בקי
איזה מתנות ? בהצלחה אמי!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה מעבר לסורגים

בקי 15/08/2011 573 צפיות אין תגובות
איזה מתנות ? בהצלחה אמי!!!!!!!!!!!!!!!

תקציר מהפרקים הקודמים

החשש של יורי אכן ארע ולמערו הגדול אמי "התאהבה" והוא חייב לשחרר אותה!! מאמי סיפרה לשלומי ולאמי את כל "הסיפור בקשר ליורי" ולאחר שאמי ממש חשה כאב עצום, אך מאידך "האשר לצידו של שלומי" שווה הכל. הזוג המאוהב המשיך לממש את אהבתו, ואמי "נכנסה בקלות" ל"עשירון העליון" ששלומי אהובה שוהה בו. היתר קוראי היקרים ברור לכולכם!!! תודה שקראתם אותי ואשמח אם תמשיכו, באהבה בקי

פרק כ"ט

אמי התכוננה לקראת הפגישה עם אהוב והתרגשה מאד מההזמנה שהוזמנה על ידו לסעוד הערב במסעדה "מוערכת של עיר העשירים" . בשמחה רבה ירדה אמי למרכז ברמלה כשבכוונתה להכנס גם למספרה "שאף פעם לא ביקרה בה ולא בשום מספרה" אך רצתה מאד לעשות "שינוי בתסרוקת שלה" וכן לשוטט בין החנויות ואולי תמצא משהו שיתאים לה כדי "להראות הכי יפה שאפשר" בערב עם שלומי אהובה.

היא ירדה למספרה והתקבלה בשמחה ע"י הספרית הראשית. "שלום אשה יפהפייה קיבלה אותה הספרית מה אפשר להציע לך עם השיער המהמם שלך" ?," אני מבקשת כי תואילי לייעץ לי על איזו שהיא תסרוקת יפה ושונה מהרגיל מאחר ואני מוזמנת לאירוע מאד חשוב.

"בואי שבי בבקשהמול המראה. אמי ישבה והספרית אמרה לה אני מציעה לך כי שמחתי מאד להכירך וכל מה שאעשה רק יפגם מיופיו המשגע של שיערך. "מה כאילו זהו נפרדות" ? כוס קפה יהיה לי כייף להציע לך ולשתות בחברותא". אמי קמה מהכסא הודתה מאד לספרית ויצאה לעבר החנויות שבשוק.

היא התחילה להסתכל בחלונות הראווה ו"בינגו" שמלת מיני מהממת חשופת גב בצבע לבן משגע. היא נכנסה וביקשה למדוד את השמלה ואין מה לדבר היא הלמה אותה כאילו תפורה במיוחד בשבילה. אמי קנתה אותה מיד וגם מחירה לא היה "בשמים".

היא נכנסה אצל האומן שהעניק לה את הצמיד היפהפה שעונדת על כף ידה , והוא קיבל אותה בשמחה רבה. "שלום אדוני, מה שלומך" כשאני רואה אותך! הרבה יותר טוב" .אני רוצה בבקשה לקנות לאהובי חמסה קטנטנה עם ברכת הדרך. "בשמחה"

ועכשיו אומר לך גם כיצד לנהוג עם הברכה הזו". אוקיי מה לעשות ? כשתשבי לצידו באוטו כמובן בלי שישים ל (אני סומך עלייך שתמצאי הזדמנות כזו), תפתחי את "המגירה" לא יודע איך קוראים אותה זה ששם מאחסנים כל מיני דברים זה נמצא במקביל לאדם שנוסע באוטו". אז את פותחת את המגירה הזו ודוחפת פנימה פנימה את הברכה הבנת"? ודאי !! יופי!

" עכשיו תמתיני רק כמה דקות והיא תהיה מוכנה." האומן התכופף מתחת לשולחן העבודה שלו ,ושלף משם קופסא ענקית עם ברכות מהממות שהוא בעצמו "יצר". "מהמכלול הרב שהיה הוא בחר בברכת בית קטנטנה ומיד הדביק מעברה השני "אבן כחולה" "ולבסוף הכניס את הברכה לתוך שקית אטומה ומסר לאמי, וואו התפעלה אמי איזה בן אדם גדול אתה וואו. היא שילמה על הקנייה הכל כך יקרה בשבילה ושמה פעמיה לבקר אצל "מאמי – חמותי!!!!

חנה כרגיל קבלה אותה בשמחה רבה ואמי הראתה לה את השמלה שקנתה לכבוד הערב שהיא סועדת יחד עם אהובה במסעדה שיש בה גם תזמורת והיא כמובן רוצה להראות במיטבה. חנה קמה לשנייה נכנסה לחדר השינה שלה ומשם חזרה עם קופסת תכשיטים ענקית. וואו מאמי איזה יופי , תשמרי עליה,

אמי בינתי,זה בסך הכל פריטים שניתנים לקנותם בכסף , וכמובן שאני שומרת עליהם , אך החשוב מכל הוא לשמור על הבריאות, על האהבה ,ועל הכבוד בין אדם לחברו". אוקיי סיימתי לנאום, ועכשיו אני רוצה להעניק לך מתנה ששמרתי בשביל אשתו של שלומי אהובי ולשמחתי הרבה מאד מאד מאד זו את האשה של בני ולכן המתנה שהכנתי תהיה יותר גדולה.

מאמי שלפה מהקופסא הגדולה "ענק" מהמם אותו מיד ענדה על צווארה הברבורי של אמי, ועוד הוסיפה, צמיד תואם וגם אותה ענדה על ידה לצד הצמיד של האומן וביקשה אותה לבל תוציא מידה את הצמיד של אומן "זו סגולה רק לדברים טובים" וסיימה עם זוג עגילים "ג'יפסי" ענקיים, וגם אותם ענדה על אוזניה של היפה בנשים.

בינתי אהבתי כפי שהענקתי לך את המתנות מעמק הלב כך אני מאחלת לכך שתהיי מאושרת יחד עם בני והמתנה שאני מבקשת משניכם כי תעניקו לי בהקדם נכד או נכדה!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך