בקי
אמי הסכימה להנשא לשלומי ומי לא היה מסכים להנשא לכזה גבר עתיר יופי , עתיר נכסים, עתיר "לב ענק ,לב רחב לב אוהב!!!!!

מ ב ר ו ק!!!!!!!!!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 13/08/2011 538 צפיות אין תגובות
אמי הסכימה להנשא לשלומי ומי לא היה מסכים להנשא לכזה גבר עתיר יופי , עתיר נכסים, עתיר "לב ענק ,לב רחב לב אוהב!!!!!

מ ב ר ו ק!!!!!!!!!!!

פרק כ"ו

הזוג המאושר שלא הירפה אחד מהשנייה המשיך עוד שעות רבות וטובות לבלות, להתענג, לחוש אחד את השנייה וכשאפשר היה לנהל איזו שיחה ולו קצרצרה ביניהם, כשלא היו עסוקים במשהו אחר אז הנושא היה רק על החתונה, רק על העתיד הצפוי להם ויביא איתו אשר,עושר אהבה כנות, כבוד הדדי אחד לשני ולגביי הרכוש של שלומי אמי שבה והסבירה לו שלא הכל מובן מאליו והכוונה – שום דבר לא ישונה כעת וישאר רשום על שם שלומי בלבד.

הוא שמע אולי מלה אחת בקושי כי ברגע זה היה עסוק בדברים הרבה יותר חשובים בדברים הרבה יותר נעימים בדברים שזה עתה טעם והטעם הישרה בו לבקש דבר אחד: עוד , עוד, עוד.

השעה כנראה הייתה משהו אמצע הלילה, לאחר ששקעו שניהם בשינה ,העירה אמי את אהובה, ושאלה אותו ? מאמי, נישאר כאן עד הבקר ? או אתה מעדיף שתסע להרצלייה? מה זאת אומרת שאני אסע " , ? את לא תצטרפי אלי? מאמי עלה בראשי רעיון שאשאר בינתיים כאן ומחר בבקר אלך כלומר עוד כמה שעות אלך למרכז , לקנות לאמא המשותפת שלנו ששנינו כה אוהבים , מתנה יפה בשם שנינו כמובן כי ממש מגיע לה. היא הראשונה שחטפה את ה – ב ו ם – הראשון וז בהחלט חווייה לא פשוטה כלל ועיקר. וואו יש לך ראש של מיניסטר איזו מקסימה וואוו נראה לי שכל מלה שלך "ס ל ע".

אוקיי אני אסע לבד בואי נראה מה השעה ? 04.00 , יש לנו עוד זמן אל תברחי לי בואי אלי מלכתי בואי אלי.

בשעה 07.00 התעוררו בשנית שני המאוהבים ואמי הלכה מיד למטבחון הקטנצ'יק שלה שלפתע חשה שהוא הולך להעזב על ידה ( טוב שטויות עדיין לא החלטתי) הכינה קפה לשלומי ושלפה מהאריזה הגדולה של מאמי כמה עוגיות , כמה בורקס, ולאחר שחיממה הכל במיקרו הגישה לארוסה, בעלה לעתיד.

שלומי ירד מהמיטה בטרם השתייה ושאל אותה אם במקרה יש לה מברשת שיניים חדשה ? וואו, אני לא מאמינה, לפני שבוע הייתי בסופרפארמ וקניתי שתי משחות שיניים ושתי מברשות , ותראה כמה הקנייה שלי הייתה מבורכת.. שלומי נכנס לחדר האמבט צחצח את שיניו הסתדר כמיטב יכולתו וישב לצד אהובתו ללגום ולאכול את המאפים של אמו היקרה.

טוב אמי אהובתי, אני אסע הביתה אתקלח , אסתדר ו"ארוץ לעבודה" כשאת תהיי מוכנה להגיע אלי רק צלצול אחד ואני מתייצב ומסיע אותך לדירתך החדשה. "אוקיי חמוד שלי אל דאגה , האשר מציף אותי וכבר גלש ואני רווייה אוהבת ונאהבת אין דבר טוב מזה בעולם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך