בקי
אוהבת מכל הלב את הזוג המקסים שמקשט עם יופיו ואהבתו את הרומן הזה שלי תודה רבה לשניכם!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 14/08/2011 491 צפיות אין תגובות
אוהבת מכל הלב את הזוג המקסים שמקשט עם יופיו ואהבתו את הרומן הזה שלי תודה רבה לשניכם!!!

תקציר המפרקים הקודמים.

כאמור אמי הוזמנה לבר המצווה של רועי יחד עם כל משפחת אבוקסיס . במהלך הטקס התזמורת פצחה בריקודים סלוניים כשהבולטים שבהם הוא "הטנגו" ולריקוד הזה הזמין שלומי מיד את אמי לרקוד עמו והיתר כבר ידוע ששניהם התאהבו באהבה מסחררת, בתשוקה ופשוט לא רצו להפרד אלא רק להשאר יחדיו לעדי עד. גולת הכותרת של אותה חגיגה היתה "הגעתו של הדוד שי בנה של מאמי שיושב בבית הכלא יחד עם רוני בעלה של אמי' והוא מרצה מאסר עולם. כל האורחים קיבלו את שי במחיאות כפיים סוערות והוא פנה לאמי ואמר לה "ידעת נכון" היא הנהנה בראשה' שאכן ידעה אך שמרה את הידיעה בסוד פן לא תתקבל בקשת החברים ואכן זו הייתה הפתעה מדהימה.

שלומי ואמי לא הפסיקו לרקוד ולא פספסו ולו ריקוד אחד.שי צפה בהם מהצד וחייך. כעבור זמן מה נאלץ שי לעזוב את המסיבה ומאמי פרצה בבכי מר אך אמי הרגיעה אותה מאמי את צריכה להיות מאושרת שזכית לחבק את שי ולהרגיש אותו דבר שנמנע ממך זמן רב מאד מאד. נכון בינתי.

שי חזר לבית הכלא וכמובן ללא ספק סיפר ליורי על "מעלליה של רעיתו" ויורי פשוט חש מאוכזב ופחד שהאמונים מצידה קרוב לודאי לא יחזיקו מעמד עוד 8 שנים ארוכות. המשך התקציר בפרק הבא!

פרק כ"ז

אמי צלצלה לשלומי ,וסיפרה לו על השיחה שלה עם יורי, הוא עידכן אותה בקשר לבקשה לגט שכבר חתומה על ידו , היא הובאה אליה ע"י שליח הרבנות, אך מאחר ולא הייתה בבית, הוא שלשל אותה לת.ד. ובקיצור, אמרה לו, הגשתי את הבקשה לגט ברבנות , והפקידה שטיפלה בי ,סבורה שהבקשה תקבל תוקף של פס"ד , וקרוב לוודאי בעוד שבוע , מקסימום שבועיים, הגט המיוחל יגיע לביתה.

יופי מתוקה שלי אלה באמת בשורות מדהימות. את רוצה שאבוא לקחת אותך יפהפייה שלי? . שלומי אשיב לך בכנות, "שהייתי מתה" להיות לידך, אך אני חשה כל כך עייפה, ומבקשת את סליחתך ,שהלילה אשן כאן ברמלה ומחר אסע לביתך הדלפוני חחחחחחחחחח סמוך לבואך הביתה. אוקיי מאמי שלי חשוב לי שתנוחי, ומחר אני אבוא לאסוף אותך, וכבר ומעתה, את מוזמנת ,לסעוד בחברתי, במסעדה המוערכת מאד בהרצלייה ,ומעבר לארוחה, יש שם תזמורת וזמר, ומקווה ששנינו נהנה מאד."בשמחה מתוק שלי ועכשיו ישר הביתה, עוד אצלצל אליך לווד,שאתה לבד בבית ,וחשוב יותר לבד במיטה" חחחח.

הנאהבים החליטו הפעם להשאר כל אחד בביתו, ואמי כבר חשבה בקשר למחר בערב איך "תדפוק הופעה מרשימה" לכבוג שלומי לכבוד הגבר ששינה את חייה, והניף אותה כמו מנוף גבוה ל"עשירון העליון , ואפשר אפילו לומר, לאלפיון העליון.

אמי הכינה לעצמה ארוחה קלה ונכנסה למיטתה, שבה התרחשה דרמה ענקית, דרמה שלעולם תהיה ,"חקוקה בזכרונה" . וכמה היא מאושרת, שיכלה להעניק לשלומי, אהובה ,תשורה כה מיוחדת!!.

אמי סיימה את ארוחתה והחלה לתכנן את יום המחר, חשבה שאולי תכנס לספרית, ותבקש שתציעה לה לעשות תסרוקת קצת שונה, "וחלילה לא להסתפר, אפילו מילימטר אחד, משיערה השופע והמתולתל , ואולי תעשה סיבוב בין החנויות, ברמל, ואם עינה תצוד משהו חמוד, תכנס ותמדוד, והכל בשביל אהובה, "המתוק מדבש" .

הטלפון צלצל ומאמי הייתה מעבר לקו "היי מאמי שמחה אמי" היי מתוקה" היכן את במיטתי הנוחה בויצמן 20 רמלה, אז למה כבר נכנסת למיטה ? כי אני מאד עייפה מכל מה שעבר עלי היום ,והחלטתי לקחת "פסק זמן" שכולו מוקדש למנוחה הן פיזית והן נפשית. נכון מאמי את צודקת, מאחלת לך ליל מנוחה ונשיקות ממני. חנה סגרה את הטלפון.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך