בקי
גורלן המר הפגיש בין שתי הנשים !!!!!!!!!!!!!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 06/08/2011 536 צפיות אין תגובות
גורלן המר הפגיש בין שתי הנשים !!!!!!!!!!!!!!!

פרק ב'

אמילייה ישנה שינה עמוקה על כתפה של הישישה עד שהאוטובוס הגיע לתחנה מרכזית בתל אביב. הישישה העירה את אמילייה בעדינות והיא פקחה את עיניה ולא הבינה כלל מה קורה איתה?

…….."בואי חביבתי הגענו כבר לתחנה מרכזית בתל אביב"," היכן את גרה?" אני גרה ברמלה ואת ידידתי הטובה??? לבטח תתפלאי אך גם אני גרה ברמלה……. וואו זה ממש מפליא אותי אני שמחה אמרה אמילייה שנוכל להמשיך לנסוע שתינו לאותו מקום.

שתי הנשים הלכו במהירות לעבר התחנה לכיוון רמלה והספיקו לעלות לאוטובוס שעומד לצאת לדרכו בעוד דקות ספורות.

"אמילייה שאלה אותה חנה ? באיזה רחוב את גרה? "אני גרה ברח' ויצמן מס' 20 ואת חנה ? אני גרה ברח' ויצמן מס' 30 שתי הנשים פרצו בצחוק קולני "וואו אמרה חנה תראי אנחנו ממש שכנות" את הנסיעה לרמלה העבירו שתיהן בשיחה על גורלן שלא שפר כל כך."אמילייה סיפרה לחנה מדוע בעלה כלוא וכמו כן את בקשתו להתייחד איתה כדי שיביאו צאצא לעולם."

"חנה השיבה לה שזה רעיון מצויין וכדאי לנסות ליישמו כי עוד 8 שנים זה המון המון זמן עד שהוא ישתחרר מכילאו."

"ואת חנה שאלה אותה אמיליה –" את מי את נוסעת לבקר בבית הסוהר?"

"את הבן שלי ששפוט למאסר עולם !!!!!!!!!"

"וואו לא הצליחה אמילייה לשלוט בעצמה ושאלה את האמא המסכנה מה הוא עשה ??? "

"הוא הרג את הבעל של הבת שלי שהתעלל בה ותמיד כשהייתה באה אלינו היו סימנים כחולים בפניה ובזרועותיה אך היא ניסתה לומר שהיא קיבלה מכה מהמטה או נחבלה בדלת עד שפרצה בבכי מרורים וסיפרה את מה שעובר עליה: " הוא חוזר הביתה שיכור ומכה בלי רחמים".

הבן שלי – אחיה לא יכול היה "לעבור על סדר היום" ובאחד הימים "נסע אליה הביתה וראה את מה שאחותו סובלת בעיצומה של ההתעללות. "בני עקב היותו שוטר היה חמוש באקדח ומיד ירה לעבר המתעלל והרג אותו במקום."

"אני כל כך מצטערת מעמק הלב חנה על כל הסבל שבתך סבלה ועל בנך שאמור לשבת בבית הסוהר לעולם"
.

השתיים הגיעו לרמלה וחנה שאלה את אמילייה אם תרצה להתארח אצלה לזמן מה "כי בא לי לשתות איתך קפה" חנה'לה יש לך קפה בבית ?????

שתיהן צעדו לעבר רח' ויצמן ואמילייה הראתה לחנה היכן היא מתגוררת ועוד הוסיפה "אני מקווה שתתארחי גם את אצלי " אך תאלצי להביא קפה מהבית"?????? חחחחחחחחח

חנה ואמיליה נכנסה לבנין מס' 30 ועלו במדרגות עד לקומה הרביעית שם גרה חנה.

היא פתחה את את דלת הכניסה ושתיהן נכנסו פנימה. "שבי בבקשה אמילייה ותרגישי כי את נמצאת בביתך""תודה חנה"

"אלוהים איזה נקיון שורר בבית שלך הכל מצוחצח ומבריק כל הכבוד לך" תודה יקירתי !!!!.

אמילייה יצאה למרפסת וחנה הגיעה עם מגש עמוס עוגיות ושתי כוסות קפה. תאכלי ממי ביקשה ממנה חנה "כל העוגיות אפויות על ידי" אני לא קונה מוכן כלום"" העוגיות נעמו לחיכה של אמיליה ולאט לאט חיסלה את כולן"" וואו עכשיו הבנתי כמה רעבה הייתי "חיסלתי את כל העוגיות" לבריאותך אמילייה היקרה!!!

שתי הנשים המשיכו לשוחח אחת עם השנייה ולפתע מישהו פתח את הדלת עם המפתח ולדירה נכנסה בחורה יפהפייה .

אמא ??? את כאן?? "כן מאמי בואי רותי יש לי אורחת מקסימה בואי תעשי איתה הכרה"

רותי הגיעה למרפסת ויופייה היה משהו מהסרטים. "היא לחצה את ידה של אמילייה והוסיפה נעים לי מאד שאת מארחת חברה לאמא שלי היקרה מפז"

"את לא תאמיני רותי נפגשנו בתחנה שליד בית הסוהר ונסענו ביחד כל הדרך ומסתבר שגם אמילייה גרה ברמלה לא רחוק מכאן בבלוק מס' 20"

"וואו ענתה רותי ממש סיפור מהסרטים" אמילייה קמה ממקומה הודתה לחנה ולבתה היפהפייה וחנה לא נתנה לה לשוב לביתה מבלי שציידה אותה בשקית ענקית עם כל מיני עוגיות מאפה ידיה להתפאר.

אמיליה נפרדה מחנה ובתה והבטיחה לשמור אתן על קשר.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך