בקי
וואו איזה יופי מתכוננים לבר מצוה נשאלת השאלה האם גם אנו נוזמן????? נחיה ונראה!!!!!!!!!חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אהבה מעבר לסורגים

בקי 08/08/2011 561 צפיות 3 תגובות
וואו איזה יופי מתכוננים לבר מצוה נשאלת השאלה האם גם אנו נוזמן????? נחיה ונראה!!!!!!!!!חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

פרק ז'

"המוכרת הצעירה התחילה להציע לאמילייה בגד עבור אמה. אמילייה פסלה כמה תלבושת והתמקדה באחרונה שבהן. זו היתה חליפה חצאית מקסי ארוכה וקצת "מתרחבת" ועל זה ז'קט מאותו צבע עם כפתורים בצבע זהב שאפשר ללבוש אותו ללא חולצה מלמטה כלומר לכפתר את כל כפתוריו או ללבוש חולצה שתתאים לחליפה והז'קט ישאר פתוח.

……מאמי פנתה אמילייה לחנה בא לך למדוד?"כן" אוקיי בואי תשאירי כאן את התיק שלך ותכנסי לתא המדידה ואם את צריכה עזרה תקראי לי אוקיי ? כן!!!

……..חנה נכנסה לתא המדידה ולאחר זמן קצר יצאה ממנו כשהיא "אשה אחרת לחלוטין" המוכרת ואמיליה הסתכלו זו בזו ופשוט מחאו כפיים. גבירתי פנתה המוכרת לחנה "לבתך יש טעם אקסקלוסיב ידעה לבחור בדיוק את מה שיהלום אותך. בואי בבקשה הוליכה אותה המוכרת לעבר המראה הגדולה אנא הביטי אל עצמך!!!!!!!!!

חנה הסתכלה על עצמה עם חיוך רחב על שפתיה ואמרה "אתן הצעירות צודקות" אני נראית ממש שונה ממש שונה לחלוטין. "עכשיו אמרה אמילייה למוכרת בואי ננסה גם עם חולצה מתחת כדי שהז'קט יוכל להשאר לא מכופתר". "אמילייה הסתכלה במלאי החולצות ומיד בחרה אחת וביקשה מחנה שתנסה למדוד את החולצה ואנא מאמי ביקשה אמיליה תצאי אלינו רק עם החולצה והחצאית אל תלבשי את הז'קט" חנה חזרה לתא המדידה ולבשה את החולצה בלי הז'קט וכך יצאה החוצה "מאמי תסתכלי על עצמך את אוהבת את החולצה?????" כן מאד מאד יופי עכשיו תראי מאמי אמרה אמילייה הכוונה שלי שאת צריכה גם חולצה כי אם יהיה לך חם מרב התרגשות וכו' תוכלי להוריד את הז'קט ואת נשארה לבושה מיליון דולררררררררררררררר.

"אני רואה שהחנות מוכרת גם נעליים נכון ??????" "כן ממש נכון נכנסות אלינו גברות שמבקשות להתאים להן תלבושת שלמה והכוונה גם לנעליים וכך הן יוצאות מכאן "טיפ-טופ" מוכנות לאירוע "

אוקיי אני צריכה לבחור לאמא שלי נעל סירה על עקב נמוך ולדעתי בצבע לבן ? מה דעתך שאלה את המוכרת ? "כל בחירה שלך סלע" שלוש הנשים צחקו למשמע התגובה של המוכרת לגבי אמילייה !!

"מאמי בואי תמדדי גם את הנעליים האלה בבקשה" "וחנה אחרי שנעלה אותן אמרה הם כמו כפפה על הרגל נוחות מאד מאד".

חנה שאלה אוקיי כמה עולה כל התלבושת הזו וכאן יש לנו הפתעה: "מאמי התלבושת הזו מוענקת לך ממני עם מלוא אהבתי – זו מתנה בשבילך לרגל בר המצווה של הנכד האהוב שלך!!!!!!!!!

אמילייה את רוצה להרוג אותי ?????????? אם זה הורג???????אז כן!!!!!!!!!.

המוכרת ארזה הכל ב2- שקיות מהודרות ואחר כך פנתה לאמילייה ואת לא רוצה להתחדש עם משהו ??????? האמת יש לי משהו בול בשבילך!!!!!!! אוקי בואי נראה. היא הורידה מהקולבים העליונים חליפה יפהפייה בצבע תכלת החליפה כללה חצאית מיני אשכרה מיני וז'קט קצר שחושף מעט את הפופיק?????? מאמי מה דעתך "מקסים את צעירה לך מתאים הכל" בואי תמדדי בבקשה הציעה המוכרת" אמיליה נכנסה לתא המדידה ושמעה איך שהמוכרת לוחשת לחנה" יש לך בת יפהפייה תשמרי עליה שתתחתן רק עם בן-אדם טוב שיסגוד לה כי היא חבל"ז.

"אמילייה יצאה מתא המדידה וחנה קמה על רגליה וישר נישקה את אמיליה זהו מושלם רק החליפה הזו נשמה שלי מושלם!!!!!!!!!!!!"

אני רוצה ברשותכן גבירותי להראות לך פנתה לאמילייה גם חולצה כי אם תרצי להשאיר את הז'קט פתוח תוכלי ואמיליה קטעה אותה סליחה : אני לא צריכה חולצה כל האפקט של החליפה הוא כשהיא מושלמת חצאית וז'קט. האמת חייכה המוכרת את צודקת!!!!!!!!!!

אך אראה אם בסטוק הנעלים יש לך נעל שתתאים לי אז זה כן אסכים לקחת. המוכרת שלפה עבורה נעלי סירה על עקב גבוה בצבע תכלת מהממות. אמיליה נעלה אותן והחליטה זהו :"מאמי את ואני קנינו הכל נכון חמודה שלי????. כן מאמי הכל!!!!!!!!

המוכרת ארזה גם את החליפה של אמילייה ואת הנעלים בשתי שקיות כמו לחנה ואמילייה ניגשה לשולחן המחשב של החנות המוכרת וזו עשתה לה חשבון כולל ומאחר ואתן קניתן שתי חליפות מהיקרות עם שני זוגות נעלים אני עושה לכן הנחה גדולה ובמקום הסכום ……….. ש"ח את תשלמי לי רק ………ש"ח. אוקיי תודה רבה . היא שלפה את כרטיס האשראי שלה וביקשה לשלם בתשלום אחד ! אבל אפשר לחלק לא לא אין צורך בתשלום אחד.

המוכרת המקסימה ביקשה משתי הנשים להמתין לה בחנות רק לשתי דקות והיא יצאה לאן שהוא וכששבה לחנות הגישה לחנה אריזה קטנה : "גבירתי פנתה לחנה "הכבוד היה לי לשרתך ואת בתך המקסימה מאחר ושמעתי שאתן "מתגנדרות" לבר מצוה של הנכד והאחיין הנה מתנה קטנה ממני לחתן הבר מצוה. המוכרת המתוקה נישקה לחנה ולאמילייה על לחייהן ואיחלה שוב "מזל טוב!!!!!!!!!!!!.

המשך יבוא


תגובות (3)

ברור שאנחנו נוזמן חחח תמשיכי =)

08/08/2011 20:09

היי מירי צריך לקנות בגדים ??????!!!!!!!!!!חחחחחחחחחחחחחח

08/08/2011 21:00

חחחחחחחחחח יש לי כבר בגדים החנתי כבר חחח =)

08/08/2011 22:26
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך