בקי
מה קורה????? לעולם לא תבגוד ?????? טוב נחייה ונראה!!!!!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 09/08/2011 586 צפיות אין תגובות
מה קורה????? לעולם לא תבגוד ?????? טוב נחייה ונראה!!!!!!!

פרק י"א

אמי שבה לביתה במהירות שיא כאילו מישהו רודף אחריה. היא נכנסה הביתה ופשוט חשה הקלה ממש הקלה " הקלה ממה" הקלה ממי" טוב לכך אין לה תשובה למרות שכל גופה במערבולת וסחרור עצום. היא החליטה שהמקום הכי מתאים בשבילה עכשיו זה להכנס לאמבט להתפנק שם ולחשוב בהיגיון למה היא כל כך מסוחררת או נכון יותר ממי היא מסוחררת?

האשה הצעירה והיפהפייה נכנסה לאמבט עם כוס מיץ תפוזים שהיא מאד מאד אוהבת והמחשבות החלו לעבור בראש כמו סרט נע.

"נישאתי בגיל 20 ירח דבש לא טעמתי את הדבש אך את העוקץ בכמויות" הכליאה של יורי החתן הצעיר בתא מעצר באמצע החתונה ומאחר ולא הסכים בשום אופן להלשין ??!!! אז נדון ל-10 שנות מאסר שרק שנתיים חלפו:" הוא מבקש שנכנס להיריון בין כתלי הכלא וזה מכניס אותי ללחצים" אני חיה מיום ראשון אחד למישנהו ואת יתר ימי השבוע אני מסתובבת כמו אשה ללא שום תכלית. תודה לאל שמבחינה פיננסית מצבי מצויין וזאת עקב הירושה שקיבלתי מאבי ז"ל שאני הייתי בתו היחידה והוא הוריש לי הכל. גם הדירה גם את נכסיו ועוד ועוד."

אני אשה צעירה שזקוקה נואשות "לאהבה" לא בגדתי ביורי בחיים ומקווה שכך אמשיך עד ליום שחרורו מהכלא. – ובינתיים היכרתי את הגבר המקסים הזה שהייתי "מתה" להתנשק איתו אך לא אבגוד ביורי!!!!!!!!!!!!!! בחיים לא!!!!!.????????????

……..אמי המשיכה לשהות באמבט ושוב ושוב לחשוב על שלומי ובמחי יד לסלק אותו מהמחשבות שלה ותמיד הסילוק שלו מראשה הופך לקשה יותר וחלילה שלא יהיה "בלתי אפשרי"???????

……..היא חשה שהעיפות גוברת עליה ולכן יצאה מהאמבט סירקה את שיערה הגולש והמתולתל והרימה אותו כמו קוקו ולאחר שלבשה פיג'מה ביבי דול קלילה נכנסה בין המצעים הנקיים ושקעה בשינה נטולת חלומות שינה בריאה שכנראה היא הזדקקה לה מאד.

אמי התעוררה ולא הבינה איזה יום זה האם כבר בוקר או לילה? היא קמה והציצה בשעון שהראה 19.00. אלוהים ישנתי המון המון שעות !!! האם עד כדי כך הייתי עייפה. ואיך שהיא מהרהרת צלצל הטלפון יורי היה מעבר לקו: "ערב טוב למתוקה שלי אמילייה רעייתי!! " ערב טוב לך יורי יקירי כמה רציתי שתהיה לידי" "מתוקה שלי אולי בעוד זמן מה יאפשרו לי לצאת לחופשה ל-24 שעות הגשתי בקשה למנהל הכלא ונראה מה תהיה התשובה" "יופי יורי הלוואי"

"ומה חדש אצלך אמילייה שלי."??????? אצלי אין חדש כמו שאומר המשורר "חיה לי מיום ליום וכו" "את קצת בדיכי " "לא ממש לא הסר דאגה מליבך אני בסדר גמור ממש בסדר גמור." את תלכי לבר מצוה במוצ"ש נכון? "כן ודאי" "יופי אני שמח שתצאי ותהני בין אנשים" "את יודעת הוסיף יורי ואמר:"הגשנו בקשה בשמו של שי לשחרר אותו לשעות מספר כמובן יהיו מלא שומרים בקרבתו אך לא נורא העקר שישחררו אותו למספר שעות במוצ"ש שישתף בבר מצווה של אחינו שהוא מאד מאד אוהב" "וואו כל הכבוד לכם" אבל אל תספרו לו"!!!!!!!!!

"ודאי שלא אלא רק אם תתקבל תשובה חיובית "אני בספק אך אולי". הלואי זה ישמח את חנה המקסימה מאד מאד מאד מאד!!!!. יש בינינו עורך דין ממולח מאד והוא סגנן את הבקשה בכתיבה מליצית והמון תודה הוא "כתב" ומחכים לתשובה" זה יורי שלי צחקה אמי ולכן אני כל כך אוהבת אותך!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך