בקי
קוראי היקרים אמי יצאה מהעצבות והריקנות תוך שניונת !!!!!!!!!!! והיא מתארחת לא פחות מ"הרצליה פיתוח" הסביבה שרק העשירון העליון יכול להרשות לו זאת !!!!!!!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 12/08/2011 663 צפיות 6 תגובות
קוראי היקרים אמי יצאה מהעצבות והריקנות תוך שניונת !!!!!!!!!!! והיא מתארחת לא פחות מ"הרצליה פיתוח" הסביבה שרק העשירון העליון יכול להרשות לו זאת !!!!!!!!!

פרק כ"ב

"כבמטה קסם" מצב רוחה הדיכאוני, הריקנות שחשה בתוכה, העצב,וכל אשר נילווה לכך נעלמו כלא היו, אמי נכנסה מיד להתקלח וכולה קורנת קורנת משמחה עוד מעט תיפגש עם הגבר שאת ליבה גנב ותהיה אורחת בביתו כשהוא בעבודתו.

אמי לבשה מכנסים קצרצרים וחולצת בטן קטנטנה ונעלה את הנעליים שקנתה בשוק "נעלי בובה" ונראתה מהממת.היא אפילו ענדה עגילים ענקיים וצמיד תואם וכמובן לא שכחה לענוד גם צמיד ברגל כיאה לבחורה צעירה ויפהפייה. היא סירקה את שיערה הארוך והגולש והחליטה הפעם לאספו כלפי מעלה עם סיכה יפה.

חלפו כבר 20 דקות מאז ששלומי צלצל היא לקחה את התיק שלה כמובן את הטלפון הסלולרי ("מציל אותי איש לא יודע היכן באמת אני נמצאת!! ) היא נעלה את הבית ורצה במדרגות לכיוון הכביש הראשי וכל הזמן חששה פן מאמי או רותי יראו אותה "וואו הלוואי ולא הלוואי ולא" ותודה לאל בקשתה התגשמה. רק חצתה את הכביש ושלומי הגיע ואסף אותה לתוך האוטו.

"מה שלומך אמי" שמחה, מאושרת וטוב לי בלב". יופי , כך אני רוצה לשמוע , ולראות את המתוקה שלי. אבל שלומי זה לא פיתרון, אני לא מתנהגת כראוי, אני… והוא הפסיק אותה "אמי על תעני את עצמך, בואי תהיה שמחה בחלקך, ואלוהים יהיה בעזרנו לעדי עד. שלומי נהג לכיוון ביתו שאין לה מושג היכן הוא גר אך מה זה חשוב ? היא יושבת לצידו היא יושבת ליד הגבר שאת חושיה מעשיר ומאשיר ולשהות לצידו זה "גן עדן" עלי אדמות.

"אמי אמר שלומי " ,אם את צמאה יש במושב האחורי מי עדן את יכולה להתכבד" "מי עדן חחח לפחות אם היית מציע לי שמפניה חחח אז הייתי חוככת בדעתי לשתות.. "בבית שלי, תוכלי לשתות ,את כל המשקאות שאת מכירה, וגם משקאות שלדעתי אינך מודעת כלל לקיומם.

אמי אנחנו מתקרבים עוד מעט הביתה , אני אתן לך מפתח את תכנסי ותעשי עד שאחזור בערב את כל העולה על ראשך, תתענגי, תאהבי את עצמך וכן "מותר לך "לחטט" "בחיים לא שלומי" בחיים לא אחטט בחפצים שאינם חפצי אתה יכול להיות סמוך ובטוח" האוטו עצר ליד בנין של שתי קומות חדש ביותר והוא עדכן אותה:

אמי, הגענו להרצליה פיתוח ואני גר בקומה העליונה בדירת הפנטאוס הענקית. אם בא לך להשתזף יש לי גג עם פרגולה שלא תוכלי לקבל מכת שמש ,אוקי קחי את המפתחות ונתראה בערב. "אמי הפריגידר מלא כל טוב אשמח מאד אם תאכלי משהו" אם את צריכה אותי טלפון המשרד שלי רשום על לוח המודעות שבמטבח, את רשאית להתקשר גם מיליון פעמים. היא יצאה מהרכב והוא נסע למשרדו.

המשך יבוא


תגובות (6)

שלום בקי, סיפור מדהים ומעניין, למרות שככה כל סיפורייך אך יש לי עוד סיבה לפנות אלייך. היום הגבת לי שאני ילד בן 10 וחצי אך אני לא. למען האמת אני ילדה בת 14 והייתי רוצה לדעת למה חשבת שאני ילד. אני דואגת שאולי מישהו פרץ לי לכן אני פונה אלייך כדי שלמקרה שהשערותי נכונות, אני אוכל לשנות את הסיסמא.

13/08/2011 10:25

תודה על התגובה שכל סיפורי הנם בסגנון הזה, מה לעשות ? "זה מה יש"

ולגבי התגובה שלי בפירוש הבנתי (ואולי הבנתי לא נכון) מכל מקום נער או נערה אני משחרר/ת אותך מלהגיב על סיפורי "המונוטומיים"

ביי בקי

13/08/2011 11:31

מחבר: סטפן-פארטי
תאריך: 12.08.11
בשעה: 16:35

סיפור יפה מאוד בקי!!!!!!
אשמח עם תגיבי גם על הסיפורים שלי
וסתם שתדעי….אני בן תשע וחצי

בכוונה כנראה בגלל הסיפורים המונוטומיים שלי הכשלת אותי כאילו "לעגת עלי" ??????????????????????????????? בקי לא לוקחת ללב מאף אחת וגם לא מאף אחד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/08/2011 11:43

שלום בקי, מה שהתכוונתי שלגבי סיפורייך זה שהם כולם מדהיימים הם לא דומים אבל הם כולם מדהימים ואני אוהבת את כולם.
ולגבי המחבר רשום שהמחבר הוא סטפן-פארטי ולי קוראים CUTYCUTY.
אני לא רשמתי לך את התגובה הזאת זה מה שבטוח.
ואני לא מכשילה אף אחד.
ולא, אני לא התכוונתי לפגוע,אני פשוט לא מבינה ובגלל זה שאלתי.

13/08/2011 11:54

בקי את ממש לא הבנת למה שהתכוונתי.
הכתיבה שלי לא הכי טובה,אז כנראה שלא הבנת אותי באיך שביטאתי את מילותיי.
אבל אני ממש אבל ממש לא התכוונתי לומר שהסיפורים שלך כולם דומים.
אני התכוונתי לומר שסיפורייך כולם כתובים כולם באותה רמה טובה ושכולם ממש מעניינים.
אני ממש לא התכוונתי למה שאת חושבת שהתכוונתי.

13/08/2011 12:30

שבת שלום מחבר: CutyCuty
תאריך: 13.08.11

רק אדם שלא מתנצל הוא לא אדם אנושי. אני בושה וניכלמת ומבקשת ממך מכל הלב שתסלחי לי. הייתה אי הבנה מצידי וכיאה למזל "שור" שותקים שותקים, אך אם מרגיזים אותם שלא נדע.
אני ממש ממש ממש מבקשת שתסלחי לי , אין לי שום כוונה להעליב אותך ואם זה מתקבל אך (ואין פלא שלא מתקבל כך) אז בבקשה בבקשה סלחי לי.

קרוב לודאי שהגיל שלי פי שתיים ואולי פי שנתיים וחצי ומה אומר "טעיתי" שגיתי, העלבתי אותך ואשמח מד מאד מאד אם תואיל להגיב על בקשת הסליחה הזו שלי כלפייך ואהיה יותר רגועה שאכן סלחת לי. הכינויים שאתם מכנים את עצמכם לעיתים מבלבל וזו התוצאה של הפאשלה הכל כך מעליבה שקרתה לי.

שבת ברוכה ותמשיכי לכתוב כי את באמת אבל באמת כותבת מהמם.

מחכה בקוצר רוח לתגובה שלחת כי סלחת לי???!!!!

בקי

13/08/2011 13:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך