בקי
מה קורה לדולי ???? טוב נמשיך ונעקוב נקווה רק לטוב

אהבה מעבר לכל הסיכויים פרק ז'

בקי 01/10/2011 370 צפיות אין תגובות
מה קורה לדולי ???? טוב נמשיך ונעקוב נקווה רק לטוב

פרק ז'

דולי הקיצה משנתה כשהשעה הייתה 07.45 יופי חייכה לעצמה יש לי זמן להתכונן לעבודה. נכנסה לחדר האמבטיה צחצחה שיניה שהיו צחורות כפנינים , כמו עמוס חשבה מיד. היא החליטה ללבוש לעבודה היום , את מה שלבשה בליל אמש, סתם בא לי ולאחר שתיית כוס הקפה השנייה יצאה לעבר המשרד.

פקידת הקבלה יונית קיבלה אותה בבקר טוב כשחיוך על פניה והחמיאה לה על ההופעה המאד יפה הבקר. "תודה יונית את כהרגלך חמודה". היא צעדה לעבר החדר שלה וצביקה המתמחה שחולק איתה חדר היה כבר ישוב על כתיבה של משהו שנראה על פניו חשוב מאד. היא התיישבה מאחורי שולחנה וגם היא החלה בעבודתה הרגילה.

לאחר כשעה צלצל לה עו"ד לב וביקש אם היא יכולה להיכנס לחדרו "ודאי מר לב אני כבר מגיעה אליך." דולי פסעה לעבר חדרו של עו"ד לב ולאחר שנקשה על דלתו נכנסה פנימה. הוא חייך לעברה וכמובן החמיא לה על ההופעה שכל כך מתאימה לה. "תודה מר לב: "מה רצית" "ובכן יש צורך לשוב ולנסוע לעמוס וזה בגלל טעות שלי הסבתי את ת"ל לכמה פרטים שיש לתחקר אותו. ע"מ שאוכל להכין את התביעות.

פניה של דולי נפלו והוא שאל אותה "מה קרה"

"מר לב אהיה כנה איתך אולי יש מישהו אחר שיסע אליו היום,: "מה זה אמור להביע קרה משהו שבעקבותיו אינך מוכנה להמשיך לטפל בתיק" "לא קרה כלום ממש כלום, אך אני מעדיפה שמישהו אחר אולי צביקה שיסע במקומי.

"הביטי דולי הלוא לא אשלח אותך אך אני מאד סקרן מדוע למה אינך רוצה לנסוע אליו"? "אני פשוט קצת עייפה והדרך לשם היא ארוכה אמנם אינני הולכת ברגל" היא חייכה, "ובכן זו תשובתך הסופית דולי?

"בואי נגיד שבעוד שעה תתקשרי אלי ותגידי מה החלטת" "אוקי ?" "כן". היא יצאה מחדרו וישר פנתה לאולם הישיבות להכין לה עוד כוס קפה, ולחשוב מה עליה להשיב לעו"ד לב."ליבה החסיר פעימה היא פשוט רצתה להימנע מלנסוע אליו היום היא פשוט פחדה מעצמה "אך איזו ברירה יש לה הלוא לא תאמר לאור מה הדיוק הסיבה שהיא מעדיפה לא לנסוע אליו – ובלית ברירה כשהיא מבטיחה לעצמה שתהיה חזקה ורק תגבה ממנו את הפרטים החסרים ומיד תשוב כלעומת שבאה. דולי הייתה שמחה בהחלטתה לנסוע שוב אליו ולהיות ממש כמו פקידה שבאה לגבות פרטים מאדם שנפגע בעבודתו ושוכב כבר למעלה מחדש ומחצה בבית החולים כשהוא מרותק למיטה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך