בקי
וואו מה יהיה ?????????? בהמשך נגלה !!!!!!!!!!!!!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 09/08/2011 540 צפיות 2 תגובות
וואו מה יהיה ?????????? בהמשך נגלה !!!!!!!!!!!!!!!

פרק י'

אמי החליטה שאת הבקר תעשה בטיול ארוך בעיר ואולי תכנס לשוק לקנות לה זוג עגילים מסוג "צ'פסי" וגם צמיד תואם כדי שתהיה ממש "יפהפייה"באירוע במוצ"ש הקרובה. היא הלכה לאיטה ופשוט חשה תחושה כה יפה כשהאירוע האמור להתקיים במוצ"ש לא מרפה ממחשבותיה.

……..אמי נכנסה לשוק והלכה לאורך הדוכנים שכל רוכל ורוכל מתחרים מי "יצעק בווליום חזק יותר "הכל בזול, בעל הבית השתגע" ועוד כהנה וכהנה אימרות. אמי התעכבה בדוכן שמכר נעלי "בובה" בצבעים מדהימים. היא מדדה כמה זוגות והחליטה לקנות לה 3 זוגות שעלו ממש פרוטות אחד בלבן השני בתכלת והשלישי באדום בוהק……….

כשהיא צועדת עם הקנייה הראשונה שלה המשיכה להסתובב בין "הבסאטות" והנה הגיע לבסטא של התכשיטים ההיצע היה ענק והמחירים ממש נמוכים. היא פינקה את עצמה בכמה זוגות עגילים כשהראשון אותו בחרה הוא עגיל צ'פסי בצבע תכלת ואליו התאימה צמיד עדין באותו צבע כמובן והצמיד היה מאובזר באבנים כחולות עם כיתוביות מאד מענייינות" "פרנסה טובה" יום נפלא" "בריאות" ועוד כאלה כתוביות יפות ומעניינות.

משם המשיכה אמי לדוכן של הירקות והחליטה שזה הזמן לצלצל לחנה ולשאול אותה אם היא צריכה משהו"? הלו נשמע קולה של חנה היי מאמי "בינתי איפוא את? לא תאמיני אני בשוק"????? באמת? "שבועת צופים"חחחחח את צריכה משהו ? בינתי האמת אם תתקלי בבסטה של התכשיטים אולי תמצאי עבורי זוג עגילי פנינה קטנים וכן איזה צמיד קטן תואם "??????? מאמי אין בעייה ואולי את רוצה משהו מהירקות או מהפירות ?" לא מתוקה הלוא אתמול קנינו "חצי מהשוק"חחחחחחחחח.

אמי חזרה לדוכן התכשיטים ולשמחתה מיד מצאה זוג עגילי פנינה צמיד ושרשרת ארוזים באותו מארז.
ואו בדיוק מה שמאמי ביקשה" זה עלה קצת יותר יקר אבל בשביל מאמי המלה יקר לא קיימת?

אוקי מאמי אני אחפש בשבילך ומותר לי לעלות אלייך הביתה כשאחזור? "האם בת מבקשת היתר מאמה להכנס לביתה"???????? "לא" יופי" אז בשלב הזה ביי.

היחסים כבר מעבר לשכנות מעבר לחברות לגורל היחסים כעת הפכו למאד מאד אישיים ושלומי זה לפחות קיצר לי את השם שזה כבר טוב ולבטח סביבו מתקבצות המון המון בנות צעירות בנויות לתפארת" ואני חשבתי מחשבות אידיוטיות חחחחחחחחחחח.

"אמי סיימה את הטיול לאורך השוק המאד ססגוני ונעים והיא שבה חזרה הביתה למאמי שלה"

היא הייתה כבר סמוך לבית של מאמי ולפתע כמו משום מקום כמו בחלום מופיע שלומי ועוצר אותה:" היי אמי !!!!!!!! היי שלומי!!!!!!! "באת לבקר את האמא המאמצת שלך" "כן" ואתה באת לבקר את האמא הביולוגית שלך "?????? "כן"

"אז בוא נעלה."…….. מה שלומך על הבקר מר שלומי???"למה מר ולא מתוק" ???איך שתרצה" חייכה אליו עם שיני הפנינים שלה".

"את נראית ממש מושלמת אמי !!!" תודה מתוק""""""""חחחחח וגם אותה נראה לי מדהים"????

המשך יבוא


תגובות (2)

תמשכי אני חושבת ששלומי מתאהב באימי חחחח

הם חמודים ביחד =)

09/08/2011 12:02

וואלה כך בא לך שאני אמשיך "הסיפור הזה מוקדש לך מירי היקרה"

באהבה בקי!!!!!

09/08/2011 12:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך