בקי
קוראי היקרים : אני חייבת להתנצל בפניכם כי חלו שיבושים במספור הפרקים (הכוונה לאותיות כמובן) זו לא פעם ראשונה שאני טועה ואתכם הסליחה - אשתדל להבא להקפיד יותר - ובינתיים המשך קריאה מהנה!!!!!!!!!! בברכה ב.ל.

אהבה מעבר לסורגים

בקי 09/08/2011 542 צפיות תגובה אחת
קוראי היקרים : אני חייבת להתנצל בפניכם כי חלו שיבושים במספור הפרקים (הכוונה לאותיות כמובן) זו לא פעם ראשונה שאני טועה ואתכם הסליחה - אשתדל להבא להקפיד יותר - ובינתיים המשך קריאה מהנה!!!!!!!!!! בברכה ב.ל.

פרק י"א

שני הצעירים היפהפים עלו לדירתה של חנה. אמי כמעט צלצלה בדלת אך הוא ביקש ממנה לא לצלצל כי "אני אפתח במפתח" "אוקיי שלומי פתח את הדלת וחנה שאלה "רותי למה חזרת מתוקה שלי"? מאמי זו לא רותי זו אני?"יה בינתי בואי נשמה שלי אני כרגיל במטבח" את חושבת ששכחתי את הדלת פתוחה או שנתתי לך מפתח "???? לא זה ולא זה נשמע קולו של שלומי" חנה יצאה מהמטבח "שלומי קרה משהו שבאת בבקר"? לא קרה כלום נהפוך הוא באתי להזמין את אחותי החורגת ואמי הביולוגית לעשות היום יום חופש ואקח את שתיכן לאן שרק תרצו"?

……אמי מיד השיבה בשלילה ואמרה שיש לה מלא עבודה בבית" ……..הוא התעקש ושאל ?? העבודה לא סובלת דיחוי"???? ממש לא" "אך אולי מאמי תרצה לטייל איתך"??? שלומי כפרה עליך אמרה לו אמו "אם יש בכוונתך להזמיננו ליום כייף"…. אז בסבבא אך עליך להודיע לנו מראש לפחות יום קודם כדי שנתארגן נכון בינתי"????? כרגיל כל מה שאת אומרת מאמי שלי זה פניני לשון" "טוב אז את מסרבות לי"? לפעם זו שלומי בני המתוק ואם תהיה לך אפשרות פעם אחרת אז בכייף"

"טוב חביבים שלי אני אלך לעיסוקיי !!! "שום עיסוקים אמרה חנה אתם לא יוצאים מכאן לפני ששלושתנו נשתה כוס קפה עם עוגיות שזה עתה הוצאתי מהתנור" "איזה ריח ניחוח " . שלומי התנדב להכין את הקפה ואמי אמרה לחנה לכי שבי מתוקה שלי ואנחנו "נכבד אותך" "תודה רבה". חנה יצאה למרפסת, שלומי היה עסוק בהכנת הקפה ואמי שלפה מארון כלי המטבח מעל לכיור צלחת יפהפייה ועם כף מיוחדת הוציאה מהתבנית החמה עוגיה אחר עוגיה. יופי הנה הקפה מוכן והוא יצא מהמטבח לעבר המרפסת וכלל לא התייחס אליה (מעצבן החתיך הזה)!!!!!!!! ואחריו יצאה אמי עם הצלחת מלאה בעוגיות בניחוח אדיר של טעמים.

חנה שאלה את שלומי:? אתה לא שוכח את מוצ"ש נכון? מאמי וכי כיצד אשכח אחייני עולה לתורה ואני אשכח"?????? או אפרופו בר המצוה "אם תואיל לבוא לקחת אותנו לאירוע כלומר את אמיליה רותי ואותי זה היה ממש מחווה נפלא". מאמי מכל הלב אז קבענו? !!!!!!!!! באיזה השעה" ??? האירוע אמור להתחיל בשעה 20.00 אך לדעתי אנחנו המשפחה הקרובה מאד צריכים להיות בבית המלון בשעה 19.30 נכון???? אמיליה מה דעתך? לדעתי את צודקת כ חחחחחחחחחחחח כרגיל"

שלומי פנתה אמו בטח הצטיידת בבגדים חדשים מהממים"??? אמא'לה הלוא אמרת לי יותר מפעם אחת שכל מה שאלבש יראה עלי מיליון דולררררררררררררררר"? נכון וחצי!!!!!!!. הם המשיכו לשתות ולצחוק עד שאמיליה קמה ואמרה זה הזמן ללכת " מאמי לפני שאלך הנה אני משאירה לך על השולחן את מה שביקשת ממני לקנות לך בתקווה שימצא חן בעיניך ובינתיים מאמי ושלומי נעמתם לי מאד ושיהיה לכם יום נפלא.

חנה קמה ללוותה ונישקה לו ארוכות על לחייה אני אוהבת אותך מאד בינתי שלי "זה הדדי מאמי שלי" וירדה את המדרגות לכיוון ביתה.

המשך יבוא


תגובות (1)

תמשיכי אני שמחה שאת מעלה את הפרקים ולא אכפת לי האותיות של הפרקים ! הפרקים מקסימים כרגיל ואני מתה על הסיפור =) תמשיכי

בברכה מירי =)

09/08/2011 12:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך