בקי
הסוד הגדול התגלה ואווווווווווווווווווווווווווו

אהבה מעבר לסורגים

בקי 13/08/2011 559 צפיות אין תגובות
הסוד הגדול התגלה ואווווווווווווווווווווווווווו

פרק כ"ד

אמי שבה לביתה כשהיא מבולבלת מאד, ואין לה מושג ,כיצד ימשיכו חייה להתנהל, כשטעמה את הדבש במהלך היומיים האחרונים, ולא בא לה כלל "לשוב אל העוקץ", זה יש לה ממנו בשפע במהלך השנתיים האחרונות.

היא התיישבה במרפסת דירתה עם כוס קפה והטלפון צלצל.

בינתי ? היי מאמי ", היכן את מתוקה שלי," "אני בבית , אז למה את לא באה לבקר אותי, התגעגעתי אלייך מאד מאד.?" גם אני התגעגעתי אלייך מאד מאד, " אז בואי הקפה והפסטלים הטריים שעכשיו יצאו מהמחבת מחכים רק לך.

אמי לקחה את המפתחות והנייד נעלה את דירתה ויצאה לכיוון מאמי. היא לא הספיקה לפסוע ולו פסיעה אחת' ונעצרת לידה מכונית כה מוכרת וכה אהובה "אמי שלי", שלומי? מה אתה עושה כאן? אני רוצה להיות לצידך עוד ועוד, שלומי, "בבקשה תנהג לפחות אתה בתבונה , כי שלי , מזמן הלכה ממני והלאה , אז אתה לפחות צריך לשלוט בענינים.

אני עכשיו בדרך לאמא שלך, אולי אחרי כמה דקות "תפתיע את שתינו ותעלה" כן ,אני אחרייך אלך באש ובמים.

קצב הלב של האשה היפהפייה קרוב לוודאי עבד "שעות נוספות", היא שמחה שהוא בא והיא פחדה , מה עלול לקרות?,

אמי הגיע לבית מס' 30 ומיד עלתה לקומה 4 כשהדלת של מאמי הייתה פתוחה לרווחה, ורק המתינה לה. "היי מאמי נישקה אמי את חנה "היי מתוקה שלי בינתי שלי", את כל כך יפה היום , " מה קרה ? הביקור אצלך העלה את רף היופי שלי חחחחחחחח. נו , איפוא הפסטלים? מחכים רק לך במרפסת שבי ואני כבר מצטרפת אליך. אמי שתתה מהקפה הטעים וכמובן לקחה לה מהסיגרים הטעימים "חבל"ז " בצלחתה שחנה כה יודעת לערוך שולחן , אם זה לשניים ואולי גם לשלושה ? וואו איך הגבתי שלושה??? חנה התיישבה גם היא ,ובטרם הספיקה לשאול אותה ולו פיפס אחד , הפעמון צלצל "מי זה יכול לבוא אלי" "מה מישהו בכל זה מתגעגע אלי""מאמי שבי אני אפתח, יש לך הפתעה לא תנחשי לעולם, , וואו שלומי בני היקר " מה אתה עושה בשעה זו בבית של האמא הזקנה שלך?

אסביר את עצמי, קודם כל את לא זקנה בכלל, והאם אסור לי לבקר את אמי אהובתי, ותעיפי מבט את מי עוד יש לי הכבוד לפגוש? חחח

חנה ביקשה משניהם להכנס לסלון והייתה מאד מאד רצינית. היא הגיפה את דלת המרפסת,והושיבה את שניהם מולה:.ילדי האהובים שלי : "הסוד הגדול, שקיוויתים או נכון יותר פיללתם, שאיש לא יגלה אז הוא גלוי. אני יודעת, ולא רק אני יודעת , שהנכם מאוהבים ,ומנהלים רומן גדול ולוהט ?" אין לי עניין לכעוס עליכם חלילה , אתם שני אנשים בוגרים והתאהבתם מה יותר יפה מזה ? אך הגב' הצעירה אינה אשה רווקה, היא אשת איש " והגרוע מכל מה שיצא מרומן לוהט זה , שגם , ותחזיקו טוב את עצמכם לבל תיפלו "יורי מודע לכך"

אמי פרצה בצעקה אדירה מההההההההההההההההההההה איך זה יכול להיות " אמי, גם בבית הכלא יש אנשים שנותנים ובאים, עם האסירים, ואיך כאן לא חשוב ,אך חשובה התוצאה, שהאסיר שיושב בבית הכלא , מאחר ולא הלשין על חברו הטוב ,יודע מה קורה לרעייתו היפהפייה ???

אמי ושלומי החווירו והסמיקו גם יחד. אמא, כל מה שאמרת זו האמת , אני אוהב את אמי והיא אוהבת אותי הרומן התגלה"? אולי זו לטובה!!! אמי פרצה בבכי , ושלומי מול אמו ,חיבק אותה בזרועותיו ונישק את שפתיה שכה אהב לאהוב. אמא'לה את יכולה לעזור לנו , עם הידע וחכמת החיים שלך? אנחנו רוצים לגור ביחד, אנחנו לא יכולים אחד בלי השנייה נכון אמי ? נכון מאד מאד אך איך עשיתי כזה דבר ליורי איך,? איך,

יה בינתי אמרה חנה, יש המשך למה שגיליתי לכם, "יורי ביקש להתגרש ממך, והבקשה הועברה דרך משרדי בית הכלא לרבנות כאן ברמלה, והעתק ממנה תקבלי ודאי מחר."מה הוא לא רוצה לסלחו לי? ואם הוא יסלח לך , את מסוגלת לעשות תפנית של 180 מעלות ולהמשיך בחייך, והכוונה בלי שלומי " "לא" נו אז מה את מבקשת , שהוא יסלח לך.? אני יכולה לבקר אותו ביום ראשון " לדעתי לא כדאי!!! שלומי, אמר, אמא ביום ראשון הקרוב אמי את ואני נבקר את שי ואת יורי ואבקש כי יסלח לי כי יסלח לי מאחר ואני האשם העיקרי אני לוקח את כל האחריות עלי"

טוב שלומי אמרה חנה, ראשית נחכה שאמי תקבל את העתק הבקשה, שכתב יורי, כי הוא רוצה גט ,ואת כמובן תאשרי אותה, ולדעתי הרבנות תתן לבקשה זו תוקף של פס"ד, מאחר ואין לכם ילדים משותפים , והוא אסיר שיש לו עוד 8 שנים לרצות את עונשו כך שהכל ילך מהר מאד.

מאמי את סולחת לנו ? אני אוהבת את שניכםו ומאחלת לכם כי תחיו יחדיו כזוג יונים, ואם הגורל רצה כך שיקרה , עוד לא קם ולו אחד שיכול להתנגד לגורלו. " שלושתם השתתקו וקרוב לוודאי כל אחד ניסה לעכל את המצב החדש שנוצר". חנה קמה ממקומה , פתחה את דלת המרפסת והרשתה לשניהם לצאת החוצה, והיא מיהרה והביאה מהמזווה שלה, בקבוק יין "תירוש" טוב שלא נשתכר, חייכה ,בינה לבין עצמה, ועם 3 כוסיות יצאה אל הילדים שלה מזגה לכולם כוסית יין וברכה באלה המלים: "אלוהי שבשמים , אנא סלח לילדי אם טעו, אם שגו , אנא מחל להם. הם התאהבו אחד בשנייה , בצורה גורפת, בצורה שרק מתי מעט זוכים להתאהב כך במהלך חייהם., אמי בתי המאומצת שאהבה נפשי , "למען האמת עד עתה לא חיה חיים נורמליים , אלא מיום ראשון בשבוע ,ליום ראשון שלאחריו , נסעה לבית הכלא וחזרה לדירתה הקטנטנה בודדה ועצובה"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך