בקי
את הסיפור שלי הייתי צריכה לכנות "סינדרלה" אך כשהתחלתי בכתיבתו חשבתי בכיוון מסויים ובמהלך הכתיבה נמלכתי בדעתי והסיפור שלי שונה ו ואת התוצאות אתם קוראים ומקווה שגם נהנים, זהו מה שרציתי לומר לכם קוראי הנאמנים.

אהבה מעבר לסורגים

בקי 14/08/2011 729 צפיות 4 תגובות
את הסיפור שלי הייתי צריכה לכנות "סינדרלה" אך כשהתחלתי בכתיבתו חשבתי בכיוון מסויים ובמהלך הכתיבה נמלכתי בדעתי והסיפור שלי שונה ו ואת התוצאות אתם קוראים ומקווה שגם נהנים, זהו מה שרציתי לומר לכם קוראי הנאמנים.

ערב טוב לכולכם.

"אימצתי את הצעתו הנפלאה של Scran אחד המחברים באתר זה ואתמצת בקיצור את חלקו הראשון של הרומן "אהבה מעבר לסורגים" ובכל פרק אמשיך בתמצות כדי להבהיר למי שלא קרא מההתחלה שידע בערך את העלילה. תודה Scran.

הגיבורים בעלילה זו הם אמילייה אשה צעירה מאד שבעלה נידון ל=10 שנות מאסר "ובליל כלולותיו עם אמילייה נלקח למעצר ומאז שנתיים ימים הוא מרצה את עונשו כלומר נותרו לו עוד 8 שנים "לשבת". רעייתו הצעירה, מבקרת אותו מדי יום ראשון בשבוע ,בבית הכלא, שהוא במרחק רב מעיר מגוריה. באחת הפעמים, ישבה אשה די מבוגרת על הספסל והמתינה לאוטובוס , ומטבע הדברים שתי הנשים פתחו בשיחה, וכל אחת סיפרה את סיפורה לשנייה.

האוטובוס הגיע והן המשיכו בשיחתן ,עד שהגיעו לתחנה מרכזית בתל אביב, ושם חשבו מן הסתם שהן נפרדות וכל אחת תלך לדרכה, אך כמה שמחו ששתיהן גרות בעיר רמלה ,ולא להאמין ממש באותו רחוב.המשך התימצות יובא בפרק הבא.

אמי צלצלה בפעמון של חנה וזו פתחה את הדלת ולא האמינה למראה עיניה. שתי סלסלות עמוסות לעייפה ועוד אריזה יפהפייה שהחזיקה אמי בידה.

היי מאמי אמרה אמי , היי בינתי מה קורה פה? ממש כלום, הכל בסדר , רציתי להביע את אהבתנו של שלומי ושלי כלפייף ולקנות לך משהו ,בשם שנינו כמובן ולהוקירך לעד עד, אשה מקסימה שכזו , וזה המעט שבמעט לעומת אצילות הנפש שהפגנת ,כלפינו ,ונתת את ברכתך הכנה ,לאהבתנו הענקית בין שלומי אלי. "אני אוהבת אותך מאד מאד ושמחה שאשאר במשפחה, שכה אהובה עלי,

ומבטיחה לך מאמי שלי, ששלומי יהיה בשבילי תמיד המודל לחיקוי, הוא איש רב פעלים, איש עם לב רחב מפה ועד אילת ואני אוהבת אותו יותר מאשר את עצמי. באמצע הלילה הוא שאל אם אני מוכנה להתחתן איתו וצעקת השמחה שבקעה מגרוני , לדעתי הגיע גם לכאו ויצמן 30 קומה ד'.

חנה חיבקה את אמי ונישקה לה בחום ובאהבה רבה. אמי המשיכה ואמרה ששלומי רוצה שהחתונה שלנו, תזכר עוד זמן רב בקרב כל האורחים.. בינתי מה את עונדת ? אה מאמי זאת נתן לי האיש שמוכר את כל החמסות וסירב לקבל כסף." מה עשית אצלו:? , תפתחי את האריזה ותראי לבד. חנה פתחה את האריזה ולא האמינה למראה עיניה. החמסה הגדולה והיפהפייה כשהיא כתובה באותיות רש"י וכולה ממש מהממת ומרטיטה את הלב. אלוהים ,אמי ,אלוהים שלומי ,שאלוהים יברך אתכם ותהיו מאושרים לעדי עד.

תודה מאמי שלי. בואי נשתה קפה ביחד , "לא ,סליחה שאני מסרבת , אך שתיתי בבקר עם שלומי קפה וחיסלנו מלא מהמאפים מעשה ידייך להתפאר.

אמי נפרדה מחנה וחזרה לביתה. היא צלצלה לשלומי לנייד שלו, והוא מיד ענה לה , היי שלומי מתוק שלי , היי אמי, את רוצה שאבוא לאסוף אותך ? לא מאמי ממש לא. רציתי לספר לך שהייתי אצל מאמי וקניתי לה ממש דברים מאד יפה ושההתרגשות שלה הייתה עצומה. טוב אני לא מתפלא , אני מכיר אותך לפני ולפנים ,ואפילו הצעתי לך נישואין או שאני טועה? "האמת שלומי, ממש שכחתי, באמת הצעת לי נישואין? "אל תגידי שהמוכר בחנות, שקנית את המתנה לאמא, סובב לך את הראש? "בינגו" ניחוש מעולה!!!.

שלומי עכשיו ככה אני בערך בעוד שעה אצא לכיוון עיר הסנובים , עיר העשירים העיר שבה מתגורר אהוב לבי אהבת חיי ועוד זמן מה יהיה הכבוד של כל הסנובים בעיר זו, לקבל גם את אמי הצעירונת בין תושביה." יש לי מפתח, אכנס לי לשם ופשוט, אתענג לי. עכשיו ככה, אתה אמרת שהמזכירה שלך עוזבת את העבודה והצעת לי לקבל את המשרה, האם ההצעה עדין רלוונטית ? ממש לא! אשתי לעתיד, תתפנן כל היום ותעשה רק מה שבא לה לעשות, היא לא צריכה לשבת במשרד אפילו שהוא של בעלה לעתיד הקרוב , מאד מאד , היא צריכה להנות ,לטפח את עלומיה, ויופייה ילבב את חיי.

וכן לתכנן את החתונה .להתחיל להסתובב בין חלונות הראווה, של שמלות כלה, ואני רוצה לומר לך אפרופו שמלות כלה , אני רוצה שהשמלה בה נקודש ע"י הרב לאו "מה באמת? התפרצה לתוך דבריו ? "באמת ועוד איך באמת " כך שהשמלה ,צריכה להיות תפורה במיוחד עבורך , ולא כזו שמשאילים ולמחרת מחזירים לחנות! אבל שלומי בשביל מה אני זקוקה למחרת לשמלת הכלה? אנחנו נתרום אותה לכלה, שידה אינה משגת לרכוש שמלה חתונה.

נו זה פלא שאני אוהבת אותך, תגיד לבד חחח. אמי שלי רציתי לשאול אותך אם יש לך חברות או משפחה שתרצי להזמין ? כן יש לי משפחה , יופי באמת" כן אז בואי תציגי אותי בפניהם, אין צורך להציגך בפניהם כי הם מכירים אותך מזה זמן רב , אמי הצלחת לעבוד עלי , ילדה רעה שכמותך,. את מתכוונת במקרה למשפחת אבוקסיס ? טוב שקלטת חחחחחחח ולגבי חברות מאז שיורי נכלא אין לי שום קשר עם מעט החברות שהיו לי כי פשוט מצבי הנפשי מנע ממני לייצור קשר איתן ולהבדיל אלפי הבדלות גם בחתונה עם יורי ,כל האורחים היו רק מבני משפחתו.

אמי אני אוהב אותך אני רוצה אותך אני מכבד אותך ובכוונתי להגיש לך חיים נעימים ויפים "על מגש כסף" מגיע לך, יפה שלי. אם תצטרכי משהו אני לרשותך, שלומי אגב, איפוא נמצאת החברה שלך ? היא נמצאת בהרצליה פיתוח רח' רביבים 20. כל הבנין רביבים 20 שייך מעתה והלאה לך. מה באמת כל הבנין שלך? מה פתאום שלי ? הוא שייך לך..

המשך יבוא


תגובות (4)

מדהים !! אין מלים בפי !=)

14/08/2011 11:41

בקר טוב ושבוע מקסים למירי יקירתי

תודה מתוקה שלי וזה באמת מתפתח בצורה יפה ? מקווה. יש עוד פרק במערכת שלעניות דעתי "ימצא מאד מאד חן בעינייך וכל כך כואב לי שעוד כמה פרקים נקווה כמה שיותר הרומן הזה שהייתי צריכה לכנותו בשם "סינדרלה" יסתיים. אך אל דאגה בראש של בקי כבר מתרוצצים המון המון רומנים ומבקשים "תפרסמי אותי" חחחחח את בטח חושבת שקצת ירדתי מהפסים חחח לא סתם בשביל הצחוק. אני מודעת לכך שאת מעריכה אותי ואל תשכחי לעולם שגם אני מאד מאד מאד מעריכה אותך ומאחלת לך שכל שאיפותייך תתגשמנה אמן לו יהי

בברכה חמה בקי

14/08/2011 11:58

את כותבת מדהים!

17/10/2011 02:57

היי אורי תודה רבה רבה על התגובה המרגשת נמשיך להתראות בין "הסיפורים" בכייף המשך יום נפלא ומועדים לשמחה ממני בקי ♥♥

17/10/2011 03:13
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך