בקי
אהבה מסביב לשעון !!!1

אהבה ממבט ראשון פרק י"ג

בקי 27/02/2012 540 צפיות 8 תגובות
אהבה מסביב לשעון !!!1

שלומית ומייק יצאו מהתערוכה והוא לא הפסיק להחמיא לה כמה יפה היא מציירת.

"תודה מייק "

שלומית אמר מייק מאחר ואת המארחת אני רוצה לבקש ממך כי נלך לאיזה מועדון לילה חשוך משהו עם תזמורת לריקודים, אני מאד מאד רוצה להחזיק אותך בזרועותי ולרקוד צמוד צמוד אליך."

לאחר שהמשיכו לטייל ונהנו אחד עם השנייה חזרו למגרש החנייה היכן ששלומית החנתה את הרכב שלה ושניהם בדרכם למועדון לילה לפי בקשתו של האורח.

לאחר נסיעה די ארוכה, עצרה שלומית את הרכב ומסרה את המפתחות לשומר אשר הבטיח לה שהוא יחנה את האוטו שלה ושאל באם היא רוצה את השולחן הקבוע שלה ?

"בוודאי ג'ף"

עם המפתחות בידו הוא נכנס פנימה למועדון החשוך וקרא לרב המלצרים להושיב את הגברת שלומית בשולחן הקבוע שלה.

שלומית ומייק נכנסו פנימה ורב המלצרים הוביל את שניהם לשולחן פינתי והיא הודתה לו מאד מאד.

שניהם התיישבו מסביב לשולחן הפינתי כשהמועדון שרוי באפלה וזוגות רוקדים נהנים ברחבת הריקודים.

"גבירתי ביקש מייק אפשר להזמינך לטנגו רומנטי"???

"בשמחה רבה"

שניהם קמו שנייה לאחר שהתיישבו ומיהרו לעבר רחבת הריקודים.

מייק חיבק את שלומית ואימץ אותה קרוב אליו כשהוא מנשק לשפתיה המתוקות מדבש.

הוא הוביל אותה בריקוד הטנגו הסוחף וההתאמה ביניהם הייתה מדהימה , הם רקדו כאילו הם רקדנים מקצועיים.

הם המשיכו לרקוד להנאתם כשבריקוד הואלס נשארו כמעט יחידים על הרחבה והם רקדו להנאתם של אורחי המועדון.

לאחר כמחצית השעה ביקשה שלומית לשוב לשולחנם כשהם מצאו בו סלסלת פירות סלסלת שוקולדים מהמשובחים שבמשובחים ובקבוק שמפנייה.

"שלומית חייך אליה מייק , אני מבין שאת אורחת קבועה"?????

"אתה מבין נכון מייק"

הוא מזג לה כוס שמפנייה ולאחר שמזג גם לעצמו השיקו את הכוסות והוא הודה לה על האירוח הנפלא שזוכה לקבל ממנה.

שלומית הודתה לו וברכה אותו בברוך הבא.

שניהם חזרו לרחבת הריקודים ובמהלך הזמן נותרו סולו על הרחבה כששניהם רוקדים בצורה מושלמת ותואמים אחד את השנייה.

בשעה 03.00 לפנות בקר עזבו שלומית ומייק את מועדון הלילה כשג'ף ממהר להסיע את המכונית של שלומית קרוב אליהם. היא הודתה לו מאד מאד וכן שמה בכף ידו תשר נדיב ביותר.

שניהם התיישבו באוטו ושלומית נהגה בדרך הביתה.

"נהניתי מאד גבירתי היפהפייה "

"גם אני נהניתי מאד מאד לרקוד בזרועותיך את הריקודים שלעולם לא נס ליחם.

לאחר נסיעה של 3/4 שעה לערך הגיעו שניהם לביתה של שלומית.

היא החנתה את המכונית ומיהרה לחבק את מייק ושניהם נכנסו למעלית הישר לדירת הלוקסוס של שלומית.

שלומית שאלה אותו אם בא לו לשתות משהו? הייתי מבקש כוס קפה יקירתי שלי.

היא הכינה למייק כוס קפה והגישה לו עם נשנושים שונים וטעימים. לעצמה מזגה כוס יין אדום והתיישבה צמוד אליו .

לאחר שסיימו את הנשנושים קם מייק מכיסאו חיבק את אהובתו ולחש לה משהו באזנה אשר גרם לה להסמיק ושניהם מחובקים ומאוהבים עד לשד עצמותיהם נכנסו לחדר השינה כשהשחר כמעט עלה על ניו יורק .

ליל מנוחה לשניכם ומעניין מתי תתעוררו ???

בסביבות השעה 16.00 התעוררה שלומית ודגדגה באזנו של מייק והוא ניסה להזיז אותה אך את שלומית מסתבר אין אפשרות לסרב כל אשר היא מבקשת זה מתגשם.

צהרים טובים יפה שלי את רוצה לשתות משהו? אני אשתה יותר מאוחר ובינתיים תתקרב אלי ונמשיך לנמנם ביחד.

הנמנום ארך למעלה משעתיים תמימות ורק בלפנות ערב בסביבות השעה 18.00 יצאו שניהם מחדר השינה לעבר האמבטיה אשר מסתבר בדירה היו 3 חדרי אמבטיה, הוא נכנס לאמבטיה שבתוך חדר השינה ואילו שלומית נכנסה לחדר האמבטיה הפרטי שלה.

המשך יבוא


תגובות (8)

בהחלט :) תמשיכי

27/02/2012 10:48

תודה מירי מתוקה שלי שלחתי לך מייל האם קראת אותו ??…

27/02/2012 11:07

סיפור נחמד…
אבל לא אהבתי שמייק בוגד באישתו.

27/02/2012 13:02

את צודקת נטלי ♥♥♥ בקר אור ממני ב♥ בקי ♥♥

28/02/2012 00:49

אני הכנס לבדוק בדואר אני לא פותחת אותו הרבה סליחה עם חיכית הרבה זמן לתשובה

28/02/2012 06:53

לא מירי לא חיכיתי זמן רב ממש לא פשוט אם יצא לך להיכנס למייל אז תחזרי אלי רק אם בא לך תודה ויום מקסים ממני בקי ♥

28/02/2012 06:57

בקי התשובה מחכה לך במייל שלך :)

28/02/2012 07:38

הי נטלי היקרה שלי
ניתבת את דרכי לסיום רומן זה ועל כך אני מאד מאד מודה לך מקווה שתהני מהפרק האחרון וכמובן מיתר החמרים שאני גאה ושמחה לשלוח לאתר נפלא זה תודה מתוקה ורק טוב וכייפים שיהיו מנת חלקך לעולם ♥♥♥♥ ממני באהבה בקי ♥♥♥

28/02/2012 08:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך