בקי
תתכוננו כולם לחתונת השנה חברי היקרים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אהבה מעבר לסורגים

בקי 14/08/2011 618 צפיות אין תגובות
תתכוננו כולם לחתונת השנה חברי היקרים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

שלום רב לקוראי היקרים:

אמשיך ברשותכם להעלות ראשי פרקים מהרומן שלי. כאמור חנה ואמילייה חזרו מבית הכלא ושתיהן גרות באותה עיר ובאותו רחוב זה שימח אותן מאד מאד. היחסים בין השתיים רק הלכו והעמיקו ובכל הזדמנות הייתה אמילייה הולכת לחנה לבקש עצה, לספר לה כל מה שעל ליבה ועוד.בעוד מספר שבועות אמורה להתקיים חגיגת בר מצוה לנכד של חנה שהוא בנם של אסתי הרופאה הדגולה מנהלת מחלקה בבי"ח תל השומר(בתה של חנה) ולפרופסור שגם הוא מנהל מחלקה באותו בית חולים.האירוע שעומד להתרחש שימח גם את אמילייה (הבת שחנה אימצה ופנתה אליה תמיד "יה בינתי" שתי הנשים התכוננו ואמי קנתה למאמי בגדים יפהפים לרגל האירוע וגם לעצמה רכשה מערכת מהממת של ביגוד והוסיפה תכשיטים נעלים וכו'.. המשך בפרק הבא.

פרק כ"ה

אמי לאחר שסיימה את השיחה הארוכה עם אהובה יצאה מביתה לכיוון ביתו של שלומי. היא כמובן עצרה מונית וזו לקחה אותה עד לכתובת שמסרה לנהג. (אמי העלתה בזיכרונה את הוריה שניספו בתאונת דרכים ושבזכותם היא יכולה להרשות לעצמה לחיות די ברווחה וכמובן הם המלאכים ששומרים עלי).

היא נכנסה ללובי היפהפה ולחצה על המעלית והיא מיד הגיעה ולקחה את אמי לפנטהאוס לדירת הפאר של שלומי אהובה. היא המשיכה לסייר בדירה וכל פינה הייתה יפה יותר ואקסקלוסיבית יותר מקודמתה. הגג המטופח ששייך רק לשלומי היה מעטור בהמון המון עציצים פורחים בשלל צבעים כשמערכת להשקייה אוטומטית מותקנת , וכך באמת הפרחים קיבלו את כמות המים כפי שכל פרח אמור לקבל.

אמי החליטה שעליה לבקר את אהובה ברח' רביבים ולהשקיף עליו בתור מנהל חברה גדולה של הייטק בזמן אמת. היא נעלה היטב את "הדירה הקטנטנה" חחח ושמה פעמיה לרח' רביבים. אך לפתע עלה רעיון במוחה היא תטייל לאורך "השדרה החמישית" חחחח ותקנה לעצמה מערכת בגדים חדשה לרגל אירוסיה והנישואין לשלומי אהובה. היא נכנסה לחנות הראשונה ועוד בטרם הספיקה לשאול קיבלה שיחת טלפון.

היא ראתה על הצג , יורי: חשבה לענות או לא? והחליטה כן. הלו ,אמרה אמי, שלום אמילייה, בקר טוב ,שלום גם לך יורי, מה שלומך שאל אותה? בסדר, ושלומך ? גם בסדר, יורי התחילה לומר משהו אך הוא עצר בעדה ואמר:" השליח מהרבנות היה בביתך להגיש לך את בקשתי לגט, אך לא מצא אותך בבית, ולכן הוא שלשל את הבקשה לת.ד. שלך, וכשתחזרי הביתה , תואילי לאשר אותה ,ולגשת לרבנות ברמלה, כדי שיזמנו אותנו לדיון מאד קצר ובו במקום דומני, נקבל את הגט. הבנת, "כן" אז שלום". אמי חשה שכל הדם מגופה אזל ויחד עם זאת גם הקלה גדולה.

היא שבה לחנות "והתפרעה" רכשה לעצמה מערכת ביגוד יפהפייה ושתי המוכרות נשארו פעורות פה ואחת מהן לא התאפקה ואמרה לה : את חייבת להיות דוגמנית תודה אך מה פתאום" אם תהיי רצינית נשמח שתהיי הדוגמנית המובילה של בגדי מעצבים שבחנות שלנו.

אוקיי תודה אחשוב על כך ואחזור אליכן. הן עשו לה חשבון ובאופן אוטומטי הורידה לה 50% מערך הקנייה כי "אין לך ברירה חחח את חייבת לייצג אותנו" .אמי הכניסה לשקית את הבגדים שלבשה ויצאה שמחה ממש שמחה לעבר שלומי.

היא שוב עצרה מונית וביקשה מהנהג שיסיע אותה לרח' רביבים אך הוא ענה לה "זה ממש ברח' הסמוך גבירתי כך שאין לך צורך במונית. מה באמת ? "כן" באמת,. היא ירדה מהמונית ומיהרה לעבר שלומי שגם החברה שהוא מנהל אותה גם היא נמצאת "בהרצליה פיתוח".

הנהג צדק , הרחוב הסמוך היה רח' רביבים, ובבניין החדיש התנוסס שלט ענק: "המקום של שלומי". היא פשוט נדהמה ,איזה בן אדם זה שלומי, כל העושר לא גרם לו וסליחה על הביטוי : "שהשתן יעלה לו לראש" , הוא איש עניו ,צנוע, מכבד את הבריות, בן מסור לאמו , ומאהב מרגש ומטרף לאמי, כלומר: אני.

היא נכנסה ללובי ובין כמה שלטים של עורכי דין, רואי חשבונות ועוד שלטים בפינה הכי נמוכה בשלט קטנטנן רשום שלומי אבוקסיס קומה ד'. היא נכנסה למעלית ולחצה איך לא"? קומה ד'.

המעלית עצרה בקומה המבוקשת ואמי נכנסה לאולם ענק ,ולנגד עיניה ראתה שלט : שלומי. היא פסעה פנימה ומיד אחד העובדים שאל ? את מי את מחפשת" ואולי את הפקידה החדשה? "לא" אני מחפשת את מר אבוקסיס. שלומי קרא לו העובד, יש לך אורחת. חלק מהעובדים ששמעו יצאו מחדריהם שמסביב לאולם הענק , מאחר וזה לא איפיין את הבוס לארח אורחות במקום עבודתו ושימו לב במה צפו ,במפגש מרתק בין מנהלם לבין גברת יפהפייה. אמי? מתוקה שלי, הוא חיבק אותה בחום וכל העובדים שמסביב לא מנעו ממנו לנשק לה והוא הודיע קבל עם ועדה "חברי – זו אשתי לעתיד" וואו חייכו כולם וואו יש לך טעם , יצאת גבר, וכולם שמחו לפגוש את ארוסתו של מנהלם האהוב על כולם.

תודה לכולכם על קבלת הפנים הנאה , ואני מבינה שטרם מצאתם מזכירה, למרות התנגדותו של הבעלים אכנס למשרד המתוק שמוקצב למזכירה ואשמש בתור שכזו עד שתמצאו מי שיחליף אותי. כולם נשארו פעורי פה , והגב' עם הביטחון העצמי שכל יום עולה רף, נכנסה למשרד התיישבה על הכסא האורטופדי וראתה תא עם המון טיוטות שממתינות להדפסה.

היא סגרה את הדלת אחריה ומיד הפעילה את המחשב והחלה בעבודתה. העובדים איש איש חזר לעבודתו והבעלים של כל האימפרייה הזו נכנס, הקים אותה מהכסא ונישק לה רק כמו שהוא יודע לנשק ולאהוב. מאמי , תתחדשי, את נראית מיליון דולר, שלומי , אפרופו מיליון דולור , קיבלתי הצעת עבודה שקשה לסרב לה, אמי התפרץ שלומי לדבריה , היא הרגיע אותו וביקשה שרק יאזין , וסיפרה לו בפרוטרוט על חנות המעצבים שמיד עשו לה הנחה של 50% מערך הקנייה וביקשו ממש התחננו שאייצג אותם כלומר שאהיה דוגמנית הבית, שלומי נשאר המום אך ישר התעשת "לא בא בחשבון" סליחה חמודי למה לא בא בחשבון" הצילומים שלי יופיעו בכל הירחונים ואהיה סלברטאית, מסכים"? מה אני יכול לעשות , אך בינתיים לא התחייבת נכון? ודאי שלא נשמה שלי, וכעת אם לא אכפת לך אני עובדת חדשה ולא רוצה שהבוס יראה אותך מפריע לי בעבודה. שלומי נישק לה חזק חזק ויצא מהמשרד.

אמי השתלטה על כל הטיוטות בצ'יק , וחשבה כמה טוב להתמצא במשהו שאתה צריך לשלוט במשהו הזהברגע האמת טוב לא כל כך מובן חייכה בינה לבין עצמה אך בכללי אשרי וטוב לי.

חלפו כשעתיים והיא לא זזה מהמשרד, תייקה את כל החומר שהצטבר, פתחה את יומן הפגישות והזכירה לשלומי "בטלפון פנימי כמובן" שעל השפורפרת שלו היו שמות כל העובדים והבוס היה במקום האחרון כי קוראים לו: "ש לומי," כשהכל היה ממש מסודר לא לפני שניקתה את השולחן הן את המחשב ואספה את השקית שהייתה בתוך פח חמוד מעוצב גם הוא חחחח אפילו הפח של אהובי מעוצב חחח היא שמה פעמיה לעבר לשכתו של שלומי ומאחר וראתה שהמון אנשים יושבים מסביבו , הפריחה לו נשיקה באויר ויצאה לכיוון הבית הדלפון של האיש שלה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך