בקי
הגבר היפהפה לא מוותר נראה לאן סיפור זה יקח אותנו ??????? שווה לעקוב !!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 09/08/2011 534 צפיות אין תגובות
הגבר היפהפה לא מוותר נראה לאן סיפור זה יקח אותנו ??????? שווה לעקוב !!

פרק י"ב

אמי נכנסה למיטה בשעה מאד מאוחרת. מחשבות שונות התרוצצו בראשה, מה יהיה אם, מה יקרה במוצ"ש? ותודה לאל לאחר המחשבות , היא סוף סוף נרדמה. היא הקיצה משנתה בשעה מאד מאוחרת, טוב אין להתפלא?, מכיוון שנרדמה מאוחר.

היא קמה ממיטתה, ומיד הגיע אליה ההבזק , מוצ"ש בעוד יומיים. אמי התקלחה , התרעננה, וצלצלה למאמי. "היי מאמי", בקר טוב בינתי! בקר טוב גם לך מאמי שלי. בואי אלי אמרה לה חנה, יש לי הפתעה בשבילך.

אמי מיהרה להתלבש וישר הלכה לחנה. היא צלצלה בפעמון, חנה אמרה לה: "פתוח". היא . נכנסה פנימה, "מה רואות עיניה"? חנה מרחה על ראשה חינה ונראתה מדהים. אמי המופתעת רצה אליה ונישקה לה על לחייה. "מאמי" את נראית מהמם! "באמת" "מהמם הורדת מגילך 100 שנים", חחחח בואי בינתי הכנתי לשתינו קפה, ואפיתי קצת בורקס, "הכל מחכה לנו במרפסת".

שתיהן יצאו למרפסת, ואמי מיד לקחה לה בורקס אחד, "וואו, וואו," איזה טעים. היא שתתה שלוק מהקפה וביס מהבורקס, והנאתה היתה מלאה. תודה מאמי , כייף לבוא לביתך, תמיד מקבלים מטעמים, עם חיוך ענק שלך.

חנה פנתה אל אמי וביקשה ממנה להמתין, כי היא רוצה ללבוש את החליפה, כולל הנעלים והתכשיטים, "כדי שתביעי את דעתך." בשמחה, אני אמתין לך תוך כדי המשך הזלילה שלי. "לבריאות אמרה לה חנה".

היא התלבשה בחליפה, נעלה את הנעלים החדשות , גם את התכשיטים ענדה, ויצאה מהחדר לעבר המרפסת.

אמי לא הפסיקה להתפעל , מהממת, מקסימה, ליידי, את תהיי מסמר הערב, וואו איך הצלחנו עם הקנייה. מאמי: "אמש אני לבשתי את הבגדים החדשים , "כדי לראות איך אני נראית " ו- שאלה חנה מצא חן בעיני, יופי את תהיי "מסמר הערב", אני ? מה פתאום? נחייה ונראה!!.

כעבר שעה קלה, יצאה אמי מביתה של חנה ועלתה לדירתה. היא רצתה להעסיק את עצמה, ונקיון הדירה זו עיסקה נפלאה. אמי הפשילה שרוולים וניקתה, מירקה, שטפה ולא שמה לב, שכבר חלפו 4 שעות של עבודה מאומצת ומבורכת..

התוצאה הייתה נעימה, הדירה הבהיקה בנקיונה, והחשוב מכל הראש שלה כבר לא היה כולו "במוצ"ש" , מה שיהיה יהיה, וטוב שכך חשבה אמי. היא נכנסה לאמבטייה להפיג את עייפותה, וכמעט נרדמה בתוך המים הצלולים.

היא יצאה מחדר האמבט והחליטה: "לא להכנס למיטה" אלא לרדת ולעשות סיבוב בעיר. אמי התלבשה לקחה את הנייד איתה, וכמו כן כמה שקלים וירדה לרחוב. לאחר פסיעות מספר שמעה מישהו צופר. היא לא הסתובבה כלל, אין מי שיצפור לי, אך הצפירה הייתה בשבילה. שלומי אבוקסיס עצר לידה , פתח את דלת המכונית הסופר מודרנית וביקש ממנה שתיכנס. שלומי, תקשיב טוב, הבהרתי את עמדתי האיתנה, אנא כבד את המלה שלי, בקשה אל תנסה להכריח אותי לעשות מעשה, שלאחריו , אצטער כל ימי חיי.

שלומי נהג ברוורס וככל הנראה, התכוון לעלות לאימו. אמי המשיכה בצעדה וראשה היה כמרקחה, אלוהים מה הוא רוצה? למה הוא לא יורד ממני? אסור לי לוותר, אמנם הוא גבר מרשים, אך אני אשת איש:"נ ק ו ד ה".

אמי חשבה לחזור הביתה מיד, אך החליטה: "כן להמשיך בצעדה " "לנקות את ראשה, לסלק אותו מליבה אחת ולתמיד"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך