בקי
אהבה ללא גבול וכפי שנאמר "המציאו חזקה מהכל"

אהבה מעבר לסורגים

בקי 13/08/2011 588 צפיות אין תגובות
אהבה ללא גבול וכפי שנאמר "המציאו חזקה מהכל"

פרק כ"ג

הריקודים ,הכל כך מענגים בין אמי ושלומי התחדשו ,כששלומי מחבק את הגברת שלידו עם המון המון חום ואהבה. אמי שלי ,אלוהים , כמה אני אוהב אותך , וכמה אני סוגד ליופייך, לאופייך , לאמת שבך , והשאיפה והרצון ,לתת לי את כל מה שיש לך, אך מודה לאלוהים שהשכיל את דרכי והתנהגותי ואני אחזיר אותך ליורי שלך "בדולח" בדיוק כפי שהגעת אלי.

"אמי את רוצה להמשיך להיות האורחת שלי גם הלילה?" "או שאת מעדיפה שאסיע אותך הביתה?" שלומי שלי ,אני מעדיפה להשאר להיות האורחת שלך לכל החיים, אך כפי שאמרת לי יותר מפעם אחת, כי מקומי שם , ברח' ויצמן ברמלה, וכדאי כמה שיותר מהר שאחזור לכוך הצנוע שלי ואתרפק על הזכרונות לצידך עד הפעם הבאה". בואי אלי יפה שלי בואי תני לי לנשק את שפתייך המתוקות ולכבודך ולמענך בטרם תנטשי אותי הנה עוד ריקוד אחד שתמיד תינצרי בין זכרותייך הנעלים, שלכבוד יחשב לי להיות אחד מזכרונות אלי.

שלומי שם דיסק במחשב וממנו בקע קולו המרטיט של יוסי בנאי "יפה שלי" שלומי הצמיד את אמי לחיקו והוביל אותה לצעדי השיר הנפלא של ג'ורג בראסנס במקור , אך יוסי בנאי לא ביצע את השיר גרוע ממנו , נהפוך הוא, "קולו המיוחד של יוסי נתנו ביטאו את הערגה והאהבה לבת הזוג שעכשיו חבוקה בזרועתיו של אהובה. שלומי שאלה אמי בלחש מה דעתך אולי אשאר הלילה? "לא" לצערי "לא" אך אל דאגה עוד תשארי לצידי המון המון המון פעמים- זאת מבטיח לך מכל הלב.

הזוג המאוהב המשיך לרקוד ולחוש את פעימות הלב פועמות ומבקשות עוד ועוד, עד כלות.

כפי שידוע לכולנו כל הדברים הטובים סופם להסתיים , או לפחות לקבל פסק זמן, ולחדשם שוב בזמן הנכון , וגם כאן בפנטהאוס המהודר , שמכל פינה רואים את העושר הרב והטעם שהושקעו להביאו למה שרואה אמי לנגד עיניה, אך מי שם לב לעושר, כשהיא חבוקה בזרועותיו של הגבר המהמם , שידעה מאז ומתמיד.

אמי קדימה חייך שלומי , "חוזרים הביתה" ומיוסי בנאי ביקש סליחה ,אך הבטיח "נשוב אליך חזרה".
אמי התלבשה את התכשיטים שמה בתיקה, בדקה אם חלילה פספסה שיחת טלפון , אך הכל היה בשליטה, כלומר שיחות שלא נענו "0" וכשהיא לוקחת את תיקה, יפהפיה שרק היא יכולה להראות כך, בלי להסתרק, בלי להתאפר, פשוט יופי טבעי, אקזוטי משהו, יפהפיה בכל רמ"ח אבריה. שלומי נישק לה נשיקה אחרונה ל ה ע ר ב!!! , מלמל – "אני אוהב אותך" ושניהם שמו פעמיהים לכיוון רמלה.

אמי עצמה את עיניה כי רצתה לנצור הכל בדמיונה – ומדי פעם ליטפה את לחייו של אהובה והוא חייך אליה באהבה אדירה.

האוטו המהודר עם הזוג הצעיר והיפהפה הגיע לרמלה. וואו אמרה אמי"איזה הבדל בין היכן שביליתי שעות מענגות ,לבין המקום הזה שאני צריכה להשאר בו בודדה" אני לא רוצה לחזור הביתה , אני רוצה להשאר איתך, אני שונאת את העיר הזאת ,אני שונאת את הדירה שלי, אני אני והיא התייפחה ודמעותיה צנחו כאגלי טל בשחר של יום חדש.

שלומי חנה במקום נידח ולא הפסיק אותה , נתן לה להתפרק , ואכן אט אט חזרה לעצמה וכל מה שהיא אמרה זו האמת , אך המציאות מכתיבה את התנאים. "שלומי סליחה שסיימתי את כל השפע שהנחלת עלי וכל היופי שהיה בינינו ואני במחי יד הרסתי הכל , "אני מתביישת סליחה אהוב שלי."

אמי את הגבת בדיוק כמו שאדם עם שכל ישר היה מגיב , אני גאה בך כמה את נבונה, ובלית ברירה חוזרת לחיים האמיתיים שלך – זו גדולתך. בואי אלי הוא ליטף את תלתליה המורדים, נישק לה ושאל את רוצה שאבוא אלייך? לא לא לא "זו המלחמה שלי ואני אעמוד בה בגבורה."

אמי את תתקשרי אלי מתי שרק תרצי , הזמינות שלי בשבילך היא 25 שעות ביממה. ועוד משהו תהיי בטוחה שאין זה המפגש האחרון בינינו ,עוד רבים וטובים מזמן לנו העתיד. "הוא המשיך בנסיעה והיא הציעה לו : "שלומי תעצור כאן ואני אלך הביתה, אין לדעת מי עלול לראות אותנו בפרט שתי הנשים שאנו כה אוהבים חנה ורותי , עדיף שלא יראו אותנו ביחד.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך