בקי
ריקנות, עצב ויורי נעזב גם קצת מליבה ??? מה יהיה? היא משחקת באש ? אולי כן ואולי לא מה שבטוח אולי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 12/08/2011 627 צפיות 2 תגובות
ריקנות, עצב ויורי נעזב גם קצת מליבה ??? מה יהיה? היא משחקת באש ? אולי כן ואולי לא מה שבטוח אולי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פרק כ"ב

אמי ענתה לטלפון ,ועל הקו היה יורי.היי אמילייה מתוקה, היי יורי" רציתי להגיד לך שכבר התגעגעתי אלייך ויש לי שאלה לשאול אותך, למרות שאני מתבייש, יורי, אתה מתבייש ממני? אמיליה רציתי לבקש ממך אולי תסכימי בהזדמנות הראשונה שיאשרו לי את חדר ההתייחדות, אולי תסכימי, ללא קשר עם ההיריון פשוט רוצה להרגיש אותך? הלו , אמילייה את מאזינה לי ?

ודאי יורי , אוקיי תנסה לבקש . באמת ?" כן למה לא?????? רק שזה לא ישפיע עם מה שהרופא יאמר לי מתי הימים שבהם יש אפשרות ל… אתה מבין נכון? כן, אוקיי אז אולי את צודקת, בואי נדחה את זה , "יורי אתה עצוב" ? קצת, אתה יודע מה גם אני עצובה גם אמש במסיבה הייתי עצובה ,כי קשה לי ללכת לבד לאירועים ובכלל לחיות לבד כל כך הרבה שנים, אך האהבה בינינו היא "תנצח" הזמן יעבור ונמשיך לחיות ביחד וכל הזמן נהיה ביחד לעולם לא ניפרד, תודה אמיליה המתוקה שלי להת' בשבוע הבא.

אמי סגרה את הטלפון וחשבה כמה הוא מסכן ותמיד מנסה "לשחק אותה גיבור, חיוך על פניו אך במציאות הוא סובל סבל רב, ואני פשוט ניפנפתי אותו?" מה קרה לך גב' אמילייה"? ניפנפת את אהוב ליבך ? למה? הבילבול, העצבות, החוסר אונים, הכל השתלט עליה וחשה תחושה גרועה ביותר. היא חשבה להכנס למיטה ואולי תוכל להרדם או לפחות לנוח והטלפון צלצל שוב. "אמי? היי אמי שלי" שלומי ? מאמי אני חושב שאת בוכה ? נכון!!! למה מתוקה שלי למה? כי אני עצובה, אני בודדה ניפנפתי את בעלי וזו לא שיחה בטלפון וסה"כ נכון לרגע זה "ריקנות שולטת בי" , פשוט אין לי אחיזה דרכה אוכל להשתלב חזרה לחיים אפילו קש שאדם נאחז בו בלית ברירה גם הוא לא בנמצא וקשה לי ושוב הדמעות והמועקה שלטה בכל פינה בגופה.

אמי תקשיבי לי אני מבקש רשות לבוא לקחת אותך אלי זה מקום מאד נעים , שם תחושי הרגשה עילאית אני מבטיח לך , אקח אותך וארוץ לעבודה שלי. בערב אחזור ונחליט מה עושים? מה דעתך?? מה שוב פעם תעשה את כל הדרך? אם זו הדאגה היחידה שלך אז את במצב נפלא, חחחח.

"שלומי מה אתה מציע לי להענות או לסרב" זה שאת כבר נענית זה בטוח אך אני רוצה לבקש ממך עוד משהו חכי לי בפינה של הכביש הראשי אני לא רוצה להכנס לרח' שלך והמבין יבין!!!! ברור? "כשמש ביום סגריר" חחחחחחחחח. מתי לצאת מהבית? בעוד חצי שעה תרדי לרח'הראשי בבקשה ותחצי ממול שם אאסוף אותך יפה שלי- ואנא אל תחשבי על כלום רק תהני ושוב תהני וחוזר חלילה!

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים!!! תמשיכי בבקשה :)

12/08/2011 17:45

היי מייטל היי ג'סיקה !!!

תודות לשתיכן על התגובות הכל כך מחמיאות ששתיכן הרעפתן עלי.

מאחלת לכן שבת ברוכה

באהבה בקי

12/08/2011 18:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך