה או אהבה מותרת זה לא מעניין כלל"

שלומית היפהפייה הכינה למייק ולה שתייה ושלפה מהמקרר הענק במטבח המאובזר באביזרים חדשים ומודרניים , שלפה שקית עם בורקס ולאחר שחיממה אותם במיקרו-גל, ישבו שניהם לשתות ולאכול.

"מייק אתה עייף"?

"לא ממש לא ישנתי במטוס ואני מרגיש חזק משהו כמו פנתר חחחחח צחקו שניהם.

לאחר שסיימו את הארוחה הטעימה חיבק מייק את אהובתו וביקש את קירבתה.

חלפו ועפו שעות רבות עד שהזוג המאוהב יצא ממחבואו ומייק נכנס לאמבטיה כשהיא לא מפסיקה לנשקו.

חדר האמבטיה המושלם בוהק בניקיונו היטיב עם מייק והוא יצא משם כשגופו עטוף במגבת גדולה שהייתה תלויה שם.

שלומית נישקה לו על שפתיו החושניות ונכנסה גם היא לאמבטיה ואמרה לו שיתלבש כי עוד זמן קצר שניהם יצאו לחוצות של ניו יורק שלא נחים ולו לשנייה – במהלך כל 24 השעות אנשים מסתובבים ברחובות, הפאבים מלאים , בתי המלון מלאים עד אפס מקום – זו ניו יורק שבה מארחת שלומית את אהובה .

לאחר שגם היא יצאה מחדר האמבטיה הביט עליה מייק ולא התאפק נישק לה חזק והיא "נמלטה" ממנו לחדר השינה שם התלבשה ויצאה כשדוגמנית צמרת לא הייתה יפה וחטובה ממנה.

מייק התלבש אף הוא ואז נזכר על המתנה שקנה עבורה, בואי שלומיתי יש לי שי צנוע עבורך היא הוא הגיש לה את האריזה והיא בידיים רועדות ובהתרגשות רבה שלפה את האריזה מהשקית ובאיטיות פתחה את האריזה, כי לא רצתה שהיא תקרע ואכן המתנה הייתה מיוחדת במינה.

"ואוו מייק איזה טעם יש לך פשוט נפלא, אני אוהבת את המתנות שלך ואשתמש בהן מדי יום ביומו כך אזכר בך איש מדהים שכמותך"

שניהם מיהרו לצאת מהדירה לעבר מגרש החנייה ושלומית החלה לנהוג לעבר הרחובות הסואנים של ניו יורק.

היא הגיעה למרכז העיר ושניהם נכנסו לאחד המוזיאונים הכי יפים כשתמונות המוצגות בו חלקן מאד מאד ותיקות של ציירים מפורסמים וידועים בעולם כולו והיתר עם תמונות של ציירים טריים שאולי טרם התפרסמו.

כשהם פוסעים שלובי זרוע בין התמונות לפתע מייק חטף פיק ברכיים,"ואוו שלומית זה ציור שלך ואוו שלומית את ציירת יפהפייה שכמותך ואוו איזה ברוכת כישרון את , רגע בלובי של הקומה בדירה שלך הציורים הם גם פרי מכחולך האומנם?"

"נכון מאד מייק , אני סך הכל מציירת להנאתי וכשאחד הידידים הטובים של בעלי שהוא אוצר תערוכות העיף מבט בציורים שקישטתי את דירתי הוריד מיד כמה ציורים ואמר לי : עוד נכונו לך ימים טובים מתוקה שלי"

המשך יבוא


תגובות (1)

יפה מאוד.
תמשיכי…

26/02/2012 06:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך