אהבה מעבר לכל הסיכויים פרק ב'

בקי 29/09/2011 500 צפיות אין תגובות

פרק ב'

דולי לקחה את תיקה ואת הרשם קול ועו"ד לב נתן לה את ה- -.100 ₪ ואיחל לה הרבה בהצלחה וכמובן הודה לה שהיא עושה שליחות זו.היא יצאה מהמשרד וישר ניגשה לתחנת המוניות שבפינת הרחוב ועלתה על המונית הראשונה כשהיא מבקשת להסיעה לבית חולים תל השומר, המחלקה האורתופדית. המונית יצאה לדרכה ודולי התכוננה לפגישה עם אותו פצוע שאמור להיות לאחד הלקוחות שלהם. כעבר כמחצית השעה הגיעה המונית לבית החולים תל השומר והנהג שאל אותה באם היא יודעת איזו אורתופדית היא צריכה ? "אני ממש לא יודעת אז אנא המתן ואצלצל למשרד ?"

היא צלצלה ישירות לעו"ד לב ושאלה אותו לאיזה אורתופדית עליה לגשת ? רק שנייה בבקשה דולי, הוא צלצל בטלפון הפנימי והזמין את עו"ד יפת שהיא אמורה להתחיל לטפל בתיק ושאל אותה לאיזה מחלקה אורתופדית אמורה דולי לגשת והיא ענתה לו ענתה לו אורתופדית ה'.

" אוקיי מר לב שמעתי תודה" והטלפון נדם. הנהג שמע שהיא מבקשת את אורתופדית ה' והסיעה אותה ישירות אליה. דמי הנסיעה היו בסך -.50 ₪ . היא הודתה לנהג ונכנסה לתוך הבניין שהיה בו שילוט ברור איזה מחלקות אורתופדיות הוא מאכלס.

היא עלתה למעלית כדי להגיע לקומה הרביעית חדר 440. המעלית הגיעה ליעדה ודולי איתרה מיד את החדר שהיה ממש לידה. היא נכנסה לתוכו ולמעשה היה זה כעין אולם רחב שלדעתה היו מאושפזים בו למעלה מ- 10 חולים.

סליחה פנתה אל המאושפזים אני מחפשת את מר עמוס לביא, הנני כאן ענה לה , דווקא מהמיטה הראשונה שהיא עמדה לידה. במיטה שכב גבר צעיר ומיד שאל אותה : "את המתמחה במשרד עו"ד לב?" "כן נכון" "אוקי שבי בבקשה והואילי להסיט את הוילון שנוכל לקבל מינימום של פרטיות דולי עשתה כבקשתו והיא התיישבה בכסא שעמד ליד מיטתו".

היא הושיטה ידה אליו ואמרה לו נעים מאד שמי דולי" נעים מאד. מה שלומך" הוא ענה לה שהכאבים מאד מאד קשים אך בהיותו איש אופטימי מקווה שהכל יעבור.

"עמוס פנתה אליו דולי : אני נשלחתי אליך כדי שתספר לי מרגע שהשתטחת על הריצפה במוסך שבו הינך מועסק וברשותך עלי להפעיל את הרשם קול כדי להקליט את דבריך" "אוקיי אין ל אין לי בעייה עם זה, תנהגתי כפי שהונחית להתנהג"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך