בקי
משפחה לתפארת היא משפחתה של חנה אך הבן המוצלח שוטר בדרגה גבוהה יושב במאסר עולם ...................

אהבה מעבר לסורגים

בקי 07/08/2011 603 צפיות 2 תגובות
משפחה לתפארת היא משפחתה של חנה אך הבן המוצלח שוטר בדרגה גבוהה יושב במאסר עולם ...................

פרק ד'

אמילייה חשה צורך דחוף ללכת לחנה "האשה המקסימה" ופשוט לשהות במחיצתה. הבית שלה הישרה עליה בטחון והזרים לתוכה אנרגיית חיובית מהממת.

היא יצאה את ביתה ו"ממש רצה" לעבר השכנה החדשה שהגורל הפגיש ביניהן.

אמיליה עלתה עד הקומה הרביעית בנשימה אחת ולחצה על פעמון הדירה של חנה.

חנה פתחה את הדלת ואמילייה קפצה וחיבקה אותה ומיד התחילה לבכות. חנה הרגיעה אותה והובילה אותה לכיוון המרפסת שרוח נעימה נשבה לתוכה.

מה קרה אמילייה ? מה מציק לך? ספרי לי הכל: היא תוך כדי התייפחות ענתה לה שבעלה צלצל וביקש לדעת אם למענו תרצה לחדור לבית הכלא ולנסות להרות ?

"טוב מאמי השיבה לה חנה ראשית תירגעי בבקשה ואני מיד חוזרת אלייך. אמילייה נרגעה אט אט וחנה הופיעה עם מגש שעליו שתי כוסות קפה וכמובן עוגיות והיא התיישבה מול אמילייה.

"אני פוחדת המשיכה אמילייה לספר לחנה: !!!!! מפחיד אותי להיכנס לחדר ההתיחדות שבתוך בית הסוהר וכל מה שנעשה בתוכו רואים הסוהרים, ככה זה עובד חנה'לה…… וחוץ מזה אני לא בטוחה שאוכל להתמודד לבד הן עם היריון ולאחריו טיפול בתינוק ………

שתי החברות המשיכו לשוחח כשחנה מציעה לאמילייה להמתין בסבלנות ובינתיים לעקוב בענין "הביוץ"" זה מה שאעשה מתוקה שלי ונראה מה יהיה?

חנה שאלה אמילייה היכן רותי ? רותי לומדת משפטים באוניברסיטה בת"א ובעלה הוא זה ששי בני רצח אותו ועל כך הוא יושב במאסר עולם. חנה שאלה אמילייה ויש לך עוד ילדים נכון? כמובן "כולם חיים שלי, בלעדיהם לא אשרוד ולו לשנייה קלה. ובכן בואי ואמנה לך את ילדי (כפרה עליהם)חחחח ובכן יש לי את אורי בני הבכור שהוא נשוי ואב לתאומים ולתאומות וואו וואו הגיבה אמילייה ואיך אשתו – כלתך מתמודדת עם 2 זוגות תאומים.?

אמילייה כלתי היא "צפיחית בדבש" יש לה מטפלת למספר ימים בשבוע, כמו כן אמה "אשה מדהימה" עוזרת לה הרבה וכלתי מאי משלימה את לימודיה באוניברסיטה וממש עכשיו תקבל תואר ב.א. בכלכלה ומינהל עסקים. אמשיך חייכה חנה" בני השני נשוי באשר ועשר וגם הוא אב ל- 3 ילדים מדהימים. הוא בעל משרד ענקי בהייטק ויש לו מספר לא מבוטל של עובדים. כלתי שתחייה עורכת דין בעלת משרד משלה כשאליו הצטרפו עוד כמה עורכי דין . סטז'ר ושתי מזכירות.

אמשיך כן ודאי השלישית היא בתי המדהימה שהיא רופאה בכירה בבית החולים תל השומר וסגנית מנהל המחלקה לאורתופדייה. גם החתן שלי פרופסור בתל השומר והוא מנהל מחלקת "פגים וילודים" יש להם 2 ילדים והבן הבכור עומד לחגוג את הבר מצווה שלו בעוד שבועיים ימים. … ואת יקירתי כמובן מוזמנת "תודה חנה"……..

…….. נמשיך ? אוקיי" בני הרביעי במספר מתן הוא אדריכל בחור יפה תואר עדיין לא התחתן הבנות רצות אחריו והוא נהנה כל רגע. "הוא הרגיע אותי ואמר לי אמא: אל תדאגי אני גם אתחתן ואביא לך 5 נכדים לתפארת.???????" חחחח אחריו הוא בני שימי שוטר מוערך בעל דרגה גבוהה במשטרה נשוי ואב ל- 3 ילדים וכלתי אשתו תמיד באה לבקר אותי "לשפוך מעט את מר ליבה הוא כאמור יושב.בכלא ולבי איתו עד שאני נרדמת הפנים שלו המדהימות תמיד לנגד עיני. ואחרונה רותי שהיא בת זקוני כפי שאמרתי לך בהתחלה היא לומדת משפטים באוניברסיטה בתל אביב אך "הכתם" שאחיה משלם בחייו כדי לתת לה חיים טובים מציק לה והיא סיפרה לי "שעופרת ענקית יושבת בתוכה.

המשך יבוא


תגובות (2)

וואוו בקי הסיפור פשוט מהמם ממש יפה תמשיכי דחוף!!!! חחחח ח_ח תמשיכי =)) 3>

17/10/2012 12:05

ואווווווווווווו הסיפור הזה פשוט מהמם ויותר יפה:))
את חייבת להמשיך.
יש לי עוד פרקים של מענייה הופכת למלכת העולם,

16/12/2012 11:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך