בקי
ההצעה של מאמי בהחלט נכונה אך מאידך בחורה כה צעירה למה שלא תפתח קריירה משל עצמה??????? נחיה ונראה מה יקרה!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 14/08/2011 631 צפיות 5 תגובות
ההצעה של מאמי בהחלט נכונה אך מאידך בחורה כה צעירה למה שלא תפתח קריירה משל עצמה??????? נחיה ונראה מה יקרה!!!

המשך התמצית של הרומן.

בר המצווה של הנכד של מאמי התקיים בבית מלון שירתון בתל אביב באולם המרכזי. שלומי לבקשת אמו הגיע לרמלה כדי להסיע את רותי אחותו , אמו וגם את אמיי. כשאמי ראתה אותו פשוט לא הצליחה להוריד את עיניה ממנו. לבוש בחליפה לבנה בוהקת וכולו מיליון דולר. הוא התייחס בכבוד רב כלפי השלוש והסיע אותן לבר מצווה של אחינו האהוב רועי.

אל האולם הענק והמפואר נכנסו המון המון אורחים נכבדים וידוענים בשטח הרפואה, המדעים ,ועוד כאלה אנשים. אמי התקבלה בחום ואהבה ע"י אסתי אם חתן הבר מצווה ובתה של חנה. היא אמרה שעלינו לשבת בשולחן המשפחה ואמילייה, מקווה שאין צורך לומר לך , את כמובן יושבת בין משפחתנו- משפחתך!

לאחר נאומים הקראת הדרשה ע":י רועי והדלקת נרות פצחה התזמורת בטנגו סוחף, המוכר מזה עידן ועידנים, והכוונה כמובן לאחד וליחיד: "לה-קומפרסיטה". שלומי קם ממקומו וביקש מאמי לרקוד עמו. היא הסמיקה מאד וכמובן נעתרה ושם ברחבת הריקודים במלון שירתון המכובד ניצתה האהבה המטרפת הגדולה והאצילה בין שלומי לאמי. במהלך כל הערב הם לא הפסיקו לרקוד. המשך בפרק הבא.

פרק כ"ו

אמי חזרה הביתה חחח, הביתה, חייכה כאילו שזה בית שלי, אבל כן זה באמת בית שלי ושל אהובי. לאחר שסיירה ובחנה כל פרט החליטה שעליה לשוב הביתה ברמלה , לקחת את הבקשה לגירושין מתא הדאר שלה ו"לרוץ לרבנות להגישה". לאחר ששתתה כוס קפה בהרצליה מיהרה ולקחה אוטובוס שיסיע אותה לתחנה מרכזית ומשם לקחה אוטובוס לרמלה. לאחר כשעה ורבע לערך הגיע אמי לביתה ואכן בת.ד. היתה מעטפה די גדולה שללא ספק זו הבקשה לגירושין מצידו של יורי (יבורך!!)

היא עלתה למעלה לבשה משהו יותר פשוט (לא מנכר) ו"טסה" לרבנות" בטרם תאחר.. שם התקבלה מיד והפקידה בדקה את הטופס וביקשה ממנה לחתום. אמי שאלה מתי אמורה להיות ישיבה ומתי משוער שהאישור יקבל תוקף של פס"ד? "לפי מה שאני מבינה זה לא יקח יותר משבוע עד שבועיים. קבלי בבקשה את מס' הטלפון הישיר שלי, ותוכלי לצלצל אלי מדי פעם לוודא, אם אכן הבקשה אושרה. שמי ליאת והיא רשמה על הפתק את מס' הטלפון הישיר אליה.

אמי יצאה מהרבנות וחשה שמשקל גופה הוא משקל נוצה. כל כך הוקל לה וקיוותה שאכן הבקשה תאושר בזמן הקרוב. בטרם שבה לביתה החליטה לעלות למאמי ושם התקבלה כרגיל בחיבוקים ונשיקות.

מאמי ,אמרה אמי, הייתי עכשיו ברבנות לאחר שיורי צלצל אלי ואמר לי שהשליח מטעם הרבנות לא מצא אותי בבית ולכן שלשל לת.ד. את הטפסים. הגעתי הביתה, ומיד הלכתי לרבנות, ושם נראה לי שהגט יתקבל ,בעוד זמן קצר שבוע או שבועיים. "מזל טוב בינתי" מגיע לך להיות מאושרת ונאהבת והמאהב שהגשתי לך על מגש כסף הוא לא יחדול מפינוקים רבים במלוא מובן המלה. אמי סיפרה למאמי, שהייתה בחברה של שלומי, וכי עבדה עבודת מזכירות משהו כמו שעתיים וכל העובדים של שלומי קיבלו אותי בסבר פנים מהממות ולבסוף סיפרה לה גם על ההצעה להיות דוגמנית הבית.

אמי אני לא רוצה להתערב בחייכם, אך לדעתי אתם צריכים להכנס להיריון מיד עם הנישואין. תינוק מביא עמו את המזל ומאחד בקשר בלתי מנותק בין האם והאב, זיכרי מה שאני אומרת לך, ובינתי, "מה לך ולדוגמנות, תהני מהמציאות, שאלוהים הגיש לך במלוא האהבה ,"הורייך נשמה שלי , אלה הם המלאכים ששומרים עלייך ומכוונים את צעדייך. אמי קפצה ממקומה וחיבקה את מאמי באהבה גדולה וחייכה : תודה חמותי חחחחחחחחחח!!!

המשך יבוא


תגובות (5)

אהבתי אהבתי ושוב אהבתי חחחחח ואני מאוד אהבתי שאמי קרא למאמי חמתי חחחח :) תמשיכי ואני גם היום ימישיך לכתוב =)

14/08/2011 15:41

מירי המתוקה

את הבטחת לי שהיום תמשיכי לכתוב, אנא בבקשה תעמדי במלה שלך ותכתבי "פליז"

אוהבת אותך מבלי להכירך ובטוחה אני שאת נערה מהממת. אם לך לגלות לי את גילך אשמח אם לא , לא אתעצב חחחחחחחחחחחחחחח

בברכה וערב טוב בקי

14/08/2011 18:47

מירי סליחה "אכלתי" אות אמת כששאלתי לגילך אם "ב א " לך וכו'

המלה "ב א " לא מופיעה בתגובה.

מתנצלת שטעיתי ומאחלת לך שוב ערב מצויין

ביי בקי

14/08/2011 19:07

אני בת 16 כמו רוב הבנות פה חחח אני עכשיו בדיוק מתחילה לכתוב

14/08/2011 21:43

היי מירי היקרה

בת 16 איזה גיל מהמם נצלי אותו ותהני מכל דקה כפי שכבר אמרתי לך מזמן לחיים אין ש.ח. מה שעובר כבר לא שב לעולם.

המשך יום נפלא

ממני בקי

15/08/2011 09:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך