בקי
וואו אהבה ענקית שאין סיכויים שניתן יהיה לממשה, אולי ??? נחיה ונראה!!!!!!!!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 12/08/2011 478 צפיות אין תגובות
וואו אהבה ענקית שאין סיכויים שניתן יהיה לממשה, אולי ??? נחיה ונראה!!!!!!!!!!

פרק כ"ב

אמי עם המפתח של שלומי בידה, נכנסת ללובי מהודר מלא עציצים יפהפיים ,והעשר צף מכל פינה ופינה. היא לחצה על המעלית וזו נפתחה מיד. אמי לחצה על 2 והיא הסתכלה על עצמה במראה הענקית שבתוך המעלית "וואו אני ממש יפה, אני ממש יפה, אני קורנת מאשר. המעלית הגיעה ליעדה והדלת נפתחה. הלובי כאן עולה ביופיו פי אלפיים מזה שבכניסה. שטיחים מקיר לקיר, נורות מעוצבות ועל עציצים אין מה לדבר, וואו.

אמי פתחה את הדלת ונכנסה לדירתו של שלומי. אמי לא יכלה לפסוע ולו צעד אחד היא נשארה ליד הדלת וצפתה בארמון ממש ארמון. הדירה הייתה דירת סטודיו כלומר היא נצפתה על ידי הנכנס אליה מיד. לרגע קט התעשתה והוציאה את המפתח מהדלת ונעלה אותה אחריה. אמי החלה "לטייל באולם רחב ידים זה ובכל פינה ניצבו רהיטים מהממים בצבעי פסטל עדינים הריצפה היתה ריצפת פרקט אפרפר ובכל פינה היה שטיח שהרגל שלך "שקעה לתוכו" כזה עובי כזאת רכות, משהו שבאמת לא רואים יום יום.

היא התיישבה על כורסא נוחה ואם תלחץ עליה היא הופכת לכורסא-מיטה משהו מהממם. אמי אגרה קצת כוחות והמשיכה "לטייל: המטבח – "בדיוק כמו המטבח הקטנטן שלה חחחח, המטבח כולו היה לבן מהמסד ועד הטפחות. שולחן ענק לבן עם כסאות מרופדים מעור לבן , הארונות הרבים שהיו בו כולם כמובן לבנים, והידיות בצבע זהב מבריק.. אלוהים חשבה אמי איך הבן אדם הזה שהוא צעיר לימים הגיע לעשר כזה ?? הוא מנהל משרד ענק של הייטק ומעסיק כמה וכמה עובדים – אז כל העשר הזה הוא הרוויח בכבוד ולא בחסד.

היא ראתה את לוח המודעות על הקיר שצבעו ? "נכון מאד לבן" וצלצלה לשלומי. קול נעים ענה אחר הצהרים טובים מדברת נילי! "היי נילי" "אפשר לקבל את שלומי? זה משהו דחוף? לא בכלל לא אוקיי הוא כעת בישיבה רבת משתתפים ואם תשאירי לי את שמך ומס' הטלפון שלך אדאג שיחזור אלייך. תודה , שמי אמי ומס' הנייד שלי כך וכך, והיא סגרה את הטלפון. "וואו שלומי איש שכמוך מה מצאת בי? מה מושך אותך לאשת אסיר, "כלואה בדלת אמותיה" בדרך כלל עצובה , אז מה לך ולי, הלוא כל הבנות אין לי ספק נלחמות שתעיף עליהן מבט"

היא ניגשה למקרר וואו "מה הוא צריך כל כך הרבה דברים"? וואו מה אבחר , אולי גבינה צהובה עם ירקות " נכון זה באמת מתאים לי עכשיו. אמי הכינה לעצמה "סעודת מלכים ובזהירות הזיזה את אחד הכסאות והסבה מסביב לשולחן. היא אכלה כמו ילדה קטנה שמא תלכלך את השולחן ואמא אולי תכעס,

והטלפון שלה מצלצל "שלומי פנוי הנה אני מעבירה אותך אליו". אמי היי מתוקה שלי, היי שלומי, אני לא מפריעה נכון, את יכולה להפריע לי תמיד, שלומי הדירה שלך פשוט מהממת, אני כל כך שמחה בשבילך הן הטעם העשיר והן ההגעה לדירה כמו זאת והכל בנית ב-10 אצבעות זאת אני בטוחה" את רואה יפה שלי, למה אני כל כך אוהב אותך, כי את כה אמיתית , כה כנה ,כה מדהימה אך לצערי "לא פנוייה" והאמיני לי על כך אני מצר, חבל שלא הכרתי אותך קודם ,וכמו שהמשורר אומר: "אולי בזמן אחר אולי במציאות אחרת, היה יופייך מלבב את חיי אך מאוחר מדי".

שלומי , כן מאמי אני לא יודעת מה שנעשה אתי , אני המומה אני בדילמה, אני חשה שכולי אפופה שקר אחד גדול אני כל כך אוהבת אותך אני כל כך אהבתי להצמד אליך בריקודים, ואני "מתה להצמד אליך בכל שנייה מחיי" אך אסור לי להשלות את עצמי שזה ניתן ועוד יותר מזה "אני חייבת להעלם מחייך , אתה צריך להיות מוקף בנות צעירות, פנויות ובלי חטוטרת עליהן כמו שאני נושאת כנראה לעולם.

אמי סיימת את הנאום ? "כן" אוקיי אני בעוד חצי חוזר הביתה ומקווה למצוא אותך יפהפייה שלי , אהבת חיי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך