בקי
"להתייחד בין כתלי הכלא" ?????????

אהבה מעבר לסורגים

בקי 07/08/2011 528 צפיות אין תגובות
"להתייחד בין כתלי הכלא" ?????????

פרק ג'

אמיליה שבה לביתה כשבידיה שקית גדולה של עוגיות טעימות מאד שאותן אופה בעצמה חנה האשה החביבה מאד מאד………….

………..איזה צירוף מקרים בין חנה לבינה לבקר באותו בית סוהר את היקר להן מכל ולחזור הביתה שתיהן יחדיו ושתיהן גרות בשכנות………

…….'אין קשה יותר מלבקר בן בבית הכלא חשבה אמיליהו בפרט כשהוא שפוט למאסר עולם בעקבות הרצח שרצח את גיסו בעל אחותו בשל ההתעללות שספגה ממנו אחותו.

העולם מאד אכזרי הרהרה אמילייה וחשה אהבה ממש אהבה לשכנתה הן בהקשר המגורים והן בהקשר 2 האנשים הכל כך אהובים שיושבים בכלא – בנה – של חנה ובעלה יורי.

היא הכינה לעצמה כוס תה ישבה לבדה במרפסת דירתה כשאפילו חשמל לא הדליקה היא פשוט ישבה עם עצמה וחשבה לגבי ההצעה "שבעלה יורי הציע לה כי קיבל רשות מהנהלת בית הסוהר להתייחד איתה ואולי תצליח להיכנס להיריון.

"…….כיצד אתמודד עם היריון כשאני לבדי בעולם ויותר קשה מכך כיצד אסע לבקר את יורי ? עם התינוק? מה יהיה?????. היא חשה עייפות וגם את כוס התה לא הספיקה ללגום כי ישר נכנסה לחדר השינה ונרדמה כשלכל השאלות ששאלה את עצמה לא הצליחה ולו תשובה אחת לקבל"……

הבקר הגיע ואמיליה עם בגדיה עליה התעוררה ליום חדש. היא נכנסה להתקלח וללבוש בגדים נקיים אך הטלפון צלצל: . מעבר השני היה יורי בעלה האהוב.

"…..בקר טוב אמיליה המתוקה שלי" "בקר טוב ליורי המתוק שלי" "מה שלומך שאל יורי???""בסדר גמור ואתה???????' אני שמח על כך כי אולי בעוד זמן מה נצפה בקוצר רוח להולדתו של בנינו או בתנו הבכורים"

"חשבת על כך מאמי שאל יורי???????" "ודאי" "ולאיזה מסקנה הגעת? את תהיי מוכנה " להכנס בין כתלי הכלא למעני???????? אמיליה פרצה בבכי מר אך השתדלה שיורי לא ישמע אותה ולכן מיהרה להשיב : "בשבילך אהיה מוכנה לכל דבר" "תודה יקירתי ובינתיים עלי לנתק כי תור עצום של חברי ממתינים לשוחח עם משפחתם"

אמילייה נכנסה להתקלח כשבקשתו של יורי מהדהדת בראשה והיא מכניסה אותה ללחץ ואי שקט מוחלט..

היא חזרה לחדר האמבט להתקלח וחשבה לעצמה :"מה יהיה" אך תשובה אין" אמיליה לבשה בגדים נקייים והחליטה לסור לביתה של חנה שם בין הקירות והלובן הבוהק בדירתה חשה אמש בטחון עצמום ואנרגיות חיוביות שזרמו בה. "אך חשבה: אולי לא כדאי"? יתכן וחנה עסוקה????" אני אנסה החליטה אמילייה וממש בריצה הגיעה לביתה של חנה חברתה החדשה לגורל"……………….

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך