אהבה מעבר לסורגים

בקי 08/08/2011 541 צפיות 2 תגובות

פרק י'

אמילייה נכנסה למיטה וחשבה לעצמה "אני סתם משלה את עצמי כאילו הוא מעוניין בי" איזה שטויות יש לו בחורות לדברי חנה "מפה ועד להודעה חדשה" אז מה אני אשת אסיר ?????? וואו טוב שהתחלתי לחשוב כמו אדם בוגר תודה לאל!!!!!!! אמי שקעה בשינה נעימה ולב עם פעימות נורמליות".

בבקר התעוררה חנה וכל כך רצתה להזמין את אמילייה לנסוע איתה לשוק אך פשוט התביישה "היא לא השפוטה שלי"???? ככה מדברת אם שבנה שפוט חייכה בינה לבין עצמה והטלפון צלצל.

בקר טוב מאמי מה שלומך ??????? אני לא מאמינה בינתי הרגע חשבתי עלייך" !!! "מקווה רק דברים טובים"??? "סופר טובים" את צריכה משהו מאמי????האמת היא שכן" "אז דברי בבקשה" אני רוצה לבקש ממך שתבואי אתי לשוק כל הירקות והתבלינים ועוד דברים שאני אוהבת כשהם בבית הכל נגמר".

"מאמי בשמחה" באמת אמיליה כן ודאי" מתי את רוצה לצאת שאלה אמיליה אולי בעוד חצי שעה כשעוד לא חם במיוחד ונעשה את זה צ'יק צ'אק. אוקיי בעוד חצי שנה אני ארד למטה ואתקדם לכיוון שלך" יופי תודה בינתי שלי."

אמי חחחח התקלחה ואכלה משהו קל וכפי שהבטיחה לחנה ירדה מביתה לעבר ביתה של חנה. לאחר 5 דקות ירדה חנה עם עגלת שוק. היי מאמי נישקה אמי את חנה מה שלומך?????? מרוגשת מהשיחה שלי עם אהוב לבי שי" איזה יופי אני ממש שמחה בשבילך ואת יודעת עוד משהו יורי צלצל אלי ולאחר ששאל אותי לשלומי אמר לי שיש תור ארוך שממתינים לטלפון ואחריו בדיוק נמצא שי שהתידדתי איתו מאד מאד והנה פעם ראשונה הירשו לו לטלפן לאמו"!!!!

כפרה על יורי שיהיה לי בריא ישתבח האל שהצליח לחדור ללבו של שלי שמאז הוא בבית הסוהר אין שום דיבור איתו מעבר "לכמה מילות נימוסין" ועכשיו אם יורי הצליח לדבר איתו אלוהים יברך את שניכם ויתן לך נשמה שלי תינוק או תינוקת וכך אהיה סבתא לעוד אחד או אחת. את יודעת בלב שלי יש מקום ל100 נכדים את כולם אוהב עד פעימת נשמתי האחרונה.

שתי הנשים התקדמו לעבר השוק שכבר בשעה זו היה הומה אדם. חנה היתה "אלופה בקניות" הלכה לאותן בסטות וחנויות שהכירו אותה מזה שנים וכולם כיבדו אותה ומכרו לו הכל לפי בקשתה סוג א' א'.
לאחר שהעגלה התמלאה וכן שקית גדולה שאמי החזיקה שאל הקצב שאצלו הייתה התחנה האחרונה חנה יה בינתי התגעגעתי אלייך הכל בסדר "??? ישתבח האל !!!!!!!! שמח לראות אותך ומי היפהפיה שלידך ? היא בתי המאומצת" וואלה חבל שאני לא אימצתי אותה חחחחחחחחחח. חכו כאן אני מיד אגיד לעוזר לי שיקח את שתיכן עד הבית בטנדר שלי ויעלה לך חנה יקירתי את כל הקנייה עד למעלה.

שאלוהים ישמור עליך איש טוב שלי מודה לך מאד מאד ודרישת שלום לגב' שלך שהיא אשה מדהימה" בטח מדהימה" היא צועקת עלי כאילו אני תינוק שלה "חחחח ככה צריך כי הגברים לפעמים יותר גרועים מתינוקות. הקצב נישק את ידה של חנה ואיחל לשתיהן יום טוב.

העוזר הסיע אותן הביתה והעלה את כל הקניות עד למעלה. חנה נתנה לו -.20 שקלים וביקשה ממנו שיקנה לו משהו בשבילו ולא להגיד לבוס. רק רגע אמרה אמי היא גם נתנה לו -.20 ש"ח אני מודה לך מאד שעזרתי לאמא שלי "תבורך".


תגובות (2)

כולם מתחלים עם אימי חחחח היא כולכך יפה שכולם מתחילים איתה חח :) נירא לי גם שהיא מפתחת רגש לשלומי חחח ושלומי גם נירא לי בענין שלה לא ? חחח

תמשיכי
בברכה מירי =)

09/08/2011 11:58

מירי מתוקה שלי

אני מתנצלת אך ממש לא יודעת כיצד אפשר להעלות את ההודעה ב"צור קשר" ניסיתי להעביר כאילו הודעה לעצמי ולא הבנתי איך לקרוא אותה. יש משהו שאני צריכה עוד ללמוד. טוב מקווה שאלמד מהר ואז אכתוב לך ואכוון אותך כיצד לקרוא את המודעה. זה לא דבר כל כך חשוב – אל תדאגי – אך פשוט רציתי לומר לך משהו שרק את תקראי אותו ולא להעבירו דרך התגובות.

ואחרי "ההסבר שלי הארוך"חחחחחחחחחח אני שבה ומודה לך על התגובות שלך המיוחדות במינן.

תודה מאמי ושיהיה לך יום 100המם

בברכה בקי

09/08/2011 12:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך